Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist 2-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist 2-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door eSKaa »

Dat gaat ne lastige klant worden he... Maar Heist zou Heist niet zijn als we tegen zo'n ploegen niet net dat ietsje meer konden geven. We hebben nu deze derby, en er zullen er zo nog volgen, maar 't zou leuk zijn om toch tegen een echte eersteklasser uit te komen, niet? Ik hoop stiekem toch op ne stunt...
etje
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:36

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door etje »

Wie zijn de mogelijke tegenstanders als we doorstoten ?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

etje schreef:Wie zijn de mogelijke tegenstanders als we doorstoten ?
Moet volgens mij nog geloot worden, hopelijk Anderlecht, kunnen we een 'Boompje' doen :D
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:
etje schreef:Wie zijn de mogelijke tegenstanders als we doorstoten ?
Moet volgens mij nog geloot worden, hopelijk Anderlecht, kunnen we een 'Boompje' doen :D
Als ik mij niet vergis trekking op de Bond 5 september 17h rechtstreeks te volgen op Radio Reflex 104.8 FM of via www.radioreflex.be
Robain
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2012, 20:38

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Robain »

DAVILA schreef:
etje schreef:Wie zijn de mogelijke tegenstanders als we doorstoten ?
Moet volgens mij nog geloot worden, hopelijk Anderlecht, kunnen we een 'Boompje' doen :D
Spontaan orgasme hier moesten we Anderlecht loten! :oops:
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

Robain schreef:
DAVILA schreef:
etje schreef:Wie zijn de mogelijke tegenstanders als we doorstoten ?
Moet volgens mij nog geloot worden, hopelijk Anderlecht, kunnen we een 'Boompje' doen :D
Spontaan orgasme hier moesten we Anderlecht loten! :oops:[/
Moesten we Anderlecht loten of k... ;)
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door eSKaa »

Waar gade dan staan Robain :-)?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

Vakken voor de bezoekers in Westerlo zijn I-H. Het loket is achter het rechtse doel als ge voor het stadion sta op de grote baan.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door hesteneer »

neje neje nu westel, dan chaleroi, daarna lierse, daarna kv en dan zen we wijt op den heizel zeker? (dan mak terug kome zien ;) )
etje
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:36

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door etje »

Het zal niet makkelijk zijn.. Grant en Criel doen niet mee (blessure) Degeling,Van Dooren en Vanderputte zijn onzeker, morgen word beslist of deze inzetbaar zijn of niet. Zag daarstraks op de training tijdens een wedstrijdje de mogelijke basis 11 voor morgen ; Ruttens, Vandenbroeck-Put-Verdonck-Pittoors, Webers-Janssens-Fockaert, Van Roosbroeck-Stevens-Vermeiren. Tijd voor onze jonge jongens om zich voluit te bewijzen ! Janssens die zal zich zeker willen bewijzen tegen zijn ex-club waar hij toch nog een eitje mee te pellen heeft ;) Ben benieuwd naar morgen, hopelijk zorgen onze jongens voor een eerste stunt in dit prille seizoen. Supporters op post !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

etje schreef:Het zal niet makkelijk zijn.. Grant en Criel doen niet mee (blessure) Degeling,Van Dooren en Vanderputte zijn onzeker, morgen word beslist of deze inzetbaar zijn of niet. Zag daarstraks op de training tijdens een wedstrijdje de mogelijke basis 11 voor morgen ; Ruttens, Vandenbroeck-Put-Verdonck-Pittoors, Webers-Janssens-Fockaert, Van Roosbroeck-Stevens-Vermeiren. Tijd voor onze jonge jongens om zich voluit te bewijzen ! Janssens die zal zich zeker willen bewijzen tegen zijn ex-club waar hij toch nog een eitje mee te pellen heeft ;) Ben benieuwd naar morgen, hopelijk zorgen onze jongens voor een eerste stunt in dit prille seizoen. Supporters op post !
Yep, ik heb het ook gehoord. Van Dooren, Grant, Vanderputte, Degeling, Criel, Ozcan, Rijmenants allen met grote en kleine blessures. Ik vrees voor een dikke afstraffing.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------------

Niewkomer Simon Vermeiren zint op revanche


Heist bekert vanavond om 20 uur tegen Westerlo. Nieuwkomer Simon Vermeiren betreedt er geen onbekend terrein. De Leuvenaar trainde in 't Kuipke als belofte nog onder Frank Dauwen. Andere oud-bekenden denkt hij er niet tegen het lijf te lopen.

De kans dat Simon Vermeiren vanavond tegen zijn ex-club aan de aftrap komt is na zijn invalbeurt op Boussu Dour niet denkbeeldig. ‘Ik verving toen de geblesseerd uitgevallen Roel Grant', vertelt de 21-jarige student leerkracht LO uit Heverlee. De Heistse aanvoerder kreeg inmiddels van de dokter drie weken rust opgelegd. Ook Bram Criel (kuit) en Siegerd Degeling (kras op zijn oog) zijn twijfelachtig. ‘Tja, zo stijgen mijn kansen op een basisplaats wel, maar ik vind het vooral erg voor de jongens zelf', toont Vermeiren zich allerminst zelfzuchtig.

Hij kreeg zelf in zijn jonge loopbaan al met veel tegenslag af te rekenen. ‘Ik speelde eerst bij Kessel-Lo maar verhuisde al vlug naar Sint-Truiden en later Westerlo, waar ik vier jaar in de jeugd en bij de beloften voetbalde. Ik herinner me uit die periode enkele trainingen onder Frank Dauwen, de huidige coach in 't Kuipke. Nadien kwam ik terecht bij KV Mechelen en vervolgens bij OH Leuven. Daar liep ik een beenbreuk op. Toen ik daarvan hersteld was werd ik aan Wijgmaal uitgeleend. Het is allicht daar dat Heist me op het spoor kwam.'

Speciale wedstrijd

Simon kijkt uit naar zijn terugkeer naar 't Kuipke. ‘Ik denk niet dat nog iemand van vroeger deel uitmaakt van de huidige kern maar toch is deze wedstrijd voor mij in zekere zin speciaal.' Of Heist kans maakt tegen de ex-eersteklasser? ‘In de beker zijn verrassingen niet uitgesloten. Alleen door sterk te presteren kunnen we onze zwakke prestatie tegen Boussu Dour achter ons laten. Een goed resultaat kan ons vertrouwen geven voor de volgende matchen.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Peter »

scheids = pots = problemen :(
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/8 - 20h. Cofidiscup: KVC Westerlo - K.SK. Heist

Bericht door Dabo »

Peter schreef:scheids = pots = problemen :(
Die heeft ziek afgebeld.

Bron: uit 1ste hand.
Plaats reactie