AEC Bergen - K.SK Heist 2-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

AEC Bergen - K.SK Heist 2-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Laat de Kevin rap tekenen tot einde seizoen ! ;)
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door Danny »

Juist Davila,

Met alleen Dahman gaan we het niet redden. Ruiz is het vermelden niet waard. Hoe die tegen Hoek op de plein stond !!! Zo mag je nog niet meedoen in 1ste provinciale. Sportief wordt de redding zo goed als onmogelijk zonder een meerwaardespits. Er is nog altijd het extra sportieve. Al heb ik begrepen dat de meeste supporters hier ook meer dan genoeg van hebben.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Ik haalde eerder al aan dat ik mij vragen stel over de motivatie van bepaalde spelers, die onder de verwachtingen bleven (deels door blessures) en dus niet moeten rekenen op een contract verlenging.
Alle geval het wordt alle hens aan dek !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Sterkhouder RAEC Bergen verrast: 'Dit weekend speel ik mijn laatste wedstrijd voor de club'
Tweedeklasser verliest binnenkort één van haar sterkhouders. Harlem Gnohéré van RAEC Bergen heeft naar eigen zeggen een nieuwe club gevonden in het buitenland.
"Zondag speel ik mijn laatste wedstrijd voor RAEC Bergen", aldus de spits van de Draken in SudPresse. "Ik heb een akkoord bereikt met een buitenlandse club." Het is dus niet zo dat het doek valt over de tweedeklasser, maar de sterkhouder zoekt wel andere oorden op. Welke buitenlandse club de 'gelukkige' is, kwamen we niet te weten.
Gnohéré scoorde dit seizoen aan de lopende band voor RAEC Bergen. Hij vond al 11 keer de weg naar de touwen, waarvan vier keer in één wedstrijd. Enkel Romero Regales (12 doelpunten) en Grégory Dufer (13 doelpunten) doen beter. Iemand anders moet nu de leemte opvullen in het aanvallend compartiment in het Stade Tondreau.

Bron: nr10

Het zou weer moeten lukken... :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Laat de Kevin rap tekenen tot einde seizoen ! ;)
Dan gaan we allemaal onze spaarboek moete leeghale denk ik :D
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door fredjetrek »

klenne schreef:
DAVILA schreef:Laat de Kevin rap tekenen tot einde seizoen ! ;)
Dan gaan we allemaal onze spaarboek moete leeghale denk ik :D
denken jullie nu echt dat die zoveel opties heeft? Vorige week voor de 4de keer quasi hetzelfde artikel in de gazet. Die zenne manager belt volgens mij alle gazetten af. Geen enkele speler uit eerste stond de laatste weken zoveel in de gazet als Oris. Maar geen enkele club hapt he. Enkel Westerlo was schijnt een optie, maar die zijn van trainer veranderd. Voor eerste is hij zo ie zo veel te slap. In 2de heeft niemand nog geld, en de ploegen die wel geld hebben investeren liever in iemand met doorverkoopwaarde (STVV, Eupen, ...). In het buitenland zetten vaak mooie bedragen op papier maar zie je zelden geld, dat heeft hij het laaste jaar in china zelf ook meegemaakt. Volgens mij op weg naar een half jaar Geel of Heist.... dan kan hij trouwens nog altijd voor de play-offs naar het oosten want hij zal nooit een profcontract tekenen bij deze clubs.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:
klenne schreef:
DAVILA schreef:Laat de Kevin rap tekenen tot einde seizoen ! ;)
Dan gaan we allemaal onze spaarboek moete leeghale denk ik :D
denken jullie nu echt dat die zoveel opties heeft? Vorige week voor de 4de keer quasi hetzelfde artikel in de gazet. Die zenne manager belt volgens mij alle gazetten af. Geen enkele speler uit eerste stond de laatste weken zoveel in de gazet als Oris. Maar geen enkele club hapt he. Enkel Westerlo was schijnt een optie, maar die zijn van trainer veranderd. Voor eerste is hij zo ie zo veel te slap. In 2de heeft niemand nog geld, en de ploegen die wel geld hebben investeren liever in iemand met doorverkoopwaarde (STVV, Eupen, ...). In het buitenland zetten vaak mooie bedragen op papier maar zie je zelden geld, dat heeft hij het laaste jaar in china zelf ook meegemaakt. Volgens mij op weg naar een half jaar Geel of Heist.... dan kan hij trouwens nog altijd voor de play-offs naar het oosten want hij zal nooit een profcontract tekenen bij deze clubs.
Laat ons dan maar hope dat het Heist word..
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door eSKaa »

Zowel Geel als Heist hebben het geld niet om deze speler binnen te halen. Als bij Geel enkele zware contracten mogen vertrekken, denk ik niet dat ze de centen hebben om Oris te betalen. Maar ja, je weet maar nooit. Wat KSK betreft: onze voorzitter zei het al in de gazet: normaal gezien geen inkomende of uitgaande transfers meer. En ik denk dat Oris echt wel liever nog een jaar of 2 in het Verre Oosten gaat spelen voor wat sollen, dan hier 'thuis' te spelen hoor Fredje...

Nu, ik hoop enigszins dat er een sponsor is die zijn portefeuille wil opentrekken, al is het maar voor een half seizoen. Da's een speler die weegt op een verdediging. Herbekijk de beelden van Antwerp - Heist (de eerste editie) en zie hoe dikwijls die gast op de goal stampt. Die twijfelt niet he. Ik kruis men vingers dat we dees maand nog ergens op nen bak met centen vallen :-D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Half seizoen ? Is iets minder ook goed ? Stel dat hij deze week tekent en volgende week speelgerechtigd is, het weekend van 25 januari, de laatste match is op 25 april, dat maakt exact drie maanden. Drie maanden dat hij iets verdient, matchritme opdoet en tijd heeft om uit te kijken naar een ploeg in Azië, blijft hij wachten zonder spelen dan verdient hij niks en verliest hij matchritme en bijgevolg marktwaarde...
Kevin, nog niet overtuigd ? :D :D :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Leocannaerts
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 apr 2013, 20:58

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door Leocannaerts »

DAVILA schreef:Half seizoen ? Is iets minder ook goed ? Stel dat hij deze week tekent en volgende week speelgerechtigd is, het weekend van 25 januari, de laatste match is op 25 april, dat maakt exact drie maanden. Drie maanden dat hij iets verdient, matchritme opdoet en tijd heeft om uit te kijken naar een ploeg in Azië, blijft hij wachten zonder spelen dan verdient hij niks en verliest hij matchritme en bijgevolg marktwaarde...
Kevin, nog niet overtuigd ? :D :D :D
Wat is de meerwaarde van Oris op onze trainingen? Stand-in voor Ruiz tegen dat die terug speelklaar is? Of is het om spelfases in te studeren die we dan kunnen in de praktijk brengen als Oris er niet is?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Ik heb begrepen dat het een vriendendienst is tov Oris, die in Heist zou wonen. Mooi dat zo iets kan en je weet nooit tot wat zo iets kan leiden... Zo blijft Kevin in conditie en... is hij al aangepast aan Heist als hij bij ons zou tekenen... ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door eSKaa »

Tjah, Huysegems woont in Heist, en die tekende hier ook niet. Voor geld danst den beer zeggen ze he...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 18/01/2015 - 15h AEC Bergen - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Tjah, Huysegems woont in Heist, en die tekende hier ook niet. Voor geld danst den beer zeggen ze he...
Bij ons zijn er toch wat beren die helemaal niet dansen voor hun geld... :D :D :D
Plaats reactie