EUPEN - KSK HEIST 2-3

KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door KSKH »

Neutral schreef:
will schreef:Knap!
Dessel komt nu ook al terug in zicht aan de horizon!
Euh, ik zou vooral proberen Patro achter Heist te houden ipv om omhoog in de rangschikking te zien.
Na de 'onverwachte overwinning' op OHL, was het maanden huilen met de pet op tot gisteren.....
En dan nog werd een 0-2 voorsprong uit handen gegeven in de laatste minuut.
Content met de 3 gewonnen punten maar voor de rest zeker niets meer.
Voorlaatste speeldag tegen Patro zou wel is cruciale match zijn.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: EUPEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:tis te hopen da we straks kunnen zeggen dat die van ons leeuwen zijn hé ;)
Maandag in de gazet: 'Leeuw vreet Panda op en verkoopt het vel van de (panda)beer !' :D
Man van de match: Jeroen VdP, ° 14/08/1985 sterrenteken LEEUW !!!

Wie kan nu nog twijfelen aan astrologie en bioritme ? :D
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door DAVILA »

Mathei bezorgt Heist winst met wereldgoal
Vandaag om 08:32 door GF

HEIST-OP-DEN-BERG - Het ging Eupen niet voor de wind tegen een stug Heist. Eupen leek een puntje uit de brand te slepen, maar in de tweede minuut van de extra tijd zette Heist de 2-3 eindstand op het bord.
Na vijf minuten leidde Heist al met 0-1 toen Vanderputte een hoekschop van Hairemans inkopte. Net over het half uur liepen de bezoekers uit naar 0-2. Een onrechtstreekse vrijschop van Hairemans werd door Vanderputte aan de tweede paal afgerond.

Na de pauze hielden de bezoekers de druk aanvankelijk goed af. Tot een kwartier voor tijd Vanderputte tegen zijn eigen ploeg scoorde. Twee minuten voor tijd loste Taulemesse een strakke bal in de benedenhoek.

De 2-2 leek de eindstand te gaan worden. Maar dat was buiten Jordy Mathei gerekend. Die viel in op de 90ste minuut en op aangeven van Wijns scoorde hij met een hakje achter het steunbeen een zuivere wereldgoal.

Doelpunten: 4’ Vanderputte 0-1, 35’ Vanderputte 0-2, 76’ Vanderputte 1-2 (own-goal), 88’ Taulemesse 2-2, 93’ Mathei 2-3.

Gele kaarten: Webers, Rodriguez, Vermeiren

Bron: GVA
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door eSKaa »

Steek die bioritmes ergens ver weg, een theorie die zo fout is als wat.

Ik zag een goed georganiseerd Heist, dat me gepikeerd leek door de commentaar van de voorbije week (weken).
Eupen maakt dan wel op 10 minuten 2 goals (waarvan 1 own), veel andere druk voor doel is er niet geweest. De pionnen stonden ideaal, en dat is wat het resultaat heeft bepaald.
Eén minpunt kan ik melden: waarom een uitmuntende Luckermans wisselen een kwartier voor tijd??? Tenzij hij kapot zat, of gekwetst is, een onnodige wissel. Hij was praktisch de beste man op het veld, en het leek wel alsof hij kon blijven lopen. Jammer voor die gast wel, hij verdiende zijn applaus, de vervanging in mijn ogen niet. Mathei maakt zich in zijn eerste 3 speelminuten voor Heist onsterfelijk, door op sublieme wijze de winning goal te maken. Hoeveel spelers hebben het lef om dat op die moment te doen? Weinig, denk ik dan.

Dit is het Heist dat ik al het ganse seizoen wilde zien! Ik kan niemand opnoemen die geen goede wedstrijd speelde.. Is dat omdat je zonder stress speelt tegen een topploeg? Wie zal het zeggen. In ieder geval, dat spelers, staf en supporters met volle teugen genieten van deze dik verdiende overwinning, STVV is de volgende die voor de bijl moet!

Komaan SK
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door hesteneer »

als de commentaren van afgelopen week ertoe aanzetten om die prestatie van gisteren neer te zetten, stel ik voor dat we vanaf morgen terug zeer scherpe kritieken geven :) dat we dan scheef bekeken worden als we de kantine binnenkomen nemen we er met plezier bij hoor :p

het grote verschil met andere wedstrijden was dat alle 2de ballen voor ons waren. alle duels werden gewonnen en overal stak er een voetje van ons tussen. De 2-2 zou zeer onverdiend geweest zijn aangezien eupen tot minuut 60 gewoon nergens te bespeuren was.
Zoals eskaa ook heeft aangehaald speelde luckermans een sublieme partij, net zoals een groot deel andere spelers. Roel en Jeroen deden het perfect gisteren, simon heeft acties gemaakt waar het moest en werkte de hele match door.

zo willek meer naar de voetbal gaan hoor! :)

Als afsluiter: mijn bioritme is helemaal verstoort na gisteren :)
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door prutske26 »

Proficiat Heist, je ziet met de juiste ploegopstelling en het nodige enthousiasme lukt dat wel.
Nu nog tegen STVV winnen en 't is bijna in de sacoche !
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door KSKH »

Niks met de match van Heist te maken, maar toch even vermelden. ASV Geel staat op dit moment 2de in de stand voor de
3de periode titel met 16 punten uit 8 matchen. Das toch wel knap gedaan.
Leocannaerts
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 apr 2013, 20:58

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door Leocannaerts »

prutske26 schreef:Proficiat Heist, je ziet met de juiste ploegopstelling en het nodige enthousiasme lukt dat wel.
Nu nog tegen STVV winnen en 't is bijna in de sacoche !
En nog een opsteker; we hebben niet alleen één puntje voor op Patro, maar ook een gewonnen match meer ! dat kan aan de eindmeet een slok op de borrel geven;
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door eSKaa »

Mannekes, als ik Mathei zen goal terugzie op KSK tv, ik krijg er spontaan terug kiekenvel van! Proper gedaan zeg...
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door KSKH »

eSKaa schreef:Mannekes, als ik Mathei zen goal terugzie op KSK tv, ik krijg er spontaan terug kiekenvel van! Proper gedaan zeg...
ge bent ni alleen ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door klenne »

Door de bekerfinale een latere reactie van mij..

Prachtige prestatie van onze ploeg !! man van de match vanderputte! Speel toch echt altij zen beste wedstrijden als dieje vanachter sta he :D luckermans ook topmatch , wel raar da dieje vervangen werd..

En dan mannekes , wij staan daar mee 5 , niemand wist wie er opkwam en dan maakt diejee daar ff een wereldgoal :D ni normaal !! Die ow goal van de jerre was echt wel pech he jawade.. De pech blijft ons toch achtervolge !! Gelukkig had het deze keer wel een happy end !!! Wnt mee 1 punt had ik toch was ik toch wel wa teleurgesteld geweest.. Ne ferme opsteker voor de supporters die er wel nog in geloven !! We ware dan wel mee ni veel in eupen maar we zen daar toch ferm verwend geweest !!!

Nu een weekske rusten , dan stvv thuis een match waar nix moet en alles mag en dan begint het pas echt voor ons !! C'mon SK
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Mannekes, als ik Mathei zen goal terugzie op KSK tv, ik krijg er spontaan terug kiekenvel van! Proper gedaan zeg...
Ik vond ze live nog 10 keer schooner :D
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door KSKH »

De 5 uitblinkers van speeldag 30 in de Proximus League (POLL)

Afgelopen weekend werd de dertigste speeldag in de Proximus League afgewerkt. Heel wat verrassingen en enkele opmerkelijke acties. Wie waren de 5 uitblinkers van het weekend? Stemmen kan onderaan tot woensdagmiddag om 12u.

Jeroen Vanderputte (KSK Heist)
Ook Jeroen Vanderputte van KSK Heist scoorde drie doelpunten. Al was één daarvan wel in eigen doel. Een owngoal scoren, maar toch aanspraak maken op een plaatsje bij de vijf uitblinkers van de speeldag? Het is niet iedereen gegeven. KSK Heist ging op bezoek bij KAS Eupen voor een echte thriller. De Zwanen kwamen al snel op dubbele voorsprong na twee doelpunten van de 29-jarige middenvelder. Een kwartier voor tijd tikte hij echter de bal in eigen doel en tot overmaat van ramp scoorde Taulemesse twee minuten voor tijd de gelijkmaker. Invaller Jordy Mathei zorgde echter voor een onverhoopte stunt door met een enig mooi doelpunt achter het steunbeen de drie punten naar Heist-op-den-Berg mee te nemen.

Bron: Site nr10
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door hesteneer »

"wij staan daar me 5, niemand wist wie er opkwam"

Wij dachten dat Xavier Malisse er opkwam :) rare wending na zijn tennis loopbaan :)
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: EUPEN - KSK HEIST 2-3

Bericht door Peter »

hesteneer schreef:"wij staan daar me 5, niemand wist wie er opkwam"

Wij dachten dat Xavier Malisse er opkwam :) rare wending na zijn tennis loopbaan :)
Ik dacht dat hij met een tennisracket was opgekomen maar ik snap de verwarring ;).
Maar on topic, chique goal! Lekker nonchalant maar bal zit er toch maar mooi in.

Iets daarvoor (bij 1-2 stand) hapt verdediger (dacht Vandenbergh) niet want anders was het gegarandeerd penalty...toch ook al verbetering tov afgelopen weken.

En nog een pluim voor het lef van de Cis om de vedetten Rymenants & Ruiz op de bank te zetten en in het geval van Ruiz hem daar ook te laten. Zal hem hopelijk tot nadenken stemmen...

Tegen STVV scoort Webers op voorzet/corner van Hairemans, want die mannen doen het nu al in hun broek van de kopbalkracht van Vanderputte.
Plaats reactie