Transfers 2016-2017

de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door de greize »

Volgens GVA brengt Karel Keleman 3 spelers mee naar K.SK. : Doelman Niels Stroobants (26-11-1990), middenvelder Jaan Lariviére (24 -06- 1993) en aanvaller Jens Vanheer (27-05-1990)
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Volgens GVA brengt Karel Keleman 3 spelers mee naar K.SK. : Doelman Niels Stroobants (26-11-1990), middenvelder Jaan Lariviére (24 -06- 1993) en aanvaller Jens Vanheer (27-05-1990)
Drie spelers die met Betekom promoveerden van eerste provinciale naar bevordering.
Stroobants speelde twee jaar bij Rillaar (1ste prov) om dan te verkassen naar Betekom waar hij direct promoveerde naar bevordering.
Larivière promoveerde ook mee en in dat promotiejaar scoorde hij 14 keer (in 1ste provinciale dus).
Vanheer speelt nu zijn vierde jaar bij Betekom, in de drie voorgaande jaren (in 1ste prov) scoorde hij 4X 5X en in het promotiejaar 9X

Of dit voldoende adelbrieven zijn om in de hoogste amateurklasse mee te draaien, valt af te wachten...
Mijn ervaring na zes jaar tweedeklasse doet mij evenwel de wenkbrauwen fronsen... :?: :?: :?:

Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Keleman maar hopelijk onderschat hij het niveau niet !

En spelers van die leeftijd breng je niet om bij de beloften te spelen...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door klenne »

Dà zen we al zeker van onze 2 keepers volgend seizoen maar idd hopelek onderschat hij het niveau niet wnt het zijn wel 3 spelers van vierde klasse da ge haalt..
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door hesteneer »

da stinkt zo wa naar vriendjes politiek....
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door Peter »

hesteneer schreef:da stinkt zo wa naar vriendjes politiek....
Spelers halen van die leeftijd uit 4e klasse - 1e provinciale, waar heb je dan een jeugdwerking voor vraag ik me af.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Karel Keleman wordt de nieuwe trainer van Heist

Bericht door hesteneer »

ge zijt ni alleen die zich da afvraagt
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door Dabo »

Bij Heist wordt Gianni Vets voor de rest van het seizoen uitgeleend aan derdeklasser Hoogstraten. Volgend seizoen maakt de 21-jarige middenvelder dan de definitieve overstap.

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Bij Heist wordt Gianni Vets voor de rest van het seizoen uitgeleend aan derdeklasser Hoogstraten. Volgend seizoen maakt de 21-jarige middenvelder dan de definitieve overstap.

Bron: GVA
Toch nen tegevaller geweest voor mij had daar veel meer van verwacht...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door Dabo »

Volgens Twitter VoetbalLagereReeksen

Bij @lyratsv kan men volgend seizoen terug op de diensten van Gaetan Lambreghts rekenen. Hij keert terug na 1 seizoen @KSKHeist2948
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door Dabo »

Volgens Twitter VoetbalLagereReeksen

Jaan Larivière, Jens Vanheer, Niels Stroobants en Dries Merckx volgen volgend seizoen T1 Karel Keleman van KAC Betekom naar @KSKHeist2948
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Jaan Larivière, Jens Vanheer, Niels Stroobants en Dries Merckx volgen volgend seizoen T1 Karel Keleman van KAC Betekom naar @KSKHeist2948
4 spelers :shock: ?? Hmmm hier hem ik toch men bedenkingen bij ze...
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door Danny »

klenne schreef:
Dabo schreef:Jaan Larivière, Jens Vanheer, Niels Stroobants en Dries Merckx volgen volgend seizoen T1 Karel Keleman van KAC Betekom naar @KSKHeist2948
4 spelers :shock: ?? Hmmm hier hem ik toch men bedenkingen bij ze...
U niet alleen Klenne. Hopelijk zijn dit nu de laatste spelers van Betekom. Zij komen volgend jaar 2 reeksen hoger spelen. Om competitief te zijn moeten spelers gehaald worden die opvallend zijn in 3de klasse. Een paar 2de klassers zouden ook niet misstaan. Men belooft ons een competitieve ploeg. Wij wachten af.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door DAVILA »

Danny schreef:
klenne schreef:
Dabo schreef:Jaan Larivière, Jens Vanheer, Niels Stroobants en Dries Merckx volgen volgend seizoen T1 Karel Keleman van KAC Betekom naar @KSKHeist2948
4 spelers :shock: ?? Hmmm hier hem ik toch men bedenkingen bij ze...
U niet alleen Klenne. Hopelijk zijn dit nu de laatste spelers van Betekom. Zij komen volgend jaar 2 reeksen hoger spelen. Om competitief te zijn moeten spelers gehaald worden die opvallend zijn in 3de klasse. Een paar 2de klassers zouden ook niet misstaan. Men belooft ons een competitieve ploeg. Wij wachten af.
Ik heb hier eerder al op gewezen: spelers met een half jaar ervaring in het nationale voetbal...
Betekom is bovendien geen topper in bevordering: ze staan momenteel elfde...
Tenzij wij volgend jaar met een KSK Heist B gaan aantreden in provinciale begrijp ik hier NIKS van.
Graag verduidelijking van ons bestuur: ofwel zegt men eerlijk 'de kas is leeg', waar ik persoonlijk geen probleem van maak, ik ben al meer dan zestig jaar supporter en zal dat blijven, maar aub laat ons niet in de waan dat we volgend jaar minstens mee gaan doen in de linkerkolom !
Cis lichtte mogelijk een deel van de sluier in dat uit de hand gelopen interview na de match op Deinze: 'linkerkolom wordt zeer moeilijk', weet hij meer ?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door DAVILA »

LUBBEEK - Dries Merckx (23) was als prille twintiger één jaar profvoetballer met KV Mechelen in eerste klasse, maar precies op dat moment sloeg het noodlot toe. Sindsdien is voetbal voor hem zijn hobby. Maar de ambitie om in nationale te spelen, is er nog.

'Ik speelde bij Racing en KV Mechelen maar ook in de Leuvense regio voel ik me thuis. Bij Dilbeek haalde ik in vierde klasse mijn hoogste niveau, maar qua infrastructuur en spelplezier op en rond het veld was het er niet veel zaaks. Vanuit Kampenhout stond ik ook veel in de files en de keuze voor Lubbeek was snel gemaakt. Het was nog Hans Goethuys die me contacteerde maar die begon zelf niet aan het seizoen. Maar met Kjell Hermans en nu met Steven Peeters voelde ik me er meteen op mijn gemak.'

Je hebt een carrière als profvoetballer gemist?

'Net toen ik dacht het niveau in de A-kern van KV Mechelen aan te kunnen, sloeg het noodlot toe. Een zware ontsteking aan de patellapezen van beide kniëen. Half seizoen in de lappenmand en daarna in de vergeethoek. Zo dicht bij de hemel en dan zes maanden in de hel.'

'Bij Kampenhout in eerste provinciale onder Mark Talbut was het weer opbouwen en dat lukte aardig. Maar het tweede seizoen waren mijn vrienden weg. Spelers uit het Antwerpse kwamen in de plaats en die waren meteen na de training weer weg. De sfeer miste ik.'

Op dat vlak zit je bij Lubbeek wel goed?

'Ook op training is er altijd sfeer en veel volk. Velen ook die met mij en de supporters nakaarten over de voorbije training of match. Met Steven Peeters trainen we altijd met de bal en blijft het plezant en positief.'

'Na vijf speeldagen mag je niet te veel conclusies trekken, maar dat we goed bezig zijn, staat buiten kijf. Ik ben er ook van overtuigd dat we het degradatiespook van vorig seizoen met deze groep ver van ons zullen kunnen houden. Als collectief staan we sterk. De trainer benadrukt altijd het positieve en de spelersgroep is goed uitgebalanceerd. Veel jonge gasten die staan te drummen, maar er is ook veel ervaring in de ploeg.

Bron: internet

Interview uit 2011, hij is nu dus 28j
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers

Bericht door DAVILA »

Nog vermelden dat Dries Merckx verleden jaar drie keer scoorde in de met 0-4 gewonnen finale van de Beker van Vlaams-Brabant tegen Lennik.
Plaats reactie