Transfers 2016-2017

Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Neutral »

Is normaal dat spelers een ploeg zonder ambitie om hoger op te raken inruilen voor een ploeg met ambitie.
Vind het wel raar dat Beerschot komt shoppen in de zo goed als zwakste ploeg van afgelopen seizoen in 2de klasse.
De beloften die naar Oosterzone gaan, is ook normaal. In Heist geen kans, dus proberen ze elders en volgens mij gaan ze hoger eindigen dan Heist.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Dabo »

Neutral schreef:Is normaal dat spelers een ploeg zonder ambitie om hoger op te raken inruilen voor een ploeg met ambitie.
Vind het wel raar dat Beerschot komt shoppen in de zo goed als zwakste ploeg van afgelopen seizoen in 2de klasse.
De beloften die naar Oosterzone gaan, is ook normaal. In Heist geen kans, dus proberen ze elders en volgens mij gaan ze hoger eindigen dan Heist.
Wat moet het dan zijn voor U? Profploeg worden en onderaan jaar na jaar aanmodderen?

Waarom zou een belofte geen kans krijgen in Heist? Tambeur, Bart Van den Broeck enz... Nu 4 beloften die naar de A kern komen. Die naar Oosterzonen gaan zijn daar ook maar voor in de beloften hoor.
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door prutske26 »

Er zijn 3 beloften die mogen overgaan en behoren tot de kern 2016-2017 (Santoro, was er al bij en die reken ik niet mee)Verleden seizoen mochten deze 3 al bijna elke week meegaan met de eerste ploeg, maar niet om te spelen enkel om op de bank te zitten. Ze hebben van geen enkele officiële wedstrijd mogen proeven, alleen in de vriendenwedstrijden werden ze opgesteld. Hopelijk voor hen mag dit dit jaar wel. Van de andere beloften heeft er niemand ook maar één kans gekregen, goed spelend of niet. Het bleef altijd bij dezelfde 3, voor de rest spreek ik mij daar niet over uit. Ik hoop voor Heist dat het met Mr. Vandezande veranderd en dat het Heist ten goede komt.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Dabo »

prutske26 schreef:Er zijn 3 beloften die mogen overgaan en behoren tot de kern 2016-2017 (Santoro, was er al bij en die reken ik niet mee)Verleden seizoen mochten deze 3 al bijna elke week meegaan met de eerste ploeg, maar niet om te spelen enkel om op de bank te zitten. Ze hebben van geen enkele officiële wedstrijd mogen proeven, alleen in de vriendenwedstrijden werden ze opgesteld. Hopelijk voor hen mag dit dit jaar wel. Van de andere beloften heeft er niemand ook maar één kans gekregen, goed spelend of niet. Het bleef altijd bij dezelfde 3, voor de rest spreek ik mij daar niet over uit. Ik hoop voor Heist dat het met Mr. Vandezande veranderd en dat het Heist ten goede komt.
Tja,

Het probleem van vele ouders, familieleden. Mijn kind, neef, vriend is de beste en moet in de ste ploeg staan. Een jaar later gaan ze dan ergens 3 reeksen lager spelen en hebben ze nog moeite om te volgen. Sorry, ik heb hier info over 4 beloften. Santoro niet meegerekend of er moet al 1 afgehaakt hebben. Volgend jaar zou je terug maar 4 bankzitters hebben. Dus een jongere zal wel heel goed moeten zijn om het tot in de 1ste ploeg te schoppen.
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door prutske26 »

Ik spreek hier niet als ouder, familie of vriend, en ga zeker geen discussies aan. Ik heb alleen vastgesteld, dat er verleden seizoen 3 beloften zijn naar voren geschoven en dat die niet éénmaal hebben mogen invallen in een officiële wedstrijd, terwijl er niets te winnen of verliezen was voor Heist. En gezien het niet goed draaide in de ploeg, waarom dan geen van die 3 jongens een kans geven ? Dus hoop ik dat dit, dit jaar wel zal zijn. Meer wil ik hier niet mee bedoelen.
En als er beloften 3 reeksen lager gaan spelen dan denk ik dat dit is om hun zo te kunnen bewijzen en terug omhoog te klimmen en omdat ze graag voetballen en plezier hebben in het spelletje. Ook hier zie ik niets verkeerd in. Je kan niet eeuwig beloften blijven hé.
Verder wil ik wel aanstippen dat de club wel een paar goede transfers heeft gedaan dus, wie weet wat de toekomst brengt ! Het zal voor iedereen afwachten zijn wat die nieuwe reeks zal brengen.

PS En eigenlijk geef je mij wel een beetje gelijk als je zegt dat er volgend jaar maar 15 op de bank mogen zitten en de jongeren al heel goed moet zijn om in de eerste ploeg te komen. Dus waar zijn de kansen dan weer voor de jeugd ? we zullen maar best afwachten zeker wat het wordt, niemand kan dit voorspellen. Als ik goed kan tellen zijn er al 23 kernspelers, of ik moet mis zijn.
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Naar mijn mening belandt elke speler uiteindelijk op zijn ware niveau. En als iemand echt goed is, krijgt hij wel zijn kansen.
En wat is het probleem als een belofte van Heist bv bij een provincialer gaat spelen ?
De meerderheid van de supporters die langs de lijn staan hebben NOOIT in een eerste ploeg gespeeld.
En inderdaad, doorbreken op een hoger niveau is moeilijk.
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door prutske26 »

Zo is het idd en zo denk ik er ook over.
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Neutral »

Dabo,
Precies alsof die jongens de ploeg zouden verzwakken door hen een kans te geven. Afgelopen jaar punten gepakt dankzij spelers van Mechelen. Voor de rest al minstens 3! Sezoenen op rij gebuisd als ploeg.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Naar mijn mening belandt elke speler uiteindelijk op zijn ware niveau. En als iemand echt goed is, krijgt hij wel zijn kansen.

En inderdaad, doorbreken op een hoger niveau is moeilijk.
Zeer juist Davila !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Dabo »

Het bestuur deelt mee dat Jarne Vrijsen (geboren op 21 maart 1996, woonachtig in Opglabbeek) onze rangen komt vervoegen. Jarne is een linksvoetige verdediger die gevormd werd bij Racing Genk. Daar heeft hij even mogen proeven van het grote werk waarna hij afgelopen seizoen uitgeleend werd aan het Nederlandse MVV.

Afbeelding


Daarnaast werd er de afgelopen dagen een overeenkomst bereikt met Beerschot Wilrijk over een overgang van Jan Van den Bergh die ons te kennen gegeven had om ‘fulltime’ voor het voetbal te willen kiezen.
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

14/12/2014

Gisterenavond maakte Jarne Vrijsen zijn debuut bij de A-kern van KRC Genk. De 18-jarige linksachter uit Opglabbeek doorliep alle jeugdreeksen bij KRC Genk. Hij sloot zich namelijk bij KRC Genk op 6-jarige leeftijd.

Jarne mocht invallen in minuut 82. Naast Vrijsen zaten met Luca Polizzi en Senne Verbiest nog 2 jongeren op de bank. Sandy Walsh, Pieter Gerkens, Siebe Schrijvers en Timothy Castagne maakten de 90 minuten vol.


Bron: de media

Als je ziet in welk gezelschap:
Gerkens,Schrijvers, Castagne (nu titularis bij Genk)...
Hij was bij zijn debuut slechts 18j - in het seizoen 2014/15 viel hij vier keer in bij Genk.
In de voorbereiding op het seizoen 2015/16 kreeg hij te horen dat hij terug naar de B-kern moest, daarna uitgeleend aan MVV - hoe het daar verlopen is kon ik niet achterhalen.
Vrijsen meet 1.75m.
Mooie transfer, alle geluk bij Heist Jarne, wordt aub geen tweede Wouter Vandermieren... ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Dabo »

Ben Yagan speelt volgend seizoen bij OHL.
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Ik zou zeggen nog een solide centrale verdediger bijhalen na het vertrek van VDB en we zijn compleet !
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Thomas Regnier die overkomt van La Louvière zou wel eens een probleemgeval kunnen zijn.
In het seizoen 2013-14 was hij op 19-jarige leeftijd titularis in het kampioenenelftal van Woluwe-Zaventem in derde klasse (31 matchen gespeeld).
Het jaar daarna, in tweede klasse, liep hij al snel een zware enkelblessure op (scheur in de ligamenten). Eind september maakte hij zijn heroptreden maar herviel in die blessure. Hij kwam dat seizoen slechts 11 keer in actie.
Afgelopen seizoen bij La Louvière ging de miserie verder: een lang uitgestelde operatie en uiteindelijk slechts 3 matchen gespeeld, 1 keer titularis en 2 invalbeurten.
Met hetgeen we de afgelopen jaren meegemaakt hebben met dergelijke gevallen, kunnen we slechts hopen dat Thomas dit seizoen blessurevrij blijft.
freze
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2012, 15:36

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door freze »

DAVILA schreef:Thomas Regnier die overkomt van La Louvière zou wel eens een probleemgeval kunnen zijn.
In het seizoen 2013-14 was hij op 19-jarige leeftijd titularis in het kampioenenelftal van Woluwe-Zaventem in derde klasse (31 matchen gespeeld).
Het jaar daarna, in tweede klasse, liep hij al snel een zware enkelblessure op (scheur in de ligamenten). Eind september maakte hij zijn heroptreden maar herviel in die blessure. Hij kwam dat seizoen slechts 11 keer in actie.
Afgelopen seizoen bij La Louvière ging de miserie verder: een lang uitgestelde operatie en uiteindelijk slechts 3 matchen gespeeld, 1 keer titularis en 2 invalbeurten.
Met hetgeen we de afgelopen jaren meegemaakt hebben met dergelijke gevallen, kunnen we slechts hopen dat Thomas dit seizoen blessurevrij blijft.
Was voor de auto volledig vol te krijgen, anders telt carpooling niet :D :D
Plaats reactie