Transfers 2016-2017

DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Amai men kl*t*n :? :? :? :? :? :? :? En vind nog maar ne nieuwe keeper in de winterstop..
In de winterstop ??? Nu direct een contractloze keeper aantrekken:
- alle krediet voor Stroobants maar haalt hij het vereiste niveau ? Brughmans kwam met een valies adelbrieven maar viel door de mand... Niveau = Olieslagers, Ruttens, Vandenbosch. Lahaye stond daar net onder maar haalde toch een voldoende imo.
- wat als Stroobants bv in zijn volgende match een serieuze kwetsuur oploopt ? De wet van Murphy is nog altijd geldig !

Dacht een mens nu eens gerust te zijn nu de gekwetsten stilaan terukomen, dan dit... :cry:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Amai men kl*t*n :? :? :? :? :? :? :? En vind nog maar ne nieuwe keeper in de winterstop..
In de winterstop ??? Nu direct een contractloze keeper aantrekken:
- alle krediet voor Stroobants maar haalt hij het vereiste niveau ? Brughmans kwam met een valies adelbrieven maar viel door de mand... Niveau = Olieslagers, Ruttens, Vandenbosch. Lahaye stond daar net onder maar haalde toch een voldoende imo.
- wat als Stroobants bv in zijn volgende match een serieuze kwetsuur oploopt ? De wet van Murphy is nog altijd geldig !

Dacht een mens nu eens gerust te zijn nu de gekwetsten stilaan terukomen, dan dit... :cry:
Waar gade nu nog ne goeie keeper vinde da zonder contract zit ?
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Waar gade nu nog ne goeie keeper vinde da zonder contract zit ?
Lahaey zit nu zonder contract :D
Misschien nog eens mee klappen, of zijn de ego's te groot ? :(
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

klenne schreef: Waar gade nu nog ne goeie keeper vinde da zonder contract zit ?
Ik heb er ene klenne:

Laurent Henkinet 24j 1.89m, verleden jaar nog 22 matchen in eerste klasse bij Beveren-Waasland, op 28 september op straat gezet wegens gokken op wedstrijden waarin hij zelf meespeelde, wij zijn toch de ideale ploeg om iemand zijn carrière terug op de rails te zetten ? ;)
Maar 'wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld ?' Toch ook eens een gokje wagen en misschien kunnen we hem dan betalen :D
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Peter »

DAVILA schreef:
klenne schreef: Waar gade nu nog ne goeie keeper vinde da zonder contract zit ?
Ik heb er ene klenne:

Laurent Henkinet 24j 1.89m, verleden jaar nog 22 matchen in eerste klasse bij Beveren-Waasland, op 28 september op straat gezet wegens gokken op wedstrijden waarin hij zelf meespeelde, wij zijn toch de ideale ploeg om iemand zijn carrière terug op de rails te zetten ? ;)
Maar 'wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld ?' Toch ook eens een gokje wagen en misschien kunnen we hem dan betalen :D
Een gokje wagen...blijkbaar had lahaye dat ook ne keer te veel gedaan.
Dus of ze ene gokker door andere gaan vervangen lijkt me twijfelachtig.
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door eSKaa »

Voorlopig lijkt het er op dat er bij ons geen inkomende, noch uitgaande transfers zitten aan te komen. Eerlijk gezegd: het hoeft ook niet. De ploeg is voorzien op verschillende ongemakken, en heeft -met wisselend succes- bewezen dat gekwetsten / geschorsten kunnen opgevangen worden. Een tijdje terug was er even vraag naar een extra doelman (vertrek Lahaye, Stroobants in), maar Stroobants heeft zich intussen bewezen onder de lat, en verdient zijn plaats daar volop. Een extra doelman aantrekken om op de bank te zitten, lijkt misschien overbodig. Als Van Aerschot echt een jong talent is, dan mag hij van mij zijn kans krijgen indien dat nodig is. (heb hem nog niet zien spelen, dus weet niet goed wat te verwachten van Van Aerschot)

Met deze ploeg, op naar de eindronde!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Voorlopig lijkt het er op dat er bij ons geen inkomende, noch uitgaande transfers zitten aan te komen. Eerlijk gezegd: het hoeft ook niet. De ploeg is voorzien op verschillende ongemakken, en heeft -met wisselend succes- bewezen dat gekwetsten / geschorsten kunnen opgevangen worden. Een tijdje terug was er even vraag naar een extra doelman (vertrek Lahaye, Stroobants in), maar Stroobants heeft zich intussen bewezen onder de lat, en verdient zijn plaats daar volop. Een extra doelman aantrekken om op de bank te zitten, lijkt misschien overbodig. Als Van Aerschot echt een jong talent is, dan mag hij van mij zijn kans krijgen indien dat nodig is. (heb hem nog niet zien spelen, dus weet niet goed wat te verwachten van Van Aerschot)

Met deze ploeg, op naar de eindronde!


Alles hangt af van onze ambities, voor mij is deze kern voldoende voor de middenmoot, hoogstens subtop. Eerlijk gezegd zie ik liever geen zotte dingen gebeuren, Stroobants greep zijn kans maar moet bevestigen over een gans seizoen, de zelfzekerheid uitstralen van een Olieslagers, Ruttens, VdBosch en zelfs Lahaye kan enkel komen mits veel wedstrijden te spelen. Stroobants lijkt mij een nuchtere jongen die dat ook wel beseft.
Moest er iets gebeuren met Stroobants zitten we echt wel met een probleem: gaan verwachten dat iemand van de beloften ineens op tweede klasse niveau gaat acteren is onrealistisch. Er waren beloften die met meer adelbrieven naar Heist kwamen en het niet konden waarmaken, bv Reangelo, 20 goals bij de beloften van AA Gent. Als Stroobants zou uitvallen op het einde van de competitie en we voldoende punten zouden hebben zou ik zeggen 'gooi Van Aerschot maar in het diepe, dan zien we ineens hoe goed die kan zwemmen' ;)
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door Neutral »

Als ge geen geld hebt, kan je niks bijhalen.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers 2016-2017

Bericht door DAVILA »

Neutral schreef:Als ge geen geld hebt, kan je niks bijhalen.


Misschien beginnen sparen tegen de volgende winterstop:

uit een lang interview met Kevin Oris vandaag in HNB:

'Kempenaar Kevin Oris (32) zet zijn tocht door het Oosten verder in Japan (en keert daarna definitief huiswaarts)
Kevin Oris wordt eind dit jaar 33 en zal nadien - als alles volgens plan verloopt - de voetbalschoenen definitief aan de haak hangen. Maar vooraleer de opgeschoten spits er de brui aan geeft, trekt hij nog even naar Japan, waar hij voor één seizoen - tot december 2017 - bij tweedeklasser Kyoto Sanga FC aan de slag gaat.'

Op het einde zegt Kevin dit:

' Na dit seizoen keer ik terug naar mijn roots (de Kempen, red.) en ga genieten. Niets moet, alles mag, zeker op voetbalgebied. Ik heb het meest genoten van mijn jaren in de lagere afdelingen. Van die sfeer wil ik nog enkele jaren kunnen genieten.'

In de marge nog meegeven dat Dilliën (ex Schriek), die ons nog pijn deed in de BvB met Turnhout, momenteel topschutter is in zijn reeks met 16 goals.
Plaats reactie