SPRIMONT COMBLAIN - KSK HEIST 2-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 08/10 20H00 SPRIMONT COMBLAIN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

ksk4ever schreef:Davila,Sorry hoor, maar na de eerdere uitspraak van jou over "degradatie" na de match in Turnhout erger ik me alweer ... !!
Saai bedoel ik de competitie in zijn geheel, Beerschot kampioen met ruime voorsprong, in het degradatiedebat moeten wij ons hopelijk niet mengen (oeps I dit it again :D )
En ik ben nu eenmaal graag de luis in de pels, het kiezeltje in de schoen op het forum: zo valt niemand in slaap ;)
Laatst gewijzigd door DAVILA op 09 okt 2016, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 08/10 20H00 SPRIMONT COMBLAIN - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Ze zullen misschien wel als leider de eindronde ingaan, maar Wilrijk nu al de titel geven, lijkt me ver gezocht.

Over gisteren, t was niet goed, maar iedereen weet dat deze ploeg kan voetballen, dat hebben ze al meermaals laten zien. Wij moeten geen echte ambitie koesteren, behalve dan zo snel mogelijk de nodige punten sprokkelen om het behoud te verzekeren.
Hopelijk vallen de blessures van Tambeur en Challouk mee.. En volgende week 3 ptn gaan pakken op Seraing en we zijn weer vertrokken.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 08/10 20H00 SPRIMONT COMBLAIN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

Goh nee, het was niet goed gisteren. Maar om daar een drama van te maken? Neeeiihhh
Het leek me een moeilijk/klein veldje tegen een tegenstander die zich 3 dubbel er voor legde. ook zij willen graag punten verzamelen hé.

De enige echte tegenvaller, nu toch al enkele matchen achter elkaar, is onze centrale verdediger. Udo is zonder discussie een versterking, maar onze andere flipper....nee...dan denk ik dat er een andere voor de hand liggende optie beter is. Je kan wel aanhalen dat hij sneller is, ja misschien wel, maar zowel positioneel als qua spelinzicht als inspelen van de bal moet hij onderdoen voor onze nr 5. Ik weet niet waar hij die credits opgebouwd heeft, al zal er wel een rechtvaardige uitleg voor zijn uiteraard.

Trouwens, was Deflem ook geblesseerd? Die misten we gisteren toch op het kleine veldje!!! zeker na het uitvallen van Challouk.

Op naar Seraing !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 08/10 20H00 SPRIMONT COMBLAIN - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie