PATRO EISDEN - KSK HEIST 0-2

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

imponderwat? sorry davila, gisteren een paar pintjes gedronken zodat mijn rechter hersenhelft nog niet werkt...;)
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:We zijn er gisteren over bezig geweest en volgens mij, als we de beste david ooit willen terugzien, moeten we het spelsysteem terugvinden van toen met Yus voor hem. In dat geval zie ik maar 1 oplossing: Wijns op links met Deflem voor hem. Een technicus met een snelle David achter hem. Het minpunt is dan dat de voorzet met links wat minder zal zijn.
Andere flank heb je dan Tambeur met Ventose voor hem.
Als je dan kunt spelen met Challouk en Kurtis op 10 en 9...wel...dan moet je kijken waar een ploeg als wij eigelijk MOET kijken en dat is niet achteruit, maar wel top 4.
Diegene die zegt dat wij gisteren tegen een concurrent hebben gespeeld moet dringend eens een weekend gaan relaxen...want das een teken dat je teveel stress hebt


Compleet spelen wij idd top 4. Onze uitslagen in de voorbereiding waren geen toeval. Maar het gegeven 'veel blessures' duurt nu al 5 jaar...
Eens allemaal op bedevaart naar Scherpenheuvel ? Onze Waaltjes mogen naar Banneux ;)
Zelfs met een complete ploeg kan Turnhout gebeuren, Oosterzonen blijft nog altijd een ongebrijpelijke zaak.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Challouk, inderdaad... Ik noemde hem hier al eens 'onze Messi'... als die zo verder doet vrees ik dat die in de winterstop al gaat vliegen, Beerschot ? die weten ons al wonen :D In Boom moeten er een paar zijn die zich de haren uit het hoofd rukken :D
Nu vooral Nwadikwa, Dethier en de anderen recupereren, wat met Lahaye en Verbist ? Lahaye moet in mijn ogen altijd spelen behoudens mij onbekende imponderabilia... (zonder afbreuk te doen aan onze andere keepers)
Heeft contract voor 2 jaar .. Ok da wilt nix zegge ma bon :) :D hopelek heeft dieje jonge genoeg verstand om bij ons te blijven wnt denk dzt da wel duidelek is dieje jonge komt er wel
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:imponderwat? sorry davila, gisteren een paar pintjes gedronken zodat mijn rechter hersenhelft nog niet werkt...;)
Imponderabilia = 'niet onder woorden te brengen factoren die het gedrag bepalen', geef toe ipv zo'n lange zin is imponderabilia toch veel simpeler ? :roll:
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

De eerste beelden:

https://youtu.be/dsa64yIyzpY
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Hamme verliest thuis tegen Oudenaarde, we staan nu 8ste
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door will »

DAVILA schreef:....... behoudens mij onbekende imponderabilia...
Zegt nu nog dat er geen intellectuelen op fora schrijven....
Imponderablia verdorie....

Zal het stof van mijne dikke Van Dale moeten afblazen..
DAVILA
Berichten: 4125
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

will schreef:
DAVILA schreef:....... behoudens mij onbekende imponderabilia...
Zegt nu nog dat er geen intellectuelen op fora schrijven....
Imponderablia verdorie....

Zal het stof van mijne dikke Van Dale moeten afblazen..
Het is wel 'imponderabilia' en niet 'imponderablia' , spelling is het begin Will ! :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: PATRO EISDEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

sjans dat dat woord niet eindigt op een d of t ... want dan had ik helemaal mijne kluts kwijt geweest :p

Twas 0-2 zeker hé zaterdag? :ugeek:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VW HAMME

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie