KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door DAVILA »

Hopelijk speelt Zulte-Waregem vanavond voor picador in Geel ! De stier zal dan afgemat in de Heistse arena losgelaten worden zaterdagavond :D
We wensen Geel verlengingen, strafschoppen en de winst vanavond die moet gevierd worden tot in de vroege uurtjes ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door klenne »

Da ga hier nog kloppe he :lol: :D
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

Voor een stuk wel, 1-2 na verlengingen, in alle geval toch wat lood in de geelse vleugels ! :D
Hopelijk toch, anderzijds wel een sterke prestatie, onderschatting zou overmoedig zijn !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

Dai­my De­flem (ham­strings), Roel Grant (knie) en Jar­ne Vrij­sen (spier­bles­su­re) hiel­den het bij in­di­vi­du­eel werk. Tho­mas Reg­nier (ham­strings) en Nick Mar­choul (rug) zijn fit en train­den met de groep. Voor de match te­gen Geel zijn er geen ge­schor­sten.

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

This is your captain speaking.. KSK Heist – ASV Geel

Het was een bewogen week op de Leunen met twee totaal verschillende wedstrijden. Hoe kijk jij hierop terug?

“Het waren inderdaad twee moeilijk vergelijkbare duels. De match tegen Patro was er eentje om snel te vergeten. We hadden de beste kansen en konden daardoor het meeste aanspraak maken op de overwinning, maar al bij al brachten we toch te weinig.

Het duel tegen Zulte Waregem zal daarentegen dan nog lang in het Geelse geheugen blijven zitten. De momenteel beste ploeg in België slaagde er niet in om onze organisatie uit verband te spelen. En dat heeft zeker niet alleen met het moeilijk te bespelen terrein te maken. Door onze vroege voorsprong konden we achterover leunen en teren op snelle counters, daar hadden ze het duidelijk moeilijk mee. Na rust hebben we zelfs meer vooruit gevoetbald en hebben we de mogelijkheden gehad om het laken naar ons toe te trekken, het geluk zat jammer genoeg niet aan onze kant.

Toch denk ik dat we vooral het positieve van deze wedstrijd moeten onthouden. Zulte Waregem heeft ons op geen enkel moment weggespeeld, het bleef dan ook tevergeefs wachten op een klasseflits. Ik denk zelfs dat we mogen stellen dat de mooiste acties van onze zijde kwamen, ik denk dan maar aan de rushes van Mattiece en Ahmet en de mooie actie van Abou. Zulte Waregem had inderdaad veel balbezit en ook kansen, maar toch was een gelijkspel, zeker op basis van wat we laten zien hebben, zeker verdiend geweest. Een strafschoppenreeks blijft een loterij en daarin kan alles. Zuur om er zo dicht bij te zijn en het door de handen te zien glippen.”

Tijdens en na de match was er veel te doen om enkele beslissingen van scheidsrechter Van de Velde. Jouw mening hierover?

“Als je erover nadenkt vind ik dat er al teveel aandacht besteed werd aan de scheidrechter. Hij gaat er zeker niet van wakker gelegen hebben dat hij enkele fases verkeerd beoordeeld heeft. Voor ons had het misschien anders kunnen lopen, maar we mogen er niet te lang bij blijven stilstaan. Zoals ik zei moeten we het positieve van deze match onthouden. We hebben ons grandioos verweerd tegen de leider uit eerste klasse en hebben er een echte cupmatch van gemaakt. We hebben de Geelse fans terug fier gemaakt op hun ploeg en dat is het belangrijkste.”

Zaterdag wacht alweer een match tegen Heist, hoe gaan jullie deze aanpakken?

“Fysiek zal het misschien zwaar worden na 120 minuten voetballen, maar we zitten met een jonge spelersgroep die snel recupereert. Mentaal denk ik niet dat er oplapwerk nodig was na woensdag, we zijn trots op wat we gepresteerd hebben en willen die positieve lijn doortrekken naar de competitie. Het zal echter weer een volledig andere wedstrijd worden. In Heist hebben we het altijd moeilijk op het kleine veld en de stugge tegenstrever. Ik heb ook de indruk dat ze dit seizoen versterkt zijn. We zullen alles uit de kast moeten halen om drie punten te pakken. Wij gaan er alvast alles aan doen en hopelijk lukt dat ook met de steun van ons supporterslegioen.”

Afspraak zaterdag om 20u00 in Heist. Komaan Zotten!

Bron: site Geel
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

Heist - ASV Geel

REF:DE PRINS MATTHIAS(5)
AR1:COECK MAARTEN(6)
AR2:MESSELY KRIS(23)

Re: Heist - ASV Geel
Bericht Zotskap op wo nov 30, 2016 11:56 pm

12uur na de onterechte uitschakeling tegen Zulte-Waregem & Joeri Van De Velde, moeten we de knop alweer omdraaien.
Zaterdag wacht ons een lastige verplaatsing naar Heist.

We mogen hopen op een vertrouwensboost van onze mannen na gisteren. Hopelijk vallen de stramme spieren mee, en kan er weer gestreden worden voor de 3 punten.

KSK Heist is dit jaar een goede middenmotor in de 1e amateurliga. Ze tellen exact evenveel punten.
Een gelijkspel lijkt dan ook best mogelijk... al heeft Heist dit jaar nog niet gelijkgespeeld! Of winnen, of verliezen...


Thuis is Heist ondertussen dus 2 matchen ongeslagen (Hamme & Dessel). Dat wordt géén gemakkelijke verplaatsing dus.

Heist wordt getraind door Karel Keleman. Topschutter: Challouk 7 goals.

Kern:
GK: Niels Stroobants, Van Aerschot
DEF: Amadou Coly, Nwadikwa, Vrijsen, Wijns, Grant, Tambeur
MID: Marchoul, Webers, Dams, Santoro, Demirsoy, Verbist, Regnier
ATT: Challouk, Dethier, Ventose, Troonbeeckx, Merckx, Vanheer, Deflem, Kabeya

Voetballers Roel Grant (33) en Bart Webers (32) spelen al jaar en dag voor Heist en bulken van de ervaring.


Komaan Zotten! cheers

Bron: forum Geel
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door eSKaa »

Net dat forum ook eens gaan lezen. Over de wedstrijd vanavond staat er niets op, behalve wat Davila postte. Het is dan misschien maar tegen Heist, maar toch voor beide ploegen een belangrijk duel. Ik ben eens benieuwd hoeveel 'zotten' we kunnen verwelkomen vanavond. Daar komt blijkbaar het publiek ook niet meer buiten...



Voor de rest is dat forum een gejammer over 'hoe meer volk lokken'. Dat is iets wat hier ook kan afgevraagd worden.
Als iemand van Geel dit moest lezen: hier is mijn gratis advies:

-De beste oplossing werd aangereikt: Winnen. Een ploeg die veel wint, trekt veel volk. Dat is eender in welke reeks dat ge speelt.
-Staat jullie niet blind op dat ene jaar dat je in lang vervlogen tijden eens in 1e hebt gespeeld. Geel staat hier perfect op zijn plaats. 1B is een reeks als zoethouder, dooddoener.
-Ticketprijzen: Wat jullie tegenwoordig als inkom betalen weet ik niet, maar vorig jaar moest je als bezoeker een schandalige 18€ neertellen, omdat er plastieken stoeltjes gezet zijn
op die mooie staantribunes. Wat een schande. Voor 2 € meer ga ik -zoals werd aangehaald op dat forum- naar Mönchengladbach kijken.
-Het ligt aan de mentaliteit van de inwoners. Misschien is een voetbalbezoek in deze tijden voor veel mensen een dure grap geworden. 10/15€ inkom, nog wat drank en een hamburger..
Het telt rap op. Niet dat dat nog betert, maar 'supporters' kiezen misschien meer hun wedstrijden uit?

Zo, beste Zotten, ik hoop dat jullie er iets van bijgeleerd hebben.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door DAVILA »

0-1 en 1-1 net voor de rust Webers , 2-1 net na de rust weer Webers
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door DAVILA »

We begonnen goed aan de match maar gaandeweg kwam Geel meer in de match.
Diep in de eerste helft scoorde Geel, voorzet vanop links, kopbal en onder het lichaam van Stroobants binnen.
Sommigen wilden de zwarte piet doorschuiven naar onze doelman maar de kopbal was wel scherp naar de grond en van dichtbij, bovendien mocht die voorzet veel te gemakkelijk vertrekken.
Stroobants speelde imo zijn beste match tot hiertoe, niet dat hij onhoudbare ballen moest stoppen maar hij toonde zich op hoge ballen zeer betrouwbaar en knapte al het andere werk secuur op.
Die jongen groeit van week tot week.
Sinterklaas gaf dan wel de aftrap, de echte Sint stond op het veld: de onverslijtbare Bart Webers legde er net voor de rust eentje in het Geelse schoentje, cruciaal deze gelijke stand bij de rust.
Een paar minuten na de hervatting gallopeerde Sint Bart nog eens over de daken en dropte er nog eentje door de geelse schouw !
Wie gehoopt had op de naweeën van de krachtenslopende match van Geel in de BvB van woensdag, kwam bedrogen uit, Geel joeg ons achteruit, het was bijwijlen alle hens aan dek maar we haalden de eindstreep.
Een hartverwarmende zege, al was het niet zonder moeite.
Nu nog iets rapen op Hasselt en we spreken van een geslaagde heenronde.
Opstelling: Stroobant, Tambeur, Badiane, Nwadikwa, Wijns, Regnier, Webers, Dethier, Kabeya, Challouk, Ventose
In de tweede helft vielen Santoro, Verbist en Marchoul nog in.

Nog maar eens zeggen, op dit moment zondag 10h00 is er op geen enkele site iets wat op een matchverslag lijkt te vinden, de persbanken net achter mij op de tribune waren nagenoeg leeg...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door hesteneer »

net als vele andere banken op de tribunes...heel weinig volk, en dat voor een "derby"...spijtig
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door DAVILA »

EERSTE AMATEURKLASSE: HEIST - ASV GEEL: 2 - 1
Heist houdt punten thuis na weinig beklijvende streekderby
Vandaag om 12:35 door gf

Heist kon drie punten pakken tegen Geel, dankzij een owngoal van Demulder.
Een felle start van Heist met een bal van Webers naast. De bezoekers waren gevaarlijk op een kopbal van Damblon. Diezelfde Damblon zag een goal afgekeurd. Net voor de rust liet Stroobants zich verrassen op een kopbal van Karadayi. Heist sloeg terug uit vrijschop. Badiane bracht de bal bij Webers en 1-1 aan de rust.

Kort na de pauze scoorde de thuisploeg een tweede keer. Na een corner kopte Webers de bal voor doel waar Demulder tegen zijn eigen ploeg scoorde. Vanaf dan had Geel het meeste balbezit maar buiten een schot van Koita, voorlangs, kwam het niet. Al probeerde Christiaens nog wel. Hij schoot na corner over.


Heist: ?Stroobants, Nwadikwa, Badiane, Tambeur, Webers, Regnier, Wijns, Dethier, Ventose (72' Verbist), Kabeya (83' Santoro), Challouk (90' Marchoul).

Geel: ?Lenaerts, Christiaens, Haagen (83' Brouwers), Nelissen, Vanaken, Damblon (62' Van Der Heyden), Demulder (55' Koita), Hulsmans, Karadayi, Robin, De Norre.

Doelpunten:?40' Karadayi 0-1, 45' Webers 1-1, 52' Demulder 2-1 (eigen doelpunt).

Gele kaarten:11' Nelissen, 43' Regnier, 62' Karadayi.

Rode kaarten:geen.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door DAVILA »

Bart, hoezo 'geen goal van mij' ?
Niet onder mijn duiven schieten hé maat :D :D :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door klenne »

Als ge de beelden zie ( ik was er niet zaterdzg ) lijkt die overwinning wel terrecht..

Stroobants gaat idd gygantisch in de fout bij die tegengoal maar iedereen maakt fouten ook keepers !! En als ons da dan geen punten kost word daar ook ni veel over geklapt natuurlek !! Feit is wel da dieje jongen het voor de rest ongelofelek goed blijft doen !! Hopelek blijft hij dees niveau aanhouden !!

En nu gaan we hasselt pakke :twisted:
Plaats reactie