KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Raul »

Heel goeie match, heel goei feestje achteraf... :D

Meer van dat!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door hesteneer »

Ok, de eerste koppijn is gepasseerd, tijd voor een korte samenvatting.

Heel simpel eigenlijk! De match was perfect!

Trouwens eskaa...wat is daar onzin aan? :) Dat noemen ze "luidop dromen" !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:ik mocht gisteren niks meer posten van Johan Gras...

Proficiat! Wat een topprestatie!

Het enige probleem: hoe moet ik in godsnaam vandaag een bed verkopen? #wegstem #captainsparty #pijntjes
Hesteneer...gewoon een demo aan je klanten....en heel de dag blijven liggen jongen !!!

Mijn mening over gisterenavond:

Als dat geen leuke voetbal- avond was !!
Eerst op de menu de afscheidsviering van onze Roel, met al die oude bekenden. Spijtig van de muziek :” you’re simply the best” ,dat je niet kon zeggen van de “oude platenspeler” die maar bleef haperen.
En dan de kers op de taart: een klinkende overwinning die iedereen (stillekes in hun eigen … op voorhand) niet verwacht hadden tegen een ploeg die er nochtans stond.
KK had zijn ploeg opgesteld zoals Davila het hem had ingefluisterd en het was “bingo” ! Ik begin meer en meer te denken dat de verdienste van deze talentrijke ploeg, niet alleen afhangt van de zeer goede transfert-politiek van de ploeg van Wijns, maar ook zeker van onze trainer, die er verleden jaar al in slaagde met aantrekkelijk en vooral offensief voetbal, mooie resultaten te behalen !
Verdiende overwinning met een Oreye die me meer en meer doet denken aan onze Jan Hendrickx, onvermoeibaar wegend op de verdediging en nog scoren ook. Lukando (slechts eenmaal betrapt op een slordigheidje) die weer als jonkie toch, weer defensief en uitverdedigend er stond. Napoleone met 2 prachtige doelpunten. Webers die weer veel afstopte en als veteraan heel slim zich liet vervangen, wetend dat er hem nog een lange nacht stond te wachten. Mathieu die weer uit zijn startblokken vloog en spijtig de pech had, anders scoorde hij weer het doelpunt van de match.
Iedereen, en wetend dat de gemiddelde leeftijd zeer laag is in deze ploeg, viel niet uit de toon.
Proficiat….er komen ons nog mooie matchen te wachten !

Voor de viering achteraf (niet voor de oude rakkers onder ons) verwacht ik een verslag van de jonkies onder ons....(als dit voor kinderoortjes vatbaar is natuurlijk ? )
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door eSKaa »

Samenvatting viering achteraf:


Zeer lang geleden dat er nog zo lang, zo veel volk in de A kantine heeft gestaan. Hopelijk mogen we dat nog dikwijls meemaken.
Ik ga dan wel een colaatje drinken tussendoor, want as ik dat nog een paar keer doe, gaat mijne lever mij een proces aandoen denk ik..
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door hesteneer »

een verslag over de viering achteraf? Ik denk dat de meeste onder ons nen hele zaterdag hebben afgezien en waarschijnlijk nog een stuk van zondag er bij :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:een verslag over de viering achteraf? Ik denk dat de meeste onder ons nen hele zaterdag hebben afgezien en waarschijnlijk nog een stuk van zondag er bij :)
Ik zen nog altij ant afzien.. ja mannekes we nen topavond was da !!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door eSKaa »

En minstens 1 week aan de kop van't klassement :-) Lang geleden seg...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door DAVILA »

Deze namiddag Berchem-Virton (2-0) gaan bekijken.
Verdiende overwinning van Berchem tegen een ontgoochelend Virton (zwak over de ganse lijn)
Berchem lijkt gewapend voor de linkerkolom, zeker wanneer het terug over zijn topschutter Jelle Van der Kruyssen zal kunnen beschikken.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Deze namiddag Berchem-Virton (2-0) gaan bekijken.
Ik begin meer en meer te vermoeden dat Davila de "spion" is, ingehuurd door KK ! Hij geeft de informatie door over de tegenstrevers en de best aangewezen opstelling.
Ik was er ook en Davila had zich vermomd als de trainer van City Pirates, alias het vriendje van hesteneer ! (zie het artikel op het forum: KSK Heist-City Pirates) :lol:
Inderdaad: Virton had ik ook beter ingeschat ! Berchem had wel veel energie nodig om te kunnen winnen. Uiteindelijk waren er eigenlijk maar 4 tot 5 doelkansen voor de twee ploegen samen.
Meest balbezit voor Berchem, maar ook niet meer.
KSK Heist speelde vorige match stukken beter en heel wat meer doelkansen...of was Oosterzonen zo zwak ??!!
Ik verwacht een heel goed resultaat tegen Virton !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door hesteneer »

ik voorspel HLN van 21 september 2017:

"Sa Pinto = Sin Puntos = Sin Bekeros = Buitos"

Wij halen 9 op 9 en kegelen dan Standard uit de beker!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door DAVILA »

Nu iedereen hier terug is wakkergeschoten zijn Dabo en ik technisch werkloos ! :D

Vooral Gazon ontpopt zich als een literair talent, hier en daar is er wel een hoek af maar kom ;)

Wie is dat eigenlijk ? Dit seizoen pas actief dus ik vermoed iemand uit de entourage van een nieuwe speler, geen franstalige daarvoor is zijn Nederlands te goed. Ook niet van Roosen, daarvoor is zijn Nederlands dan weeral niet goed genoeg. Blijft over: de adoptievader van Lokando ? den bompa van Orye ? Een voormalig jeugdtrainer van Bounou ?

Lang geleden dat we nog zo'n rare vogel op het forum hadden, ik denk van de tijd van de nonkel van keeper De Jongh, al is den deze een positivo !

Komaan Gazon, 'laat het gras maar groeien !!!'
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door DAVILA »

Merci Dabo, eindelijk nog eens ernstige praat ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Johan Gazon »

Klassement 1° Amateur
Klassement 1° Amateur
Klassement 1°amateur.tiff (108.85 KiB) 8924 keer bekeken
Toch altijd leuk om dit te zien....en hopelijk nog voor heel lang !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Oosterzonen 4-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Vertaalwerk Davila !!!
Plaats reactie