FC SERAING - KSK HEIST 1-1

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: FC SERAING - KSK HEIST 1-1

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Nu het opgewaaide stof is gaan liggen en ik terug klaar zie: waarom Lokando als aanvaller uitspelen als we baden in offensieve weelde: Troonbeeckx, Bounou, Kabeya en Orye (deze twee goed voor 7 goals alhoewel ze niet alles speelden), Bambi nog in de wachtkamer... En ik die dacht dat we een DEFENSIEF probleem(pje) hebben :D
Lokanda is niet alleen defensief sterk , maar vooral balvaster als de andere jongens die je opsomt, niettegenstaande ze ook hun verdienste hebben !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: FC SERAING - KSK HEIST 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Na de wedstrijd tegen Seraing voelde ik de behoefte om een brief te sturen naar de scheidsrechter van dienst daar. Natuurlijk moest dit in de franse taal omdat de heer Boeur van de buurt van Luik is. Daarom heb ik natuurlijk de vertaling van Google gebruikt om mijn brief samen te stellen.
Ik hoop dat de heer Boeur dit allemaal begrijpt !

Hier komt mijn brief. Voor de niet frans-kundigen onder ons , heb ik tussen haakjes de vertaling geplaatst ! :roll:

Cher monsieur paysan (Beste mijnheer Boeur)

Nous sentons nous gejosepht par vous (wij voelen ons wat gejost door u)
Il y a rien a la main chez le infraction de Ventose ! (er was niets aan de hand bij de overtreding van Ventose) et tu donne tres vite jaune et apres rouge (en je gaf vlug geel en daarna roos).
Mais nous tirons le nous pas a ! (maar wij trekken het ons niet aan)
Nous n'avons pas appele: Sale noir ! Sale noir ! Sale noir ! (wij hebben niet geroepen: vuile zwarte 3x) Aussi pas avec le fautes sifflets pour exterieur-jeu ! (ook niet bij het fout fluiten bij buitenspel)
Mais un bon conseil: achtez un bon lunettes quand tu viens a Knokke-Heist ! (maar een goede raad: koop een goede bril wanneer je naar Heist op den Berg komt)
Beaucoup des bisous de Knokke-Heist (veel groeten van KSK Heist)


Ik weet dat mijn frans niet van het beste is...maar ik heb mijn best gedaan ! :shock:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: FC SERAING - KSK HEIST 1-1

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef:Na de wedstrijd tegen Seraing voelde ik de behoefte om een brief te sturen naar de scheidsrechter van dienst daar. Natuurlijk moest dit in de franse taal omdat de heer Boeur van de buurt van Luik is. Daarom heb ik natuurlijk de vertaling van Google gebruikt om mijn brief samen te stellen.
Ik hoop dat de heer Boeur dit allemaal begrijpt !

Hier komt mijn brief. Voor de niet frans-kundigen onder ons , heb ik tussen haakjes de vertaling geplaatst ! :roll:

Cher monsieur paysan (Beste mijnheer Boeur)

Nous sentons nous gejosepht par vous (wij voelen ons wat gejost door u)
Il y a rien a la main chez le infraction de Ventose ! (er was niets aan de hand bij de overtreding van Ventose) et tu donne tres vite jaune et apres rouge (en je gaf vlug geel en daarna roos).
Mais nous tirons le nous pas a ! (maar wij trekken het ons niet aan)
Nous n'avons pas appele: Sale noir ! Sale noir ! Sale noir ! (wij hebben niet geroepen: vuile zwarte 3x) Aussi pas avec le fautes sifflets pour exterieur-jeu ! (ook niet bij het fout fluiten bij buitenspel)
Mais un bon conseil: achtez un bon lunettes quand tu viens a Knokke-Heist ! (maar een goede raad: koop een goede bril wanneer je naar Heist op den Berg komt)
Beaucoup des bisous de Knokke-Heist (veel groeten van KSK Heist)


Ik weet dat mijn frans niet van het beste is...maar ik heb mijn best gedaan ! :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie