KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h
Middenvelder Samuel Fabris is geel geschorst
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON

Bericht door Raul »

Beste supporters,

deze match is morgen!

En het wordt een heel belangrijke. We hebben dringend een overwinning nodig, maar Virton heeft ook punten nodig... Dessel en Deinze komen bovendien in aanmerking voor een driepunter, dus zonder winst zouden we wel eens uit de top vier kunnen vallen.

Ik ben ook benieuwd of de match van vorige week sporen nalaat.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON

Bericht door Dabo »

Ploegnieuws: Kabeya (enkel) en Wijns (contractuur) geraken niet speelklaar. Regnier (griep) is onzeker. Bounou en Englebert (na blessure) zitten in de kern.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Wijns, Engelen, Roosen, Verbist, Ventose, Matterne, Bounou, Lokando, Nzanga, Orye, Sols, Claes, Englebert, Regnier.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON

Bericht door Johan Gazon »

Dabo schreef:Ploegnieuws: Kabeya (enkel) en Wijns (contractuur) geraken niet speelklaar. Regnier (griep) is onzeker. Bounou en Englebert (na blessure) zitten in de kern.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Wijns, Engelen, Roosen, Verbist, Ventose, Matterne, Bounou, Lokando, Nzanga, Orye, Sols, Claes, Englebert, Regnier.



Toch niet te onderschatten belangrijke match, niettegenstaande dat Virton heel moeielijk scoort en gemakkelijk laat tegenscoren.
Hopelijk kan Stroobants terug in het doel plaatsnemen, want Van Aerschot gaf vorige match spijtig genoeg geen goede indruk...natuurlijk ging hij misschien mee ten onder met zijn ploegmaats in een zeer ongelukkige wedstrijd.
Hopelijk kan Regnier toch mee spelen ?
Ik zie in de kern geen Napoleone ??? Wat is er aan de hand ? Of zit de transfert al in zijn hoofd ? Een goede Napoleone kunnen we altijd gebruiken !

Als...Als... (Als...de tante van Hesteneer..etc... Als Geel (tegen Dessel), Seraing (tegen Lommel), Aalst (tegen Knokke) en Hamme (tegen Deinze) hun werk doen, dan kan KSK Heist terug met Knokke op de tweede plaats terecht komen !!!
Komaan KSK !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door klenne »

We zijn uit de top 4 ..
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:We zijn uit de top 4 ..
Ja klenne, misschien willen we geen eindronde spelen ?
We starten zonder Kabeya, betrokken bij 13 goals, die was gekwetst maar Napoleone, betrokken bij 15 goals startte normaliter op de bank, enkel een blessure tijdens de opwarming van Ventose (hamstring) bracht hem aan de aftrap, ook Bounou, betrokken bij 6 goals, begint op de bank.
Niet verwonderlijk dat uit een mooie combinatie Napo Bounou de 1-1 valt.
Ik ben een fan van het avontuurlijke voetbal van KK maar het chaotische van oa vandaag stelt mij teleur en ik voel mij bekocht...
Ik noem zelden namen maar dat iemand mij de meerwaarde van Sols eens uitlegt in zo een match tov bv Bounou ?
Sols breng je in of laat je starten in een inzetloze match, en dit is geen depreciatie van Robbe !
Ok Bounou kwam uit blessure maar laat die beginnen en breng Sols in als zijn pijp uit is !!!
Al goed dat Gazon op een ander continent zit of er waren vandaag doden gevallen :D
Laatst gewijzigd door DAVILA op 11 mar 2018, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door eSKaa »

Ook op de tribunes moet het weer dolle pret geweest zijn, voor en na de match. Tegen Virton, altijd een feest!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

Wie gedacht had dat ons team voor een stevige reactie zou zorgen na de Lommelse pandoering, kwam zeker in de eerste helft bedrogen uit.
Virton was naar Heist gekomen met het mes tussen de tanden, vastbesloten uit het degradatiedebat te ontsnappen.
Waardeloze eerste helft, na enkele minuten werd Troonbeeckx op zijn minst stevig opzijgezet in de zestien.
Scheids Crul liet het gaan, op zijn minst een waarschuwing was hier op zijn plaats geweest. Symptomatisch voor zijn verdere laconieke leiding.
De tweede helft nam Virton het eerste kwartier voor zijn rekening. Net toen die storm was overgewaaid en Heist de neus aan het venster stak met oa een schot van Napoleone (over) een kopbal van Engelen (over) en een kopbal van Orye (naast), kwam Virton op voorsprong na een dom balverlies.
We moesten nu aan de bak en deden dat ook, de inbreng van Bounou was hier niet vreemd aan, hij scoort al vlug de 1-1 op assist van Napoleone. Na die gelijkmaker weigert Virton nog verder te spelen, alle trukken uit het theater worden uit de kast gehaald, op een bepaald moment liggen drie Virton spelers te kermen op de mat, de keeper demonstreert het begrip 'tijdrekken' en Crul, die kijkt ernaar en doet niks, of toch, eindelijk pakt een Gaumois rood, enkele minuten voor tijd volgt een tweede. Het blijft 1-1, we tuimelen naar plaats vijf.
De omstandigheden: ontbraken: Kabeya, Wijns, Lokando, Regnier, Ventose (allen gekwetst ?), niet aan de aftrap: Bounou, Matterne, normaliter ook Napoleone.
Ik heb de indruk dat wij geen eindronde willen spelen, zeg dat dan !
Een onervaren jongen als Sols, ongetwijfeld ook nog gedestabiliseerd door zijn vroege rood op Lommel aan de aftrap brengen in een match die absoluut moet gewonnen worden is onuitlegbaar, tenzij iemand dat kan met argumenten.
Met alle respect voor KK maar ik krijg de indruk dat onze kern een labaratorium is waarin hij naar hartenlust kan experimenteren, maar pas op: in een labo kan de boel al eens ontploffen :D
En volgende week rijden we weer naar Hamme, benieuwd naar de hutsepot die we gaan geserveerd krijgen...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

Een paar keuzes moeten volgende week niet gemaakt worden: Matterne, Napoleone en Roosen zijn geel geschorst.
Bounou, Engelen, Kabeya, Troonbeeckx, Verbist en Ventose staan op scherp.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

KSK HEIST 1 - VIRTON 1
Heist botst op stugge tegenstander
Gisteren om 23:00 door GF

Al voor de vierde keer op rij kon Heist niet winnen. Het bleef steken op een gelijkspel na een match waarin het woord spektakel ver te zoeken was. Deels te wijten aan het defensieve en ophoudende spel van de bezoekers.

Het was duidelijk, Virton had de verre bustrip niet gemaakt om er een potje plezier van te maken. Nee, één doel hadden de gasten voor ogen: minstens één punt en als het kon drie. In de eerste helft viel er niet veel te beleven. Troonbeeckx zette mooi voor en Orye kon net niet bij de bal, Stroobants redde knap op een poging van Njo-Lea. Er werd niet gescoord in een zoutloze eerste helft.

Coach Keleman had in laatste instantie nog moeten sleutelen aan zijn basiself. Ventose (hamstrings) viel uit tijdens de opwarming, hij werd vervangen door Napoléone. Rond het uur werd er dan toch gescoord. De pas ingevallen Arenate scoorde met een fraai doelpunt. Hij zou op een ongelukkige manier de show stelen. Hij pakte kort na zijn goal een eerste gele kaart, wat minuten later mocht hij het terrein alweer verlaten na een tweede gele kaart. Arenate had tien minuten op het veld gestaan.

Toch zou Heist nog aan de gelijkmaker komen. Een knap samenspel tussen Napoléone en Bounou werd door Bounou in een doelpunt omgezet. Op dat moment was de thuisploeg Robert Roosen al kwijtgespeeld, die moest met een knieblessure vroeg in de tweede helft naar de kant. De mediale band of een kruisbandletsel, zo wordt gevreesd.

De match werd alsmaar minder vrolijk. Veel kaarten, spelonderbrekingen én nog een tweede rode kaart voor Virton na een elleboog van Lazaar. Het bleef bij 1-1, een resultaat waar de twee ploegen niet echt veel mee opschieten. Heist miste ook nog Lokando (knie) en de zieke Regnier (griep). Kabeya (enkel) zat in de tribune, net als David Wijns (contractuur). De vele kaarten eisten ook hun tol bij de thuisploeg. Drie spelers pakten een derde gele kaart: Napoléone, Matterne en Roosen.

Bron: GVA
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Oei...Davila is uit zijn krammen geschoten !!! Normaal schiet hij uit zijn sloefen...maar nu ??
Hij heeft wel ergens een reden om wat vragen te stellen bij de laatste wedstrijden. Wedstrijden die belangrijk zijn voor deel te nemen aan de play-off.
Dat we niet kunnen promoveren (waar ik me stilaan heb bij neergelegd en begrijp) met KSK Heist wil nog niet zeggen dat we niet het hoogst mogelijke willen bereiken. En dat is kampioen spelen in de Eerste Amateurklasse ! Men speelt toch voetbal of andere sporten om te kunnen winnen of zoveel mogelijk te willen winnen !?!

Of ben ik nu naïef of te oud aan het worden of een dromer ??? :?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door eSKaa »

Ik vind het raar dat we hier de schuld bij ons eigen aan't zoeken zijn. Ik zie de matchen niet, maar ik hoor dat ge gisteren tegen een ploeg speelde die vanaf minuut 1 tevreden was met een punt. Vorige week hebt ge den arbiter ni mee, al is 5-0 of 2-0 bena hetzelfde.

Misschien moet ons voetbal beter, maar ik ga er van uit dat KK zijn redenen heeft om een Bounou op de bank te laten starten. Ik veronderstel geen risico na zijn blessure. Napoleone begint dan blijkbaar omdat Ventose geblesseerd uitvalt op't laatste moment. Die zou anders op de bank gezeten hebben, omdat hij mss wat is gaan zweven??
We hebben nog 1 speeldag tegen een 'mindere god' om het met wat respect te zeggen, daarna zal de beslissing vallen over deelname aan de eindronde. Deinze en Dessel, wel, tegen dan moet iedereen er terug staan. En met een hoop spelers op scherp voor gele schorsingen, ziet dat er een moeilijke opdracht uit.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Klassement na 24 speeldagen


Ploegen A W V G D+ D- P
1 Lommel SK 24 16 3 5 55 18 53
2 RFC Knokke 24 13 4 7 50 27 46
3 Dessel Sport 24 13 6 5 41 26 44
4 SK Deinze 24 13 7 4 36 21 43
5 KSK Heist 24 12 5 7 41 34 43
6 KSV Oudenaarde 24 11 9 4 42 30 37
7 ASV Geel 24 11 9 4 42 36 37
8 FC Seraing 24 10 7 7 37 30 37
9 Eendracht Aalst 24 10 11 3 34 37 33
10 KFC Oosterzonen 24 7 10 7 31 34 28
11 FC Dender 23 6 10 7 29 40 25
12 VW Hamme 24 7 13 4 28 44 25
13 Excelsior Virton 23 7 13 3 27 40 24
14 Berchem Sport 24 6 14 4 28 42 22
15 Chatelet-Farciennes 24 3 10 11 24 44 20
16 Patro Eisden MM 24 3 17 4 17 59 13

Voila...hier staan we dus ! Op de vijfde of vierde plaats gelijk met Deinze.
Het kalf is nog niet verdronken maar zoals eSKaa zegt:
"We hebben nog 1 speeldag tegen een 'mindere god' om het met wat respect te zeggen, daarna zal de beslissing vallen over deelname aan de eindronde. Deinze en Dessel, wel, tegen dan moet iedereen er terug staan. En met een hoop spelers op scherp voor gele schorsingen, ziet dat er een moeilijke opdracht uit."
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door Raul »

Over de match: het was niet goed genoeg. Ik was al blij dat we nog gelijk maakten (knappe goal trouwens) en enkel na de eerste rode kaart had ik een beetje het gevoel dat we toch nog konden winnen.

Het niveau van het begin van de competitie halen we al een tijdje niet meer. Daarvoor mag als excuus ingeroepen worden dat diverse spelers onbeschikbaar waren, waardoor er regelmatig veranderd moest worden. Of de gemaakte keuzes juist zijn, wordt meestal gelinkt aan het behaalde resultaat, maar dat is niet altijd correct.

Ik stoorde mij zaterdag meer aan de veldbezetting (4-4-2 in een ruit), waar de spelers het duidelijk moeilijk mee hadden...

Insinueren dat onze coach de play-off niet zou willen halen, lijkt me een brug te ver.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EXC VIRTON 1-1

Bericht door DAVILA »

Raul schreef: Insinueren dat onze coach de play-off niet zou willen halen, lijkt me een brug te ver.
Net de persconferentie bekeken, wie aandachtig luistert kan zelf zijn conclusies trekken. KK is duidelijk en dat apprecieer ik.
Plaats reactie