FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws :Benhamou (schouder) is out. Adesanya en Verbist zijn twijfelachtig door een spierblessure.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Tambeur, Webers, Englebert, Troonbeeckx, Orye, Wijns, Engelen, Alaerts, Verwerft, Ventose, Janssens, Regnier, Adesanya, Frix, Njengo, Emhandi, Verbist, Claes.

KFC DENDER

Geschorst: Mbarki (1/1), Van Tricht (1/1).

Selectie: Gies; Hias, Buysens, Vervoort, Nijs; Houdret, Rowell, Arénate; Ngongo, Cocchiere, Njo-Léa. De Nayer, Caignau, De Bodt, Van Vaerenbergh, Zaidi, Odimboleko, Zaanan.

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist

Bericht door eSKaa »

5-1 nederlaag, dat is zo goed als boeken toe voor dit seizoen.
Allee Danny, vertel het is...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door DAVILA »

Dit jaar vergeten ! We sluiten een periode van een tiental jaren af die begon met de titel in vierde klasse en eindigt met een degradatie naar tweede amateur.
Zoals Icarus vlogen we te hoog en schroeiden onze vleugels.
Voetbal is meer dan ooit een geldkwestie, ofwel vinden we een mecenas ofwel moeten we onze filosofie herzien en een echte amateurploeg worden met eigen jeugd, automatisch zullen we op het niveau belanden waar we thuishoren, laat dat zelfs provinciale zijn.
Tussen haakjes, er lopen bij ons wel wat getalenteerde spelers rond, de reeks was loodzwaar maar viel hier echt niet meer uit te halen ?
Deze kritische noot gaat me waarschijnlijk wat banbliksems opleveren: so be it !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door eSKaa »

Waarom banbliksems? Er viel zeker meer uit te halen. Als je ziet hoe de ploegen aan elkaar gewaagd zijn, had het anders kunnen lopen. Maar het is wat het is. Degradatie is niet mathematisch zeker, maar we moeten eerlijk zijn. Zoals de Heer Peeters Bob zou zeggen: 'Mjaaa, dan weet je dat het moeilijk wordt'.

Voetbal spelen ze in alle reeksen, en overal kan je wel mooie wedstrijden zien. En of we voor 300 man spelen in 1e amateur of 2e, dat maakt niet uit. De wedstrijden met ploegen die volk meebrengen, die maken het verschil.

Ik praat al alsof het definitief is, waarvoor mijn excuses. Ik heb ooit gezegd: maakt niet uit in welke reeks, ik blijf mijn ploeg volgen. Ik sta nog steeds achter die uitspraak.
Het al dan niet behoud zal van vanalles afhangen. Om te beginnen van de ploeg zelf. Niet winnen = kansen verkeken. Dat je wint, en de concurrentie doet dat ook, da's jammer.

Lang verhaal kort: nu ff in de put, volgende week winnen van Geel en alles kan nog 😀
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door Johan Gazon »

Toch nog niet "de handdoek in de ring gooien" !!!
Als je het klassement bekijkt: 1 of 2 maal winnen en we staan terug bij de "mensen" !!
Klassement 2019-02-03 om 12.40.54.png
Klassement 2019-02-03 om 12.40.54.png (86.79 KiB) 6416 keer bekeken
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door hesteneer »

ik zeg altij: "en toch winne we nog!"
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: FCV Dender EH - K.SK. Heist 5-1

Bericht door scheirske »

Komaan he zeg...
Ni opgeven begot.
Nog 30 punten te verdienen..op 5 punten van een veilige plaats.
En vooral nog 6 keer thuis.
Dus alles ligt nog open..te beginnen nu zaterdag tegen Geel.
Volgende thuismatch tegen Châtelet aanwezig. ;)
Plaats reactie