K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Plaats reactie
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door Johan Gazon »

't Is zo stil aan onze kant ....!!!!
Toch blijf ik het positief zien: Als KSK Heist wint...Als Aalst verliest tegen Rupel Boom...en Als Knokke verliest tegen RWD Molenbeek...dan staat KSK Heist op de 13° plaats in het klassement.
Ik besef ook wel dat er veel "als" aan te pas komt, maar toch !!?? (zoals hesteneer ooit declameerde: " als..als..als onze tante Josefa nen piet zou hebben, zou het nonkel Jos zijn !!!" ...of zoiets in die stijl !! :roll:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - ASV Geel

Bericht door hesteneer »

Gewoon beginnen met de 1ste "als" ... dat gaat al moeilijk genoeg zijn ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - ASV Geel

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws:Benhamou (schouder) ontbreekt. Voorbehoud is er bij Adesanya (achillespees).

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Englebert, Troonbeeckx, Orye, Wijns, Engelen, Alaerts, Verwerft, Ventose, Janssens, Regnier, Frix, Njengo, Emhandi, Claes, Adesanya, Verbist.

ASV Geel

Ploegnieuws:Gobitaka keert terug uit schorsing. Verbeek (enkel), Thijskens (adductoren) en Dautzenberg (buikspieren) blijven afwezig. El Ansri (hamstrings) is er wel bij. Tshimanga heeft zijn conditionele achterstand nog onvoldoende opgehaald.

Bron: HNB

Afbeelding

Bron: HLN
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - ASV Geel

Bericht door DAVILA »

Mooi dat er zo veel nog geloven in redding. Als sportman moet je strijden tot het einde.
Echter: volgens mij is een eventuele redding slechts uitstel van executie, als je een Engelen gaat vervangen door een eerste provincialer dan is dat een teken aan de wand !
In een ver verleden redden we ons op de laatste speeldag ( op Meldert ?), ik zie Eddy Salien na de match nog pendelen tussen kantine en kleedkamer, met plateaus. pinten...
Het volgend seizoen:degradatie !
Maar succes vanavond !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door eSKaa »

Verdiende overwinning voor Heist, in de match die moest gewonnen worden.
De wedstrijd had voor rust niet veel om het lijf. 2 kansen voor elk team, de grootste voor Geel waarbij Fré zich tot de laatste millimeter moest rekken om de bal uit de haak te halen. Hesit had het betere veldspel, maar kwam te weinig voor doel.
Na rust de snelle voorsprong, die daarna ongedaan gemaakt werd door een (onterechte) penalty. Geel kwam opzetten, en t was alle hens aan dek, de goal leek aan de verkeerde kant te gaan vallen. Intussen raken we ook nog het kader.
Halfweg 2e helft dan toch de verdiende voorsprong, met die wereldgoal van Orye! Nog eens het kader, en enkele geblokte schoten hielden de spanning er goed in. Geel probeerde nog, en de match werd bitsiger, wat resulteerde in een domme rode kaart voor een Geel speler.
Orye maakt 10 minuten voor tijd de klus af!

We zijn nog niet dood, dat onthouden we. Zo moeten we nu nog al onze matchen spelen. Mes tussen de tanden, geen compassie, gewoon gaan.
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door scheirske »

Mooie avond voor mij .
Mijn 2 ploegen die winnen. :D
Vrijdag naar Tubeke,zaterdag aanwezig tegen Châtelet.
Proficiat jongens.
Erin blijven geloven.
Alles zit op een zakdoek onderaan int klassement.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door Johan Gazon »

Doeme....precies een boeiende match gisteren ! Ik kon spijtig genoeg niet komen wegens andere verplichtingen.
Zopas de beelden kunnen bekijken: ik onthoud twee wereld-doelpunten van Troonbeeckx en Oreye. Het geleverde spel leek me ook vloeiend en we hadden nog meerdere kansen op doelpunten..
Bij de 2-1 kropen we precies wat achteruit, maar via een counter konden we de geruststellende 3-1 maken.
De vreugde bij de Heistse doelpunten was opvallend en toont toch dat onze spelers er echt nog willen voor gaan.
Nu afwachten wat Knokke vanmiddag doet tegen Molenbeek en later op 3 maart wat Aalst er van bakt tegen Boom ?!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door DAVILA »

eSKaa zag één wereldgoal, Gazon zag er twee, wel ik zag er drie waarbij het derde volgens mij het meest het predikaat 'wereldgoal' verdient.
Bekijk de beelden van het derde doelpunt nog eens terug: een Heist verdediger ontzet, Orye pikt de bal op onze helft op, achter de middencirckel en lanceert vandaar Wijns(?) die de lijn afsnelt, gemeten voorzet naar Orye die met zevenmijlslaarzen het veld oversteekt en van net buiten de kleine backlijn binnenschuift ! Zo'n ploeg mag niet zakken ! En wat zeggen ik en Gazon al van in het begin van het seizoen ? Orye moet ALTIJD spelen, zeker als je met jeugd wil werken.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door hesteneer »

ik zag een slechte eerste helft en een heel goede tweede, waarin we 4x het doelkader raken en 3x scoren...dat zijn op papier 7 goals op een helft ;)
*eerste goal lekker afgewerkt
*tweede goal is volgens mij de europese goal vant weekend
*derde goal is heel mooi uitgespeeld met mooie afwerking!

Maar of hij altijd moet spelen davila...dat denk ik niet. Hangt vd tegenstander af lijkt mij dan! Hij heeft ook al redelijk veel gestart waarin hij gene knikker raakt hé ;)

Enfin: we waren al blij dat alle koppekes in dezelfde richting stonden en we nog eens 3 broodnodige punten pakten. Nu chatelet nog over de knie leggen en dan kunnen we stilaan gaan uitkijken naar een barragematch ;)

Voor ik het vergeet: ook een pluim voor onze supportergroep gisteren. We zijn niet altijd de beste supporters, durven al eens iets mispeuteren (jeugd hé ;) ) maar we staan er dit jaar wel elke wedstrijd!
#BlueWhiteArmy
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door Danny Wuyts »

Mooie overwinning van de ploeg tegen een tegenstander van hun niveau. Troonbeeckx gaan we niet kunnen houden. Hoe die zich de laatste maanden ontwikkeld. Ik had het niet verwacht.

IK wil hier Davila bijtreden. Is een redding in deze reeks geen uitstel van executie? Kan men zich voldoende wapenen indien er in 1ste amateur gebleven wordt. Nogmaals een seizoen met de hakken over de sloot, daar zit niemand op te wachten. Waar is trouwens Eddy Vandezande naartoe? Toch de man die gezorgd heeft voor een deftige ploeg in seizoen 1 en 2 in 1ste amateur. Op de website staat hij niet meer op is me nu opgevallen. Vertrokken zonder dat de club hierover communiceerde? Daar zouden we al lang niet meer van verschieten.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door hesteneer »

mannekes zaagt is ni :)

nu zijn we gewonnen en nu beginde gelle over een mogelijke degradatie volgend jaar...pfff...daar word ik zo moe van...sjans da kik bedjes genoeg heb staan :)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door eSKaa »

Ok, we maken nen deal. Nu zakken, en volgend seizoen met een straat voorsprong kampioen.
Als het op voorhand kon geweten zijn, ik zou al bekan tekenen ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - ASV Geel 3-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie