KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h00

Flavien Le Postollec, de 35 jarige Ivoriaan/Fransman met een verleden in eerste klasse bij RWDM, Mons en OHL, is geel geschorst.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Doelmannenprobleem bij Heist voor de verplaatsing van komend weekend naar Deinze. Zowel Yannick Verbist (pink) als Fré Van Aerschot is twijfelachtig. Daardoor bestaat de kans dat de 17-jarige Dax Hufkens onder de lat zal staan. Buiten de doelmannen kan coach Demets over een volledige groep beschikken.

Bron: HNB
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door scheirske »

Doeme toch...
Bijna een kleine stunt.
2-0 achter...terugkomen tot 2-2 en dan verliezen in de laatste min.
Zonde.
Toch op een mooie plaats de winterstop in.
Well done boys!
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

In de eerste helft zijn we niet in hun 16 geweest. De voorsprong is zeker te rechtvaardigen. Na de rust een beter Heist, dat wat meevoetbalde, en Deinze dat de kat uit de boom keek. In min 82 sjotten we eens op doel, en ja hoor, pot!
2 min later, idem dito, weer prijs.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zelfs een punt pakken een 'hold-up' genoemd kon worden. De 3-2 in min 94 of 95, is pijnlijk maar terecht. Ik vraag me enkel af waar die massa extra tijd vandaan kwam??
Ons team kwam eigenlijk dikwijls een halve stap te laat tegen een snel en vinnig Deinze. Ik denk dat die play-offs één grote, overbodige reeks worden. De kampioen is gekend, en het is meer dan terecht.
Supersub
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jul 2019, 19:17

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door Supersub »

Deinze overduidelijk een klasse te sterk! We werken af aan 100%.. dat is ooit ook anders geweest! Een puntje had toch wel een serieuze stunt geweest, jammer van die vele minuten extra tijd.. die waren toch echt niet nodig🤔 wat uiteraard de terechte overwinning van Deinze niet wegneemt! Doelpunten gescoord door de 2 spelers die in mijn ogen de laatste weken toch wel de betere van onze ploeg zijn! Orye met zen ‘scorend vermogen’ en Redje steekt er voor mij toch wel lichtjes boven uit de laatste weken. Hopelijk krijgt hij nog meer vertrouwen na deze goal en kan hij regelmatiger zijn goaltje meepikken! We sluiten 2019 af, op een knappe 4de plaats!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

3 - 2 tegen KSK Heist
SK Deinze kruipt door het oog van de naald
Gisteren om 23:03 door Stefaan Stefaan De Groote

Deinze / Nevele - De Deinse supporters zagen in de eerste helft hoe hun ploeg Heist direct onder druk zette. De bezoekers slaagden er niet in om maar één kans te versieren. In de 8ste minuut onderschepte Gert Van Walle de bal vlak voor het strafschopgebied en bediende Mehdi Tarfi, die keeper Verbist verraste met een schot in de verste rechthoek. Bijna een half uur later werd opnieuw Van Walle gehinderd door de Heistse keeper. De penalty werd feilloos omgezet door Lennart Mertens. Het was meteen zijn 20ste doelpunt.


Spits Nicolas Oreye van KSK Heist werd vakkundig uit de match gehouden door Arnaud De Greef.
Bij het begin van de tweede helft herschikte trainer Demets zijn ploeg via twee wissels, maar het was SK Deinze dat opnieuw ve rschillende kansen kreeg en goed controleerde. Lennart Mertens zag een doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. Invaller Adriano Bertaccini had tweemaal het derde doelpunt aan de voet.
Maar het laatste kwartier trok Heist plots nog het laken naar zich toe toe, eerst met een onverwachte goal van Oreye, die een pas onderschepte van Jannes Vansteenkiste. Volgens trainer David Gevaert was dat te wijten aan de slechte staat van het veld. KSK Heist zette nu alles op alles en smeerde Deinze nog een tweede doelpunt aan via Redouan Benhamou.
Boeken toe dachten velen. Maar tijdens een wild slotoffensief van SK Deinze bracht Seppe Brulmans bij een vrijschop de bal perfect voor doel. Middenvelder Mathias kon binnenkoppen. 'Van de hemel naar de hel en terug naar de hemel' vatte David Gevaert de 3-2 samen.

Bron: HNB

Dat Deinze een klasse te sterk is voor iedereen, is een open deur intrappen.
Als je echter in het slot een 2-0 ophaalt tegen zo'n tegenstander die bovendien thuis speelt, is een punt altijd verdiend te noemen ! Dan moet men niet afkomen met 'we hadden 70% balbezit, we hadden wel 10 kansen', dat is blabla, het zijn de goals die tellen.
Jammer dus maar een hoopgevende prestatie met het oog op de verdere terugronde.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST 3-2

Bericht door Danny Wuyts »

Supersub schreef: 15 dec 2019, 11:03 Deinze overduidelijk een klasse te sterk! We werken af aan 100%.. dat is ooit ook anders geweest! Een puntje had toch wel een serieuze stunt geweest, jammer van die vele minuten extra tijd.. die waren toch echt niet nodig🤔 wat uiteraard de terechte overwinning van Deinze niet wegneemt! Doelpunten gescoord door de 2 spelers die in mijn ogen de laatste weken toch wel de betere van onze ploeg zijn! Orye met zen ‘scorend vermogen’ en Redje steekt er voor mij toch wel lichtjes boven uit de laatste weken. Hopelijk krijgt hij nog meer vertrouwen na deze goal en kan hij regelmatiger zijn goaltje meepikken! We sluiten 2019 af, op een knappe 4de plaats!

Volgens mij "lichtjes favoritisme". :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie