KSK HEIST - TUBEKE 1-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h

Centrumspits El Omari Ismail die dit seizoen 5 maal scoorde, is geel geschorst.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

tubeke

El Omari is geschorst. Vermoedelijke elf: De Bie, Luo, Decostere, Rigoni, Aarab, Goudiaby, Vanhoutte, Cachenaut, Bouchentouf, Mukanya, Ali Moussa. Invallers: Depotre, Lufira, Dellahye, Garcia, Mukanya, Touré, Lokando, Celestine, Keita, Tawaba.

SK Heist

Voorbehoud bij Gendebien en Regnier. De geblesseerden Carrasco en Herroelen zitten niet in de kern.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Hufkens, Wijns, Webers, Van Hoorenbeeck, Englebert, Vande Cauter, Absisan, Janssens, Mateso, Benhamou, Gendebien, Regnier, Van Keilegom, Osah, Orye, Bamona, Demirsoy.

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Klassement.png
Klassement.png (160.47 KiB) 12783 keer bekeken

En dan hebben we het geluk met ons , dat Seraing en Patro Eisden hun matchen verliezen.
De eerste 20 minuten waren best goed...men voelde dat Tubeke met overtuigende cijfers te kloppen was..maar !!!
Good Old Webers pikte zijn goaltje mee en dan moest Tubeke komen..en dat deden ze dan ook met weinig doelkansen.
Wij stapelden de doelkansen op maar vergaten te scoren...en dan de ongeschreven wet in het voetbal: de tegenploeg scoort !!! En dan verdoeme nog in de 92ste minuut !!!
Gemiste kans om een klein kloofje te maken...!!!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door eSKaa »

Dat schema klopt niet echt, want de match Seraing - Luik is stopgezet wegens lichtpanne.
Jammer, want Luik was ons een handje aan't helpen. Als die match moet herspeeld worden, zal dat dus (zoals OHL - Union) gewoon helemaal opnieuw zijn.

Spijtig van de late tegentreffer, we hadden best een goeie zaak kunnen doen...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door DAVILA »

Hangt er van af: was het een algemene panne of enkel in het stadion ? In dat geval verliest Seraing.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door hesteneer »

ik denk dat de club die late tegentreffer nu niet zo heel erg vond ;)

wat mij wel opvalt: we staan 4de en het volk mindert met de week...straffe toeren...wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Graag enkele suggesties om volk te trekken?!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Bericht door hesteneer » 09 feb 2020, 10:54

ik denk dat de club die late tegentreffer nu niet zo heel erg vond ;)
wat mij wel opvalt: we staan 4de en het volk mindert met de week...straffe toeren...wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Graag enkele suggesties om volk te trekken?!


Een poging voor oplossingen :
* zondagnamiddag-voetbal (Davila zal het graag horen). Kijk naar Boom en Luik, daar zit de tribune toch goed vol !
*een oplossing zoeken tegen het besef dat KSK Heist, zelfs als ze kampioen spelen, toch niet kunnen stijgen ! (tja..ik blijf een dromer)

Wat denken jullie ?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door hesteneer »

in boom was er geen kat tegen ons. Daar is het volk op zijn minst gehalveerd tegenover een aantal jaar geleden, net zoals bij ons.
Het zondag voetbal lijkt mij geen oplossing hiervoor (cyclocross, meestal een topmatch in 1A,...)

Het andere zeg ik al jaren, mensen komen om een ploeg te zien stijgen...spelen om te spelen is zinloos. Maar misschien elke week een andere actie doen?

mijn voorstel voor komende thuismatch:
*2 gratis consumpties tegen Kempenzonen voor thuissupporters
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef: 09 feb 2020, 13:22 in boom was er geen kat tegen ons. Daar is het volk op zijn minst gehalveerd tegenover een aantal jaar geleden, net zoals bij ons.
Het zondag voetbal lijkt mij geen oplossing hiervoor (cyclocross, meestal een topmatch in 1A,...)

Het andere zeg ik al jaren, mensen komen om een ploeg te zien stijgen...spelen om te spelen is zinloos. Maar misschien elke week een andere actie doen?

mijn voorstel voor komende thuismatch:
*2 gratis consumpties tegen Kempenzonen voor thuissupporters
Mensen moeten de knop in hun kop omdraaien. Wij spelen al in de hoogste reeks. Het doel van amateursclubs moet zijn landskampioen worden in het amateurvoetbal. Dat moef dan mef de nodige honeurs gewaardeerd worden. Ik weet het, veranderingen aan een systeem hebben een generatie nodig om geïntegreerd te geraken. Weet echter dat de belgische voetbalcompetitie al 12 keer is geherstructureerd. Niets nieuw onder de zon. 1a en een 1b voetbal is niet het systeem waar wij inzitten. Wij spelen in het amateurkampioenschap. Probeer dat de mensen is te laten begrijpen. Pas dan kan er terug beleving komen.. Acties doen heeft geen zin. Het moet in de kop veranderen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door hesteneer »

helaas denken de mensen zo niet dabo...

Acties doen kan helpen, net zoals dat in een bedrijf ook kan helpen.

Denk bijvoorbeeld maar de toch wel succesvolle ladies night. Mens night tegen Kempenzonen begod! :)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door eSKaa »

BOOOYYYYSSSS NIIIIIIGGGHHHTTT

:lol: :lol: :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door hesteneer »

bij deze een last minute oproep aan het bestuur : :mrgreen: :mrgreen: :geek: :geek: :twisted: :twisted:
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door Johan Gazon »

2711webapp4.jpg
2711webapp4.jpg (29.82 KiB) 12637 keer bekeken

BOOOYYYYSSSS NIIIIIIGGGHHHTTT YESSSSSSS
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef: 09 feb 2020, 13:55 helaas denken de mensen zo niet dabo...

Acties doen kan helpen, net zoals dat in een bedrijf ook kan helpen.

Denk bijvoorbeeld maar de toch wel succesvolle ladies night. Mens night tegen Kempenzonen begod! :)
Inderdaad helaas. Maar hoeveel nieuw volk is er 14 dagen later op de voetbal na de ladiesnight. Juist... geen 2 man.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - TUBEKE 1-1

Bericht door hesteneer »

ahnee...dan zijn er geen ladies meer...;)
Plaats reactie