Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Bericht door Dabo »

Voor Carrasco, Herroelen en Demirsoy komt de wedstrijd van dit weekend waarschijnlijk nog te vroeg; de rest van de kern is beschikbaar.

Deze week is er krachttraining op maandag en woensdag; op dinsdag, donderdag en zaterdagochtend wordt er getraind op het kunstgras. Zondag maken we de verplaatsing naar Sint-Eloois-Winkel. De bus van Blauw-Wit-Groen vertrekt om 12u30 aan Brasserie Oud Egypte.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Winkel Sport - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

SK Heist

Demirsoy, Herroelen en Carrasco zijn nog niet inzetbaar.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Hufkens, Wijns, Webers, Van Hoorenbeeck, Englebert, Vande Cauter, Absisan, Janssens, Mateso, Benhamou, Gendebien, Regnier, Van Keilegom, Osah, Bamona.

WINKEL SPORT

Winkel: Olszewsky en Verhooghe geschorst. Velghe, Voskanian en Bougrissi onzeker. Selectie: Roef, Vanvolcem, Deschilder, Reuse, S. Oumedjeber, Waeghe, Munôz, Vanhaeren, Bougrissi (?), Nuyts, Obin, Lutun, Surmeli, M. Oumedjeber, Dujardin, Velghe (?), Voskanian (?), Popalzay.

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Winkel Sport - K.SK Heist

Bericht door eSKaa »

1-3 winst, maar eerlijk, onverdiend. Winkel was de meerderheid van de match beter dan ons. Hun eigen drang naar 3ptn, ipv co'tent te zijn met 1 pnt, heeft hen de da's omgedaan.
Dit gezegd zijnde: we pakken ze mss niet verdiend, maar we doen het wel. Profiteren van de situatie, en de eindronde komt dichterbij voor ons.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Bericht door DAVILA »

Simpel: we pakken de punten die we op Deinze en tegen Tubize in blessuretijd lieten liggen 😉
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Bericht door Johan Gazon »

K.SK Heist leek meer last te hebben met de stevige wind en het kunstgrasveld. Het mooie voetbal van vorige wedstrijden was niet te zien.
Geen uitblinkers bij K.SK Heist !
Eventjes geluk bij een stevige tackel-overtreding van Webers die volgens heel de tribune, inclusief Heist-supporters, minstens geel moest zijn. De ref voerde slechts een verwijtend gesprekje met Bart en dat was het dan.
Voor de rest niet veel te zien, zeker niet van de kant van K.SK Heist: ik heb dan maar wat gebabbeld met Danneman over vooral schoonmoeders en AC DC...ik moet toegeven dat dit een vreemde combinatie is ! (of misschien is er toch een verband: "Highway to Hell" ! :roll: )
Maar dan hadden we nog niet alles gezien en we moesten er lang op wachten. Bij een 1-1 stand,waar iedereen zich al mee verzoend had,kwamen we in de 92ste en 93ste minuut (!!!) terug tot 1-3 !
Zoals in de opstellen van vroeger in de school: " moe maar tevreden keerden wij huiswaarts" !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Bericht door hesteneer »

ik heb ook een cursus West Vlaams voor gevorderden gekregen gisteren. 2 oud strijders die mee op mijne gsm aant kijken waren (gelukkig net op tijd de naaktfoto's verwijderd) en aant vertellen waren over hun Valentijn. Ik heb hen de wijze les gegeven: Het moet elken dag Valentijn zijn! Een nostalgische namiddag vond ik het! Nog is een gezapig matchke volgen vanop de tribune, tussen thuis supporters. Voor mij moet het niet elke week zo zijn, maar nu heb ik er wel van genoten.

Over de match: slecht, veel wind, moeilijk spelen...Maar het mocht wel iets meer zijn vond ik...zeker van onze kant.

We halen weer 3 punten, eindronde is in zicht, maar...wat zijn we er mee? Nog 1 matchke winnen (LIerse) en ik ben content!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Winkel Sport - K.SK Heist 1-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie