VISE - KSK HEIST 2-1

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

VISE - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

Zondag 15h00

Thuismatch voor Bamona en Gendebien 😉
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: VISE - KSK HEIST

Bericht door de greize »

Er wordt gespeeld op kunstgras
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: VISE - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

Dom Dommer Domst !!!
Volgend uittreksel uit een krant over Visé heb ik geplaatst in een door mij geopend nieuw onderwerp: KSK Heist- VISE. Dus als thuismatch. :roll: :oops:
Hierbij de tekst dus in het juiste onderwerp nu !!!


Zowat nieuws van onze volgende tegenstander, gelezen in voetbalkrant.com. Veel schoon volk precies daar !!!


Ondanks zijn wens om nog op het hoogste niveau in België te blijven voetballen heeft Jonathan Legear zijn kribbel gezet onder een contract bij eerste amateurklasser URSL Visé (Wezet).

Daar in de eerste amateurklasse is Jonathan Legear niet de enige speler met ervaring in de Jupiler Pro League, verre van zelfs. De blonde flankaanvaller die, gelukkig, zijn wilde jaren achter zich heeft gelaten heeft er een oude bekende als sportief directeur: José Riga.

De trainer werd in oktober 2014 ontslagen bij Blackpool en trok op 2 februari naar Standard. Legear maakte dezelfde beweging, ook op twee februari, maar was pas officieel aangesloten bij Blackpool na het ontslag van Riga.

Ibou Sawaneh
Nog een oude bekende van Legear bij Visé is Faysel Kasmi. De centrale middenvelder en de flankaanvaller deelden in 2015 de kleedkamer ... bij Standard. Net zoals Legear is Kasmi pas na tal van omzwervingen (Lierse, Nikosia, Waterford, Beerschot en Geel) bij Visé terechtgekomen.

De laatste oude bekende van de Jupiler Pro League die we bij het het nummer 10 van de eerste amateurklasse aantreffen is Ibou Sawaneh. In het seizoen 2012/13 trof de Gambiaanse schutter 19 keer raak voor OHL. In dat jaar werd Carlos Bacca topschutter met 25 goals. Nu maakt Ibou zijn goals dus voor Visé. Hij zit aan zes stuks in vijftien partijen.

En nog een later gepubliceerd artikel:

Jonathan Legear verbaasde vorige week vriend en vijand door zijn handtekening te zetten onder een contract bij Wezet, dat uitkomt in Eerste Amateur. Aan RTBF geeft de ex-speler van Anderlecht meer duiding bij deze overgang.

Legear verliet het Turkse Adana Demirspor voor een avontuur in Eerste Amateur, bij Wezet. Aan RTBF vertelde de blonde flankspeler waarom hij voor Wezet koos.

"Wezet is een heel stabiele club die op een professionele manier werkt. De infrastructuur is hier beter dan bij verschillende Belgische profclubs. Ook de aanwezigheid van José Riga is belangrijk voor mij. We kennen mekaar door en door na onze periodes bij Blackpool en Standard."

Spelersmakelaar?
Dat Wezet zijn laatste club als speler wordt, staat zo goed als vast. "Ik wil graag nog twee seizoenen voetballen. Volgend jaar moeten we met Wezet kunnen meedoen voor promotie naar 1B."

"Daarna wil ik sowieso aan de slag blijven in het voetbal. Misschien als trainer, maar het zou ook zomaar kunnen dat ik spelersmakelaar word. Ik heb er verschillende gehad in mijn carrière, dus ik weet maar al te goed wat een spelersmakelaar wel en zeker niet moet doen", besluit Legear.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: VISE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Een wedstrijd die we in normale omstandigheden steeds winnen. Jammer genoeg ging bij Webers even het licht uit, en pakte hij al vroeg in de wedstrijd een rode kaart. Tot zover de terecht gegeven kaarten langs Heistse kant. Het was voor onze ploeg even zoeken met een man minder, en met de rust keken we al tegen een 2-0 achterstand aan. Verbetering was er na rust, toen Heist met zijn 10 het commando overnam, en de aansluitingstreffer kon aantekenen. De meer dan verdiende gelijkmaker moest vanop de stip komen, maar de scheidsrechter besliste dat hands enkel telt voor ploegen die hij een warm hart toedraagt. Dat waren wij alvast niet, want we slikten nog 5 (!!!) gele kaarten, waardoor enkele basispionnen de belangrijke wedstrijd tegen de buren uit Lier missen.
Ons stijdershart kon deze wedstrijd niet redden, en die eerste verliesmatch van 2020 moest er ooit van komen, maar die incasseer je liever op een terechte manier.

Soit, focus op zaterdag!
Kan iemand eens opsommen wie er zaterdag niet zal bij zijn?
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: VISE - KSK HEIST

Bericht door de greize »

Nicolas Orye is de enige die geschorst is voor zaterdag. In 2 matchen, Olympic en Visé, heeft ref Theophille Diskeuve maar liefst 9 gele kaarten en 1 rode getrokken tegen ons !!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: VISE - KSK HEIST 2-1

Bericht door Johan Gazon »

Theophille a nous retour gejost avec son flûte !!! :mrgreen:

De rode kaart was in mijn ogen wel gewettigd...maar er zijn zeker arbiters die evengoed geel trekken omdat het geen brutale overtreding was en de eerste overtreding zo vroeg was in het begin van de wedstrijd. En als hij dan toch zo streng wilde fluiten, had hij heel wat meer overtredingen van Visé moeten bestraffen ! Slechts 1 gele kaart voor de tegenpartij ! Normaal dat onze supporters begonnen te schimpen op Theophille en zelfs de splitsing van Vlaanderen en Wallonie voorstelde !!! Het was op zekere moment meer een politiek debat ipv een voetbalmatch ! :roll:
En dan moest het ergste nog komen: het gewoon tolereren van een overduidelijke en goed zichtbaar voor de ref..een penalty die ons een gelijkspel zou opleveren !!!
Wat me wel verbaasde: waarom niet onmiddelijk Kobe inbrengen na de uitsluiting van Bart? Absisan moest heel de eerste helft in de verdediging spelen.
Kobe heeft getoond in de tweede helft dat hij gerust Bart kan vervangen. Natuurlijk heeft Bart enkele heel sterke pluspunten extra: hij scoort heel veel doelpunten voor KSK Heist uit vrijschoppen en corners.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat KSK Heist niet zijn beste match speelde..deed me een beetje denken aan de vorige wedstrijd tegen Winkel Sport.De tweede helft was stukken beter ...maar tja..de arbiter was niet ons vriendje !!!
Hopelijk vergeten we dit zo vlug mogelijk...en moet Lierse er maar aan geloven !!!
Komaan KSK Heist !!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: VISE - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

Schoon kaarters kwartet:

Dubois Chetta Brinkman Diskeuve

Schuppezotten !.. 😀😀😀
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: VISE - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: VISE - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie