Crocky Cup

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup

Bericht door eSKaa »

Wedstrijd op zondag om 16u
Stade Joseph Marien, Vorst

't Zal via sociale media of dergelijke zijn denk ik..
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Is het eens op zondagnamiddag, mogen we niet binnen 😡😡😡
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Zie site www.rusg.be ticketing: enkel supporters van sint gillis toegelaten, rap een blauw gele sjaal breien ? Tickets online te bestellen voor 9/10
Wie heeft de ballen ? Hesteneer iets voor u ? 🏓 of ⚽️ ? 😉😉😉
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup

Bericht door eSKaa »

Gij kunt goe Frans he Davila. Contacteer ze eens, en vraag of ze een livestream hebben.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup

Bericht door Dabo »

Er zijn geruchten over uitzending op Bruzz.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef: 06 okt 2020, 19:21 Gij kunt goe Frans he Davila. Contacteer ze eens, en vraag of ze een livestream hebben.
Ok goed idee, doe ik, zodra ik antwoord heb post ik het hier.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Goed nieuws ! Ik ontving antwoord van Maarten Verdoodt (redacteur Vlaam Brusselse Media vzw):
‘De match is live te volgen bij onze collega’s van BX1 via hun website’

Tussen haakjes:

www.BX1.be
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Opgepast match is zondag om 16h00
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup

Bericht door Dabo »

KSK Heist bekert zondagavond in Union, in het hol van de ‘coronaleeuw’: “Hard werken om tot een goed resultaat te komen”

Jawad Absisan, op de huid gezeten door Yassine Delbergue en Medhi Khaida van Olympic Charleroi, blijft meester over de bal.
smb Jawad Absisan, op de huid gezeten door Yassine Delbergue en Medhi Khaida van Olympic Charleroi, blijft meester over de bal.
SPORT IN DE BUURT KSK Heist bekert zondagavond in de Croky Cup op het veld van Union Sint-Gillis, dat het na een eerder moeizame competitiestart opnieuw goed doet in 1B. Vrijdag worden alle spelers van Heist preventief op corona getest, maar tot op heden leefde iedereen bij Heist de maatregelen goed na en bleven problemen van medische aard uit. Indien de testen niet tot een of andere verrassing leiden, wordt er zondag gewoon gebekerd.

KSK Heist heeft met vier punten uit twee wedstrijden zijn competitiestart niet gemist, en kan zondag vrank en vrij zijn kans gaan in het hol van de ‘coronaleeuw’. De Brusselse agglomeratie is momenteel immers de grootste broeihaard van corona in ons land. In Vorst een voetbalwedstrijd gaan spelen, is iets waar sommige spelers bij Heist niet om staan te springen. En we kunnen hen geen ongelijk geven. Maar het is niet anders. Aan de bak dan maar.

Wij spraken even met Jawad Absisan, verdedigende middenvelder bij Heist, maar woonachtig in Schaarbeek, gemeente in de Brusselse agglomeratie. Is dit een wedstrijd waar je naar uitkijkt, Jawad? “Toch wel. In normale omstandigheden zou dit een wedstrijd zijn waar mijn hele familie naartoe zou trekken. Nu ligt dat enigszins anders. Het zal er van afhangen of er toeschouwers worden toegelaten. Dat weten we nog niet. Bovendien worden wij, spelers, vrijdag ook nog preventief getest. Pas nadien zal duidelijk zijn wie kan spelen. Maar los van dat alles, blijft Union wel een mooie tegenstander, een club die in het verleden toch iets heeft betekend voor het Belgische voetbal. Daar dan mogen tegen voetballen, is toch iets waar je als voetballer naar uitkijkt. Ik zou het alleszins jammer vinden indien ik deze wedstrijd aan mij voorbij moet laten gaan.”

Bron: HLN
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup

Bericht door hesteneer »

Eskaa heeft een top idee gelanceerd!!!!

De match live streamen in't supporterscafé op de voetbal!!! Uw eigen ploeg volgen op tv....zou voor mij persoonlijk iets uniek zijn! :)

BIj goede communicatie zou dat een win win situatie kunnen worden.....de match vd belgen is er boenk na!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Crocky Cup

Bericht door klenne »

hesteneer schreef: 08 okt 2020, 19:03 Eskaa heeft een top idee gelanceerd!!!!

De match live streamen in't supporterscafé op de voetbal!!! Uw eigen ploeg volgen op tv....zou voor mij persoonlijk iets uniek zijn! :)

BIj goede communicatie zou dat een win win situatie kunnen worden.....de match vd belgen is er boenk na!
Als ze da doen zou top zijn ik kom dan zeker af 8-)
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: Crocky Cup

Bericht door Hermans »

hesteneer schreef: 08 okt 2020, 19:03 Eskaa heeft een top idee gelanceerd!!!!

De match live streamen in't supporterscafé op de voetbal!!! Uw eigen ploeg volgen op tv....zou voor mij persoonlijk iets uniek zijn! :)

BIj goede communicatie zou dat een win win situatie kunnen worden.....de match vd belgen is er boenk na!
dan ben ik ook aanwezig!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup

Bericht door hesteneer »

Voila da zen al zeker 24 pinten, 8pizzas en 2 flessen wijn!
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: Crocky Cup

Bericht door Raul »

Dan toch! :twisted:

https://kskheist.be/livestream-union-k- ... rterscafe/

Verplicht op voorhand registreren!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup

Bericht door DAVILA »

Momenteel (18h) wordt de match Rochefort-RWDM uitgezonden op BX1, werkt prima met franstalige commentaar.
Plaats reactie