Kies uw ploeg van het decennium !

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door Dabo »

Beste K.SK.-ers,

De afgelopen 10 jaar vertoefde onze club op het hoogste niveau uit haar geschiedenis. Zes jaar in Tweede Klasse en nadien in de hoogste Amateurafdeling.

En in die 10 jaar zagen we ook heel wat spelers van hoog niveau passeren. Hoog tijd dus voor onze Ploeg van het Decennium (2010-2011 tot en met 2019-2020) !

Via onderstaande link kunt u uw favorieten kiezen en zelf uw ploeg van het Decennium samenstellen.

https://www.formlets.com/forms/3TVAr5tyJQPiS8W1/
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door DAVILA »

Mijn echte ploeg van het decennium ga ik hier niet onthullen maar uit het lijstje spelers die de nominatie niet haalden kan men een controversieel ploegje bouwen:

Doel: Lahaye

Verdediging: Badiane Dachelet Nwadikwa Karahmet

Middenveld: Carvalho Bell Yagan Y.

Aanval: Segers Fisher Pulcinelli

We hebben inderdaad wat zien passeren... :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door DAVILA »

Is Carrasco niet genomineerd of zie ik er over ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door eSKaa »

DAVILA schreef: 02 feb 2021, 18:12 Mijn echte ploeg van het decennium ga ik hier niet onthullen maar uit het lijstje spelers die de nominatie niet haalden kan men een controversieel ploegje bouwen:

Doel: Lahaye

Verdediging: Badiane Dachelet Nwadikwa Karahmet

Middenveld: Carvalho Bell Yagan Y.

Aanval: Segers Fisher Pulcinelli

We hebben inderdaad wat zien passeren... :D
Aan zo'n "Anti-elftal" zat ik heimelijk ook te denken.. Er zijn idd wel wa 'speciallekes' gepasseerd.
Als Keeper geef ik u volkomen gelijk. Ge moet al zotte dingen doen om die te verslaan.
Ik zou in de defensie eigenlijk Karahmet en Badiane willen vervangen door nog iets meer 'illustere' spelers in mijn ogen.
Op linksachter Bryan 'ik pak geel na 7 seconden' Van Den Bogaert, en als CV Kevin 'weg is weg' Geets :-)
Dachelet heeft ook zijn plaatsje in mijn 'illustere elf'
Aan die Engelsmannen heb ik ook nog moeten denken, wist enkel hun namen niet meer. Mogen er bij mij ook zeker in.
Ik wil graag ook nog Ruiz en N'kuman erbij. (van die laatste wel spijt gehad dat die met haken en ogen aaneen hing, want da was wel een beest) :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 03 feb 2021, 18:16 Is Carrasco niet genomineerd of zie ik er over ?
Dit seizoen telt niet mee. Vorig seizoen te weinig salades uiteen getrapt.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door DAVILA »

Bij het bekijken van de namen van de centrumspitsen valt het op dat er na Jan Hendrickx geen enkele geslaagd is bij Heist.
Dante WDK, Odutayo, Ruiz, Nkuman, Fockaert, Mathei...
Jan was misschien niet de talentrijkste maar met zijn inzet, loopvermogen en kopbalsterkte deed hij het behoorlijk, kampioen in vierde, derde, in tweede toch ook 5 keer gescoord. In totaal scoort hij een 90-tal keer, het vergt al een fenomeen als Bart Webers om hem van de titel 'club topscorer'
te houden. Verdienstelijk als centrumspits waren ook Thomas Nijs, De Peuter, Wim Bosman en nog verder terug Robert Belmans.
In die optiek doet Orye het niet slecht.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door eSKaa »

Eigenlijk moet je zeggen: op dit niveau is een vlot scorende spits voor ons gewoon onbetaalbaar. Al die spitsen die je opnoemt zijn uit lagere reeksen gehaald, omdat ze het daar goed deden (uitgezonderd Ruiz). Dat is uiteraard een goed systeem, een speler moet zijn grenzen verleggen en zijn niveau verbeteren. Maar het is dan idd wel raar om te zien dat er eigenlijk geen enkele bij Heist iets heeft kunnen tonen.

Zoals sommige andere teams doen, een ex-prof in huis halen, is ook voor ons te duur, en een overbodige luxe me dunkt. Maar als ge zoals Patro, ene kunt betalen gelijk Mombongo, daar kunt ge wel eens plezier van hebben uiteraard :-)


Daarom moet Webers nog een jaar of 7 bij ons sjotten, dan maken we af en toe nog ene :-)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door DAVILA »

Heb ik iets gemist ?
Waar zit die ploeg van het decennium ?
Is het misschien een Trumpiaanse stemmentelling ? ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door eSKaa »

Ik zal de opstelling geven:

---------------Webers------------------
--Webers--Webers--Webers--Webers--
--Webers--Webers--Webers--Webers--
--------Webers-------Webers---------

:-p
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Kies uw ploeg van het decennium !

Bericht door DAVILA »

En die kan nog tien jaar mee ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
Plaats reactie