Crocky Cup (BvB)

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door hesteneer »

den onze eet dieje zowieso op...

ik kan u ook verzekeren davila: de laenen zou nu mss ook nog meekunnen ze...voor 2 minuten :) staat nog steeds scherp, dankzij het zware en fysieke werk ;)
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 20 aug 2019, 20:56 den onze eet dieje zowieso op...

ik kan u ook verzekeren davila: de laenen zou nu mss ook nog meekunnen ze...voor 2 minuten :) staat nog steeds scherp, dankzij het zware en fysieke werk ;)
Ja, Jürgen heeft mij al dikwijls zijn beklag gemaakt, zijn baas is een echte slavendrijver :o
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

KSK HEIST
Philippe Janssens staat een tijd aan de kant. In de match tegen Deinze blesseerde hij zich aan de knie. Het blijkt om een scheur in de mediale band te gaan. (gf)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Lap, wat lees in ? Bij mild letsel van de mediale band 8 weken out, bij grotere scheur langer.
Deinze haalt broers Bertaccini van Genk binnen, aanvallers die golden als grote talenten uit de jeugdopleiding van Genk. Een trainde mee met de A kern maar mag uiteindelijk toch vertrekken.
Hoe zit het met Karamhed ? Hersteld ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door Dabo »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@hupla: hopelijk nekken ons de 2 ex spelers niet die nu bij heist spelen stel je voor dat de Sutter ons uit den beker schiet of Persoons
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

23 augustus 2019 13:45
Sporting start morgenavond om 20u00 aan de Croky Cup op het veld van K.SK. Heist.
Coach Glen De Boeck gaf deze middag zijn wedstrijdselectie vrij. Daarin is plaats voor 20 spelers waaronder ook nieuwkomer Said indien hij speelgerechtigd is voor de match.
Doelmannen: Verhulst, Mantel, Defourny
Verdedigers: Ben-Harush, Diaby, Filipovic, Van Damme, Koike, Mpati
Middenvelders: N’Dao, Amano, Marecek, Benchaib
Aanvallers: Navarro, Mbayo, Hupperts, Symons, Hajric, Said*, Lawal

* Said valt af als hij niet speelgerichtigd is tegen zaterdag. In dat geval bestaat de selectie uit 19 spelers.

Geblesseerd: Overmeire (achillespees), Diakhate (spierblessure), Straetman
Lichte blessure: N'Ganga, De Jonghe

Bron: site Lokeren

Volgensde laatste berichten zou hun Lukaku (Said) speelgerechtigd zijn
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door eSKaa »

Dabo schreef: 24 aug 2019, 09:08 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@hupla: hopelijk nekken ons de 2 ex spelers niet die nu bij heist spelen stel je voor dat de Sutter ons uit den beker schiet of Persoons
Ik had het ook zien staan. 't zou ni den eerste keer zijn dat er kiekes naar de Zee rijden he. En ook ni de laatste, daar ben ik zeker van.
Soms verschiet ik van de oeverloze domheid van mensen. Meermaals staat op site, Facebook,... van Lokeren te lezen' Heist-op-den-Berg'. En toch zijn er die het niet begrijpen🤣

't is anders wel weer voor een dagje zee, daar ni van..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

De wet van de sterkste:0-4.
Verdienstelijke tweede helft, goede voorbereiding op de competitiestart
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door hesteneer »

zwakke wedstrijd van ons. Vooral het eerste half uur was erbarmelijk slecht. Niks lijn in het spel, geen snelheid en 2 spelers vooraan die dezelfde speelstijl hebben => liep van gene meter

Lichtpunt: gendebien (weeral) . Als die volgende week op de bank begint snap ik niks meer van voetbal.
Ergernispunt: de oogkleppen van Bamona. Iedereen werd er ambetant van, behalve de trainer blijkbaar...1x de bal niet simpel meespelen met David kan gebeuren, 2x de bal niet meespelen is bewust negeren en de 3x keer zou heb hij bij mij onder nen koude douche mogen gaan staan. C'est vraiment scandaleux !!!!

Wel een feit: tegen een volwaardige eersteklasseploeg kunnen wij niets beginnen als het om de knikkers gaat.
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door eSKaa »

0-4, het is wat het is.
Ondanks dat je tegen een 1B ploeg speelt, die net gezakt is, vind ik het een stevige uitslag. Ik had toch gehoopt om langer dan 5 minuten zonder tegengoal te overleven. Maar soit, het is gebeurd, we liggen uit de beker, en de focus komt nu perfect op wat moet: de competitie.

Eens benieuwd of de trainer nu al een typeploeg heeft, want hij roteert nog veel precies. En zeker in doel, daar gaat hij ook moeten kiezen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door Dabo »

Loting Croky Cup 1/16de finale:

K. Beerschot V.A. - RSCA Anderlecht
Francs Borains (2ama) - Club Brugge K.V.
R. Cappellen F.C. (1ama) - K. AS Eupen
K. Beerschot V.A. - RSCA Anderlecht
Cercle Brugge KSV - Rebecq (2ama)
F.C. Deurne - K.S.C. Lokeren
SV Zulte Waregem - KFC Duffel (2ama)
K. Rupel Boom F.C. (1ama) - Sporting Charleroi
Union - Verlaine (2ama)
Standard - Lommel
Seraing (1ama) - KV Kortrijk
Sint Truiden - OH Leuven
K. SK Ronse (2ama) - Genk
Eendracht Aalst (2ama) - KAA Gent
KV Oostende - Mandel United (2ama)
Dessel Sport (1ama) - Moeskroen
Waasland Beveren - Westerlo
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door Johan Gazon »

Accident de parcours ! (om stilletjesaan wat mijn frans te oefenen zodat ik de supporters van Luik kan toespreken bij een overwinning van KSK Heist ! )
Voor de believers (dat Lokeren te kloppen was) was dit een koude douche, die er zelfs heel snel aankwam ! Nochthans hoopde ik ook stillekes !
Maar Lokeren was een uitgebalanceerde ploeg met veel gestalte (Webers was een klein kopje te klein tegen Van Damme). Opgezweept door een zenuwachtige trainer (wie zou niet zenuwachtig worden met de vorige uitslagen van Lokeren) Glenn De Boeck.

Toch enkele bemerkingen:
°waarom toch Gendebien niet eens rechts uitspelen. Als ik me niet vergis zag ik hem op Geel (?) rechts spelen en daar speelde hij heel bevrijd en
overtuigend.
°ik vrees dat we een probleem hebben in het centrum, zeker nu bij het uitvallen van Janssens. Hopen dat Regnier bij zijn bruidsweken geen "accident de parcours" heeft opgelopen. :roll: :oops:
°het is inderdaad moeielijk kiezen voor de trainer wie de favoriete doelman wordt. (er was Fré geen enkel doelpunt te verwijten). Alleen iets onduidelijk en twijfelachtig in het mee voetballen en het uitkomen.

Baai de wee: achter ons op de tribune zat een cameraman van Luik en we vroegen in ons beste frans of dat ze zich hadden versterkt en die beweerde dat Luik heel erg was verzwakt. (maar tja...met die Walen weet je nooit..die heeft ons iets wijsgemaakt voor hetzelfde (vlaams) geld !!!) :geek:

We zullen wel zien voor zondag, maar ik heb er een goed oog in. ("j'ai un bon oeil dedans" :shock: )
Tot zondag !
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef: 26 aug 2019, 16:01

We zullen wel zien voor zondag, maar ik heb er een goed oog in. ("j'ai un bon oeil dedans" :shock: )


Espérons que ça ne se termine pas avec un oeil au beurre noir... :D
Plaats reactie