CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Châtelet verloor slechts 2 van de 6 thuismatchen, het speelde 4 keer gelijk en kreeg in die 6 matchen 9 goals tegen

Het wordt daar niet zo simpel als sommigen denken !

Dessel won gisteren met 0-1 op Dender, vanavond Lommel-Deinze, morgen Knokke-Oosterzonen
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Heist compte sur ses Carolos
Accueil ActuHP - Aujourd'hui 06h00 - Jérémy DELFORGE - L'Avenir
Arbitre: Dhont.

CHÂTELET: Aromatario, Minsart, Mucci, Steens, Thibaut, Castronovo, Lella, Hellas, Verelst, Khaida, Afflisio, Lorenzon, Manzinga, Vanderbecq, Walbrecq, Mvulubundu, Kitoko.

Heist tient un duo gagnant, devant. Il s’agit de deux Carlos qui respirent la forme. Curtis Kabeya et Luca Napoleone défendent les couleurs du club de la Province d’Anvers. Il s’agit de l’adversaire de Châtelet, ce dimanche. «Ce sera un match difficile, lance Luca Napoleone. Les Loups possèdent une belle équipe. Ils manquent de chance, c’est tout. On devra réaliser un match sérieux afin de forger un résultat positif. Notre envie est de rester dans ce top trois.»

Luca Napoleone est concentré sur ses objectifs. «Je veux aider le club à atteindre le tour final, même si ce n’est pas l’ambition de départ. Je souhaite également réaliser la meilleure saison possible. Je dois marquer et faire marquer. Durant l’été, j’ai réalisé un bon test avec Mouscron. J’ai pu mesurer la différence de niveau. Mais j’ai également pu voir que je n’étais pas si loin, à condition de travailler dur. Je sais que Mircea Rednic garde un œil sur moi. Cela me motive.»

À Heist, les deux Carolos s’épanouissent. «J’ai trouvé le chemin des filets à trois reprises en coupe. J’ai marqué cinq buts et délivré un assist en championnat. Le groupe est en forme. Il sort d’un succès 5-2 contre une équipe B du Beerschot. J’ai inscrit un triplé. Les trajets? Je fais trois à quatre fois par semaine 250 kilomètres. Heureusement, je peux compter sur Curtis pour m’accompagner. Il réalise également une belle saison. Il est sur le flanc et il a également marqué cinq buts. On se motive pour réussir.»

Bron: L'Avenir

Met Curtis en Luca hebben we twee spelers uit de regio Charleroi, die spelen dus een thuismatch.
Napoleone vindt dat Chatelet een goede ploeg heeft, het ontbreekt hen enkel aan wat meeval. We zullen een stevige match moeten spelen om tot een positief resultaat te komen.
Luca wil alles doen om Heist aan de eindronde te helpen, al was dat niet de ambitie voor de competitiestart. Hij wil een zo goed mogelijk seizoen spelen en verwijst nog eens naar zijn test bij Moeskroen tijdens de zomer.
Hij heeft het niveau verschil kunnen meten maar heeft ook gemerkt dat hij daar niet zo ver van af is, op voorwaarde keihard te blijven werken. Hij weet dat Mircea Rednic hem volgt, dat motiveert hem.

Na de woorden morgen de daden !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Na het verlies van Lommel tegen Deinze (1-2) kunnen we mits winst gedeeld eerste staan met Lommel en Dessel !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Zoals verwacht geen gemakkelijke opdracht op het grote maar zeer hobbelig veld.
Kabeya pakte al snel geel, Stroobants moest na 12’ tussenkomen op een vrije trap, de afgeweerde bal werd binnengetrapt maar gelukkig was er buitenspel gevlagd. Heist nam het spel over zonder tot echte kansen te komen.
Stroobants moest nog plat op een Waals schot,
Na de rust joegen we op de voorsprong, na 12’ verre voorzet vanop links door Luca, Curtis legt binnen.
Châtelet vocht zich naar voren met enkele rommelige standjes voor onze goal.
Oa Mathieu en Dries laten alleen voor de keeper de geruststellende 0-2 liggen, we doen echter wat we moeten doen en staan mee op kop !
Nog vermelden dat Bambi in de spits speelde en Tambeur op. RB.
MVDM voor mij Regnier.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

[quote="DAVILA"]Châtelet verloor slechts 2 van de 6 thuismatchen, het speelde 4 keer gelijk en kreeg in die 6 matchen 9 goals tegen

Het wordt daar niet zo simpel als sommigen denken !
[/quote]


Helderziende Davila had het voorspeld ! Een magere 0-1 , weliswaar door het missen ook van drie open kansen !
Een stugge ploeg met weinig voetballend vermogen...maar dit kon ook gezegd worden over KSK Heist ! Vreemde opstelling van Napoleone op de flank, dat me toch niet zo gelukt lijkt .
Weer een Kabeya ( kandidaat voor gele en zelfs rode kaart) nonchalant en irritant. Lukt natuurlijk een mooie goal op voorzet van Napoleone, maar dan is alles ook gezegd.
Voor mij de uitblinker: Regnier..leek in het middenveld alles te controleren. Webers bevestigde weer zeer sterk..op geen enkele fout te betrappen. Keeper Stroobants: no problems !
We winnen natuurlijk de belangrijke punten, maar het prachtige tik-tak-voetbal van in het begin is niet meer..."but so what!"...wij staan mooi eerste in het klassement.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

toch wel even een opmerking Johan Gras: kabeya was voor de rust de enige speler die voor iet wat dreiging zorgde en inzet toonde...
De rest was wel een beetje aan de platte kant hoor!!! Bounou, Luca en bambi kwamen gewoon niet in het spel voor. Ik denk trouwens dat Bambi gedurende 60 minuten geen bal aan de voet goed geraakt heeft.
Ok, hij krijgt een gele kaart. Maar deze kon evengoed voor de speler van Farciennes zijn als hij 0.00000010 seconden later was. Neenee, ik weet dat je geen fan bent van Kurtis...maar hem kan helemaal NIKS verwijten deze match!

Na de rust waren we gewoon de betere ploeg, waarbij we na een prachtige assist van luca de 0-1 maakte via Kurtis. Voor mij: MVDM Kurtis

Vaststellingen in mijn ogen: bambi is nog niet klaar voor dit niveau en Luca/Bounou moeten leren dat voetbal met 11 gespeeld wordt en niet individueel. Deze gasten kunnen voetballen, maar kiezen (vandaag) de foute oplossingen op de foute moment.

Zoals gezegd: naar Farciennes rijden, 3 punten pakken en naar huis keren...opdracht volbracht, maar niks meer.
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door Raul »

inderdaad: gedaan wat me moesten doen, 9/9 tegen de 3 lager geklasseerde ploegen! Dat is alvast een dikke pluim waard.

Nu niet struikelen thuis tegen Oudenaarde (terwijl Dessel en Lommel elkaar in evenwicht houden :mrgreen:) en dan Dessel ontvangen...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

inderdaad! Nu 3 punten thuis houden tegen oudenaarde, welke wel is een moeilijke ploeg kan zijn en dan voor plaats 1 tegen Dessel spelen.

Over gisteren nog: Dit was nog is een veldje waar we 10 jaar geleden elke week moesten op spelen. Hobbelig, modderig en een kantine waar ze de hamburgers aant zoeien waren ipv te bakken. Nostalgie noemt men zoiets!

Leuke namiddag gehad gisteren en daar draait het om! Toppers!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Raul schreef:inderdaad: gedaan wat me moesten doen, 9/9 tegen de 3 lager geklasseerde ploegen! Dat is alvast een dikke pluim waard...
Maar goed ook: tegen de concurrenten voor de eindronde Lommel, Knokke en Deinze gingen we met 2 goals verschil de boot in... Een werkpunt ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:toch wel even een opmerking Johan Gras, ik weet dat je geen fan bent van Kurtis...maar hem kan helemaal NIKS verwijten

Na de rust waren we gewoon de betere ploeg, waarbij we na een prachtige assist van luca de 0-1 maakte via Kurtis.
Ach hesteneer, volgende week betreuren we de afwezigheid van Curtis misschien al ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

sssssssssssst ik was het just vergeten. Nu is mijnen dag weer om zeep ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:toch wel even een opmerking Johan Gras: kabeya was voor de rust de enige speler die voor iet wat dreiging zorgde en inzet toonde...
De rest was wel een beetje aan de platte kant hoor!!! Bounou, Luca en bambi kwamen gewoon niet in het spel voor. I


Inderdaad hesteneer...Kabeya was de "minst slechte" voorspeler, want voor de rest was er in de aanval niet veel goeds te zien. Kabeya is een speler die altijd wat voor-en tegenstanders zal hebben.
Ik ben wel een voorstander van de Kabeya van in het begin van het seizoen ...een fantastische kerel die een enorme aanhang heeft en leeft voor voetbal en zijn supporters. Want niet vergeten zoals mijn kompaan Davila (de Dingemans van Heist) verkondigt: "ha is wel den topskoorder van Hest he !"
Het was gisteren geen fantastische match van KSK Heist...was het de slechte staat van de gazon..het stugge van de tegenstander...off-day...? Gelukkig stond onze verdediging en onze doelman mooi te voetballen en lieten ze weinig toe. Maar zelfs in eerste klasse beweren de trainers dat niet altijd het "mooie spel" punten oplevert ! Dus...dan zo maar .

Volgende match tegen Oudenaarde is zeker niet te onderschatten: met 28 doelpunten zijn ze samen met Lommel de best scorende ploeg en met slechts 15 tegendoelpunten zijn ze de vijfde beste.
Onze verdediging zal het druk hebben !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Stand goals/assist bijgewerkt algeleen 'goals & assists'
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

net de beelden gezien.

Minuut 6.28 => schwalbe, webers krijgt geel en bijna 1-1. Cruciale redding Stroobants of een voetje van Stig?
Minuut 6.58 => zuiver rood, nx fout en verder spelen.

Den arbiter was toch ne Vlaming hé?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CHATELET-FARCIENNES - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Een minuut na het geel voor Kabeya drie aanslagen op Matterne in een en dezelfde fase, geen kaart...
Scheids was ondermaats !
Plaats reactie