CROKY CUP

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: CROKY CUP

Bericht door Johan Gazon »

KSK Heist - SCT Menen 3 - 0

Bloed, zweet en tranen (tranen vooral bij Papa Sene, toen zijn klokken begonnen te luiden :? ), maar ook bij KSK Heist. De 3 - 0 verbergt veel ! Slechte match...vooral in de aanval ! Nog steeds een probleem in onze ploeg.
Verdedigend en in het middenveld zit het snor...maar in de aanval ??? Gelukkige hebben we nog steeds onze "ouwe trouwe jarige ", die zelfs met een penalty te missen tweemaal scoorde. Spijtig , op je verjaardag een hattrick scoren...je moet het maar doen !
Maar tja...een slechte match spelen is daarom nog niet een slecht seizoen, hoop ik !
Voor mij uitblinkers bij KSK: de jarige Webers samen met de hele verdediging en onze doelman, Janssens (voor mij de beste transfert van dit seizoen) en Ventose !
Als ik in de spits moet kiezen tussen Jason of Nicolas, is het wel duidelijk denk ik zo. Of toch maar samen laten spelen...maar ja...wie moet je dan eruit zetten in de voorste linie ?? Problemen die onze trainersstaf zeker wel zal kunnen oplossen.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: CROKY CUP

Bericht door eSKaa »

Ventôse met stip op 1 als beste speler. Gevaarlijk, aanspeelbaar,... Zonder afbreuk te doen aan de anderen. De aanval, idd, wat onmondig. Maar dit 'probleem' zet zich al weken door. Soms iets sneller durven trappen zeker?

En nu.. nog even wachten. Morgenmiddag weten we welk JPL team ons pad naar Europees voetbal in de weg gaat staan!
Ik hoop alvast niet op: Eupen, Moeskroen, Cercle, Zulte,...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: CROKY CUP

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Ventôse met stip op 1 als beste speler. Gevaarlijk, aanspeelbaar,... Zonder afbreuk te doen aan de anderen. De aanval, idd, wat onmondig. Maar dit 'probleem' zet zich al weken door. Soms iets sneller durven trappen zeker?

En nu.. nog even wachten. Morgenmiddag weten we welk JPL team ons pad naar Europees voetbal in de weg gaat staan!
Ik hoop alvast niet op: Eupen, Moeskroen, Cercle, Zulte,...
Trekking is dinsdag.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CROKY CUP

Bericht door hesteneer »

voila, zo simpel is voetbal. 3-0, mijn prono die zomaar uitkomt...of wat had ik nu ook al weer gezegd Davila? :)

Beste man op het veld: Dries Ventose

Ook redelijk aan de scherpe kant: Verbist en Janssens

Gedurende 90 minuten was het zeer duidelijk dat het verschil tussen een top 1a amateurclub en een 2de amateurclub ongeveer 23 niveaus is...Menen deed op geen enkel moment mee, was nooit gevaarlijk en heeft zelfs nooit een optie kunnen nemen op het balbezit. Dat het dan na, laat ons zeggen, 60 minuten nog steeds 1-0 is wil niets anders zeggen dan dat er een gigantisch probleem is in de voorlinie....hoe of wat laat ik aan de echte kenners overs, maar dat dit in de competitie (tegen toppers) falikant afloopt lijkt mij zeer duidelijk....Als je zelfs met 10 man kunt zonder enig probleem kunt winnen.....ahum...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CROKY CUP

Bericht door DAVILA »

Niks aan toe te voegen
MVDM Ventose, Webers en Fre die cruciale penalty stopt.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CROKY CUP

Bericht door hesteneer »

Webers heeft in mijn ogen niet meer gedaan dan zijn taak, net als Fré.
Bart doet hetgeen wat hij al 12 jaar doet.. een hoekschop binnen koppen (ok...je moet er staan) en Fré stopt een penalty..ja...hij is keeper voor iets hé :)

Laat ons focussen op het probleem...voorin...

Voor mij een oplossing: nr 4. Heeft nu niet kunnen invallen, maar kan (volgens mij) iets brengen wat eender wie in deze ploeg niet kan. Type bounou, maar beter. Sneller en meer technisch. We hebben nu 624 oefenmatchen gespeeld...het moment vd waarheid is aangebroken...let's go for it! :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CROKY CUP

Bericht door DAVILA »

Heist-Zulte Waregem :(
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: CROKY CUP

Bericht door eSKaa »

Doeme.. alles wat we niet wilden. Een ploeg van ver weg, dus geen volk bij op ne weekavond. Dan moeten we maar voor de overwinning gaan :-)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: CROKY CUP

Bericht door Raul »

bwa, er waren uiteraard betere opties, maar toch ook veel slechtere...
Ne subtopper die we anders nooit meer zullen tegenkomen
en (voorlopig) ni in form :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: CROKY CUP

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie