Heist - Thes Sport 0-4

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door DAVILA »

D R A M A T I S C H

Het is nu niet het moment om op iemand te gaan schieten.
Bezinning, wat moet er gebeuren ?
Ik weet het niet, iemand ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door eSKaa »

Het is niet aan ons om dat te zeggen denk ik. Iedereen heeft nu in die 2 wedstrijden wel gezien waar het schort.
Er zijn mensen wiens job het is om de oplossing te vinden. Ik ben benieuwd wat er aan gedaan gaat worden.
Wij zijn er enkel om te reclameren ;)

Ik zei vorige week nog: 'soit, 0-3 is ni goe, maar slechter kan het niet. We kunnen enkel omhoog'. Voor het eerste deel van die zin wil ik me excuseren. Het was veel slechter. Het 2e deel klopt nog steeds :D

Ik vind 0-4 verliezen spijtig. Uiteraard. Maar wat ik erger vind, is dat we zelf niet in het stuk voorkwamen. Da passes kwamen niet aan, veel misverstanden op het middenveld.
En natuurlijk de onmondigheid in de zone van de waarheid. De 'schoten op doel' die we probeerden, gingen ver naast of over doel. Wanhoopspogingen...
Verder: Thes is geen slechte ploeg, maar dat zagen we al aan die namen. De mayonaise pakt daar, da's duidelijk. En met ne killer als Oris in de rangen, tja.. Da's het type spits dat elke ploeg wil he.
Ge moet hem enkel kunnen betalen, en die komt ni voor wa koffiekoeken en 2 bonnekes. De manier waarop hij die vrije trap binnensjot, mooi!
Ondanks dat Thes beter was, waren ze niet gevaarlijk geweest. Dan valt met een afgeweken bal die 0-1, en dan slaagt alles tegen. De 0-2 komt uit een vrije trap die zelfs geen fout was. De 0-3 is proper binnengestampt,
moet je maar kunnen.

Volgende week is een overwinning al noodzakelijk. Anders hangen we voor langere tijd onderaan vrees ik.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door DAVILA »

KSK Heist
Heist wordt door Thes op zijn nummer gezet
Vandaag om 10:16 door GF

Twee speeldagen ver en Heist heeft nog geen enkel punt, en het heeft ook nog niet gescoord. Tegen nieuwkomer Thes kon een zware 0-4 nederlaag niet worden voorkomen.


Heist 0 - Thes 4
Een scenario om van te huiveren voor de thuisploeg. Na twintig minuten flikkerde al 0-3 op het scorebord. Een licht afgeweken bal van Moutawakil, een vrijschop van Oris en een rake treffer van Battista. Heist kroop recht, al was dat met heel veel moeite en met nauwelijks doelgevaar. Coach Karel Keleman hield na de rust Wijns en Adesanya in de kleedkamer voor Frix en Verbist.
Maar ook in de tweede helft kon de gastheer het tij niet keren. De verdedigers van Thes werden niet verontrust, de openingen werden door de Heistenaren niet gevonden. De tweede helft was eigenlijk een maat voor niets. Oris scoorde nog een tweede keer. Rond het uur verdween Claes naar de kant voor de meer aanvallend geïnspireerde Benhamou. Net als vorige week in Rupel Boom (3-0) kon Heist nu een zware nederlaag niet ontlopen.
Regnier (kuit) speelde niet, net als Engelen (pols) en Alaerts (verrekking). In de slotfase kregen Benhamou en Verwerft een gele kaart. Volgende zaterdag trekt Heist naar Oudenaarde, op jacht naar de eerste broodnodige punten. "Nu moeten we geen grote verhalen ophangen, maar is werken de boodschap", dat was de scherpe analyse van coach Karel Keleman en de meest te onthouden quote op de persbabbel.


Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Het is niet aan ons om dat te zeggen denk ik. Iedereen heeft nu in die 2 wedstrijden wel gezien waar het schort.
Er zijn mensen wiens job het is om de oplossing te vinden. Ik ben benieuwd wat er aan gedaan gaat worden.
Wij zijn er enkel om te reclameren ;)

Ik zei vorige week nog: 'soit, 0-3 is ni goe, maar slechter kan het niet. We kunnen enkel omhoog'. Voor het eerste deel van die zin wil ik me excuseren. Het was veel slechter. Het 2e deel klopt nog steeds :D

Ik vind 0-4 verliezen spijtig. Uiteraard. Maar wat ik erger vind, is dat we zelf niet in het stuk voorkwamen. Da passes kwamen niet aan, veel misverstanden op het middenveld.
En natuurlijk de onmondigheid in de zone van de waarheid. De 'schoten op doel' die we probeerden, gingen ver naast of over doel. Wanhoopspogingen...
Verder: Thes is geen slechte ploeg, maar dat zagen we al aan die namen. De mayonaise pakt daar, da's duidelijk. En met ne killer als Oris in de rangen, tja.. Da's het type spits dat elke ploeg wil he.
Ge moet hem enkel kunnen betalen, en die komt ni voor wa koffiekoeken en 2 bonnekes. De manier waarop hij die vrije trap binnensjot, mooi!
Ondanks dat Thes beter was, waren ze niet gevaarlijk geweest. Dan valt met een afgeweken bal die 0-1, en dan slaagt alles tegen. De 0-2 komt uit een vrije trap die zelfs geen fout was. De 0-3 is proper binnengestampt,
moet je maar kunnen.

Volgende week is een overwinning al noodzakelijk. Anders hangen we voor langere tijd onderaan vrees ik.


Volgende wwek naar Oudenaarde. We hadden tijdens de match en na de match een babbel met Stefan Leleu, met een twaalftal dienstjaren als trainer, de Oudenaardse Cis.

Heel sympathieke man overigens. Hij wees voor de match al op het verlies aan scorend vermogen bij Heist. Na de match enkele rake opmerkingen.

Hij is het ook eens met de stelling dat de scheiding prof/amateurniet echt is doorgevoerd en ploegen als Heist en Oudenaarde daar slachtoffer van zijn (ik zou graag eens het loonbriefje van Oris zien...)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door Johan Gazon »

Gazon (die een paar pintjes teveel had gedronken) schreef gisteren: "Hebben die zich niet vergist van competitie...zij hadden misschien willen spelen in de reeks voor de veteranen !!!??? :roll:"

Deze uitlating neem ik terug en moet de oude rakkers van Thes proficiat wensen. Het is een slimme en heel verstandige ploeg, die een wedstrijd volledig naar hun hand kunnen zetten !! Met enkele uitgekookte spelers zoals Kevin Oris.

Voor de rest: spijtig, want alles was er om er een mooie wedstrijd van te maken: mooi weer, het Gazonneke ( :geek: ) lag mooi, Thes had heel wat supporters meegebracht en de pintjes stonden fris (en zelfs gratis)!
Maar.....!!! Enkele sterkhouders bij KSK Heist die gekwetst waren en Thes was gekomen voor de punten..en hoe !!?
Dat er niet voldoende kwaliteit bij Heist aanwezig is, is niet de fout van de spelers zelf, ook niet van de trainersstaf en ook niet van de transfertgroep ! Het draait hoogstwaarschijnlijk om de centen ! We zullen er ons moeten bij neerleggen als supporter, dat er heel wat kwaliteit bij de tegenstrevers is bijgekomen dit seizoen en dat KSK Heist tegenover vorige seizoenen verzwakt is !

Toch enkele bemerkingen:
-waarom Webers naar het middenveld zetten, niettegenstaande er al een sterkhouder als Engelen er ook niet bij was ? Natuurlijk denk ik de hersenkronkels van KK te snappen: met het uitvallen van Regnier waren we erg verzwakt in het middenveld. Hadden we maar (spijt komt altijd te laat) beter niet iets behoudender begonnen ...zoals trouwens Thes ook duidelijk toonde: ze speelden duidelijk met een 5-4-1 !!!
-waar was Oreye ?

Dit laatste zijn geen verwijten aan iemand maar enkele bedenkingen van een " stuurlui aan de wal" !!! :oops:
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door DAVILA »

Tweede goal geen overtreding van Heist maar van Thes: speler speelt de bal te ver van de voet zodat de verdediger de bal onderschept, de Thes speler gaat toch nog door !
Thes is een machine maar de meeval van gisteren gaan ze niet altijd hebben.
Terloops: Knokke staat met 1 op 6, het zegt alles over de sterkte van de reeks.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door hesteneer »

Dat zegt helemaal niets over de sterkte van de reeks. Dat zegt heel veel over een aantal ploegen die gewoon hun start gemist hebben, waaronder wij.

Zoals gisteren avond ook al gezegd tegen een aantal mensen en spelers: Gene paniek.
Ok, het was niet goed. Ok, het was nog slechter als tegen Boom. Ok, we hebben geen kans bijeen gespeeld. So what?

Tegen Boom moeten we altijd voorstaan en krijg je een andere match.
Gisteren was het eerste doelpunt een afgeweken bal, tweede goal was geen fout en de derde goal ...ja...dat was een lekker doelpunt. Die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren in voetbal zeker? Als je als Heist zijnde 2 spelers moet vervangen in de centrale as van je team is het nu eenmaal een probleem om dit op te vangen. Was het posteren van Webers op het middenveld een slechte zet? Misschien wel, misschien niet. Als je als coach/team niet probeert om een probleem op te lossen, moet je gaan snookeren (wat ook een heel moeilijke sport is btw).

We zijn ochot 2 matchen bezig, we zitten id 16de final vd beker en zijn gestart tegen 2 ploegen in de "flow" van vorig jaar. Remember ons eerste jaar in tweede wat dat kan doen met een ploeg? Als ik mij niet vergis hebben wij toen de titelkandidaat OHL naar huis gespeeld...

Het enige wat mij een beetje verontrust, en dat was tegen Boom ook zo, is het feit dat we geen kans bijeen gespeeld kregen, maar ook daar zullen wel oplossingen voor zijn!

Zaterdag winnen in Oudenaarde en alles is vergeten ;) En zoniet....den beker is de kortste weg naar Europa begod!

En nog iets voor ik het vergeet! Gelukkig zijn we niet gewonnen gisteren!!!! Er is nu al een vat of 6 getapt id kantin!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef: En nog iets voor ik het vergeet! Gelukkig zijn we niet gewonnen gisteren!!!! Er is nu al een vat of 6 getapt id kantin!



Ooit al gehoord van de AA !!???!! :lol:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist - Thes Sport 0-4

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie