KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Plaats reactie
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door eSKaa »

Zaterdag om 19u30
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

Tav ons team: Heist o/d Berg - Oudenaarde: 110km reisduur 1h36, wij doen een extra inspanning: maak ons blij :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

2-1
Gelijkopgaande eerste helft. Na de rust Heist baas, twee goede schoten op doel gaan de mooie openingstreffer van Pulcinelli vooraf. Helaas, dom balverlies en na 2 minuten staat het opnieuw gelijk. Vanaf dan Oudenaarde licht de meerdere. Stroobants haalt een bal van onder de lat weg.
In minuut 93 vrije trap voor Oudenaarde: Jesse Martens trapt mooi binnen, zuur, heel zuur.
Tot overmaat van ramp valt de aan de rust ingevallen Pulcinelli. opnieuw uit.
Rampjaar ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door Dabo »

Een Geel Zwart wedstrijdverslag

Heerlijke vrije trap van Martens beslist matige wedstrijd


16-09-2018 — KSVO kon tegen SK Heist een vervolg breien aan een uitstekend competitiebegin. Tegenstander Heist zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen en begon met 0 op 6 slecht aan deze competitie. Kwam de kentering er op het veld van Oudenaarde?

Wissels aan beide kanten

Beide ploegen hadden af te rekenen met enkele onbeschikbaren. Bij KSVO nog steeds geen Yannick Deppé. Hij wordt rustig klaargestoomd voor de komende wedstrijden. Verrassend ook geen Heirwegh in de opstelling. Lorenzo stond nochtans op het wedstrijdblad, maar moest met rugpijn afhaken. De man in vorm bij KSVO, werd vervangen door Andel Sarr, die naast Van Ruyskensvelde centraal op het midden ging spelen. Van Waeyenberghe ging op de plaats van Heirwegh spelen, aanvallend op de rechterflank.
Bij tegenstander Heist ontbraken Stig Engelen en Thomas Regnier. De 2 ervaren spelers zijn nog niet wedstrijdfit. Op de bank bij Heist wel Anthony Pulcinelli en die zou zijn rol van betekenis spelen. Verder op de bank ook Jason Adesanya, wat er duidelijk op wees dat SK Heist gekomen was voor een punt.

Zoutloze 1ste helft

De wedstrijd begon slecht voor KSVO, want al na 4 minuten moest Robbe Van Ruyskensvelde hinkend naar de kant. Turcan, die de voorbije weken ook al sukkelde met een enkelblessure, kwam in de ploeg, kapitein Martens schoof een bank achteruit. Het zorgde ervoor, dat KSVO niet in zijn normale spel kwam. SK Heist zette daartegenover dan ook nog eens een echt blok neer. De speltakelwaarde, was in deze 1ste helft dan ook bedroevend laag. Dutoit moest enkel eens in de voeten gaan van de doorgebroken Benhamou en Troonbeeckx devieerde een voorzet van Orye via een Oudenaards been in hoekschop. Aan de overkant enkel een flauwe poging van Martens, naast het doel van Stroobants en een leuk dribbelnummertje van Van Waeyenberghe. De 2de helft kon enkel maar beterschap brengen…

Moment de Gloire voor Jesse in slotminuut

En die 2de helft werd heel wat beter. Pulcinelli kwam in de ploeg en die bracht meteen meer vaart in de acties van SK Heist. Troonbeeckx pakte uit met een geweldige vlam, Dutoit zweefde het schot klasrijk uit doel. De 1ste opwinding van de match kreeg meteen een vervolg, toen Pulcinelli een afvallende bal na hoekschop, vol op de slof nam. Zijn pegel streelde de bovenkant van het net. Iets voor het uur kwam SK op voorsprong. Na Oudenaards balverlies op het middenveld, vond Verbist de vrijstaande Pulcinelli, die beheerst de 0-1 tegen de touwen prikte. Dolle vreugde bij SK Heist, omwille van het 1ste competitiedoelpunt in bijna 240 minuten voetbal. Lang konden de Kempenzonen niet genieten van hun voorsprong. Van Waeyenberghe snoepte op de linkerflank de bal af van een tegenstander, ging voorbij een verdediger en vond met de ideale voorzet de perfect inlopende Vervaecke, die in 1 tijd laag de 1-1 binnentrapte. Meteen het 1ste competitie doelpunt voor Dempsey. Dieter De Wilde had even later een goede voorzet in huis, Turcan kopte op doel. De kopbal was iets te centraal en doelman Stroobants duwde knap over de lat. Aan de overzijde kwam Ventose een stapje te kort op een voorzet van Troonbeeckx. Vervaecke trapte een doorgekopte bal van Turcan uit een scherpe hoek over de kruising. KSVO had ondertussen ook al De Keersmaeker met een blessure verloren en bij Heist moest de ingevallen Pulcinelli ook al opnieuw naar de kant. De jonge Yves Boguhe kreeg nog zijn kans van Stefan Leleu en scoorde bijna meteen. Hij puntte een doorsteekbal van Van Waeyenberghe nipt naast. Toen iedereen zich al verzoende met een logisch gelijkspel, kwam het Moment de Gloire van Martens. Onze kapitein had zich ten koste van de ploeg weggecijferd in hard labeur op het middenveld en kreeg een vrije trap op een uitgelezen plek. Jesse etaleerde nogmaals zijn uitstekende traptechniek en borstelde de vrije trap haarfijn over het muurtje, perfect tussen de paal en de wanhopig grabbelende Stroobants (2-1). Dolle vreugde bij KSVO, de spelers van Heist zegen neer tegen het canvas. Er bleef immers nauwelijks tijd over om te reageren.

Zorgen om vele gekwetsten

Op de persconferentie achteraf loofde een ontgoochelde trainer Karel Keleman zijn ploeg voor de teamspirit en inzet en gaf aan dat Pulcinelli vooral werd vervangen omdat hij was leeg gespeeld na een lange periode van blessures. Stefan Leleu was natuurlijk tevreden met de driepunter die KSVO eindelijk nog eens een goede start gaf. Hij maakte zich wel zorgen over de blessuregolf, die momenteel doorheen de ploeg raast. Een update over de letsels van Lorenzo, Robbe en Lander volgt wellicht in de loop van de week.

Wedstrijdinfo:

KSVO: Dutoit, De Wilde, Van Gyseghem, De Keersmaeker (77’ Desmet), Wantens, Sarr, Van Ruyskensvelde (5’ Turcan), Martens, Verstraete (83’ Verstraete), Vervaecke en Van Waeyenberghe

SK Heist: Stroobants, Wijns, Webers, Ventose, Benhamou (46’ Pulcinelli (86’ Emhandi), Janssens, Troonbeeckx, Orye (75’ Adesanya), Englebert, Tambeur en Verbist

Doelpunten:

58’ 0-1 Pulcinelli
62’ 1-1 Vervaecke (Van Waeyenberghe)
90+1’ 2-1 Martens

Gele kaarten: Sarr (KSVO)

Wedstrijdleiding: REF:WINDELS CHRISTOPHE(16), AR1:D'HAENE NIELS(6), AR2:VERHELLE KENNETH(8)

Bron: https://www.ksvoudenaarde.be
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door DAVILA »

Eerlijk verslag.
Opmerkelijk: evenwaardige ploegen maar de ene telt 7 op 9, de andere 0 op 9.
Verklaring: Oudenaarde speelde al twee keer thuis: tegen Dender nr14 en Heist nr16,een keer op verplaatsing tegen Luik nr13. En we verdienden hier echt wel een punt.
De spreekwoordelijke hoek waar de klappen vallen verhinderde dit.
Toch wat goed nieuws: Pulcinelli dan toch niet gekwetst ?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door eSKaa »

Niet onderdoen, allemaal goed en wel. Ik was er niet bij, en ik hoor dat het weinig om het lijf had. Geen probleem voor mij, maar dan moet er resultaat zijn...
Volgende week is het absoluut van de 'moetes'. Nadien volgen Dessel en Kempendinges. Daar reken ik niet echt op punten, enkel op een eventuele bonus. Tegen Aalst
moet er simpelweg gewonnen worden.
--> Dat moet niet met mooi voetbal. Eerst punten, de rest volgt later wel :-)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

Zopas de beelden van Leon bekeken....wawasda ??!!
Hoeveel pech kan je hebben bij zulke match ?
2 tot 3 open kansen en zelfs normaal een niet gefloten penalty voor KSK Heist (Oreye wordt gewoon overhoop gelopen ! )...en dan in de 93° minuut een winnend doelpunt voor Oudenaarde !
Als er een ploeg moest winnen of slechts gelijk spelen , was het KSK Heist ! Pech..Pech !!
Positieve punten bij KSK Heist:
* Pulcinelli..daar gaan we nog plezier aan hebben als hij fit is !
* Webers en Janssens zijn de beste tranferts van dit seizoen ! :roll:
* Oreye zie ik persoonlijk liever in de spits verschijnen dan Jason...er gebeurt tenminste iets ..niettemin blijft er een probleem in onze aanvalslinie !
Wij hadden tijdens de helft in de kantine een gesprek met een (wat veel gedronken, vermoed ik, supporter ) die vond dat Oreye zeker niet beter was dan Jason ! Persoonlijk vind ik dat Oreye heel wat betere acties en verdedigend loopvermogen heeft en toch wat kansen heeft gecreeerd !



PS: Een boodschapje voor mijn vriendje Davila: " uw fleske spuitwater is ondertussen al opgedronken !! ...bedankt !! :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door hesteneer »

als ik die supporter ben:
* ik had niet veel gedronken, want ik had geen busvriendjes
* neen, ik vind de ene niet beter dan de andere
* we hebben toch nog een ploeg gevonden die minder volk speelt als wij
* ik weet al weken dat we aan Anthony een goede speler hebben

als ik die supporter niet ben:
* dan weet je ineens mijn mening :)

Volgende week wordt een topweek! Eerst soep maken van de ajuinen en dan de doodsteek geven aan Franky Dury
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

[quote="hesteneer"]als ik die supporter ben:
* ik had niet veel gedronken, want ik had geen busvriendjes

als ik die supporter niet ben:
* dan weet je ineens mijn mening :)


Awel se hesteneer...ik zal nu zaterdag je vriendje :roll: zijn (je moet er niet teveel achter zoeken he :oops: !!) en ik zal je een (gratis) pintje trakteren...
en helemaal akkoord met je mening (behalve dat Oreye niet beter is als Jason...maar wie ben ik ??!!)

En nu zaterdag een pittig ajuinsoepke met daarna een goed gebakken zwanenboutje op de BBQ !!!
Het moet toch eens ene keer lukken met onze ploeg...hopelijk wat minder pech !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV Oudenaarde - KSK Heist 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie