K.SK. Heist - L. Kempenzonen 1-0

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door Johan Gazon »

["DAVILA"]Zwijg nu maar over schapen (ze zijn nu toch geschoren, het was veel geblaat en weinig wol :D )

Begin uw citaten al maar boven te halen voor de volgende match op Geel, ik zal beginnen:
‘Van de stijfkop en de zot, vult de advocaat zijn pot’ Sorry Roel ;)
‘Het zijn zotten die werken.’ Maar ook wij zullen moeten werken voor de puntjes !
‘Hoe ouder hoe zotter’ Sorry euh... Gazon :D

Vul maar aan
Van een zot verweten, is gauw vergeten !!!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door eSKaa »

Mannen, gelle moet meer buitenkomen zenne...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door Johan Gazon »

[color=#0040FF]eSKaa schreef:Mannen, gelle moet meer buitenkomen zenne...[/color]
Komde gaa da maar tegen "die van ons" maar eens uitleggen eSKaa !!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door Johan Gazon »

Zopas de (weer deskundige) beelden gezien van onze Leon:

Wat me vooral opviel: dat de ref (met de hele sportieve naam Toeback :mrgreen: ,maar dit tussen haakjes) alles zeer goed onder controle had en zich zeker niet liet beinvloeden door de talrijk opgekomen Lierse-supporters .
Behalve 1 keer: minuut 29 in de eerste helft: Ventôse maakt effectief een fout op de doelman, die dan terecht werd gefloten, maar de doelman duwt Ventôse tweemaal hardhandig op de grond....zelfs geen gele kaart. Heel bedenkelijk !!!

KSK Heist had de kansen om zeker uit te lopen tot 2 tot zelfs 3-0 ! Lierse was heel slordig in zijn passes en heel onzeker in de verdediging !
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door scheirske »

Dieje met da gruun moet altij rood krijgen...
Een reactie...dat betekent douchen...
Simpel.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Mannen, gelle moet meer buitenkomen zenne...
Deze voormiddag 60 Km gefietst, namiddag naar Boom-Aalst gaan kijken ... ik denk eerder dat ik te veel gezonde lucht inadem... :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door Johan Gazon »

Davila schreef:
Deze voormiddag 60 Km gefietst, namiddag naar Boom-Aalst gaan kijken ... ik denk eerder dat ik te veel gezonde lucht inadem... :D


En wat zijn je bevindingen over Boom en Aalst ???
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door hesteneer »

genoten heb ik gedaan...genoten

Wie had dit kunnen denken 3 weke geleden in pakweg Oudenaarde, waar ik van onze hoop alleen op de bus zat? Fantastisch!!!!!!
We hebben vroeger veel moeite gedaan met onze groep, veel "sfeer" proberen maken, maar dit heb ik in Heist nog nooit meegemaakt. 90minuten lang sfeer, zingen, roepen, springen, dansen,...voor mij mag het elke week van dat zijn.

Over de match zelf kan ik niet zoveel zeggen want kheb ni zo heel veel gezien, maar aan de commentaren te zien was het niet zo slecht ;) :)


Op naar Geel!!!!!!!
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door boomkes »

Proficiat mannen! Ik geniet met volle teugen van elk punt dat een club uit onze reeks pakt tegen dat gedrocht. Al dat mooie werk van Oosterzonen, al die jaren dat vrijwilligers zich voor een club hebben ingezet...kapotgemaakt door een bende dat nog Lierse zou roepen tegen een club uit Patagonië die toevallig Geel-Zwart speelt. Jullie staan terug onder de mensen. Het gaat een lang seizoen worden, ook voor ons. Wij spelen vandaag onze zwakste match van het seizoen en dat kan ons nog zuur opbreken. Aalst is echt een enorm zwakke ploeg. Ze zijn gevaarlijk op stilstaande fases, maar er zit bitter weinig voetbal in.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door eSKaa »

Eerste overwinning van het seizoen???? :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:

#fakenews #fakemedia ;)

Zo goed volgen de 'kwaliteitskranten' het lagere voetbal dus...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door DAVILA »

Gazon en ik hadden zaterdagavond al de bemerking gemaakt en wat zegt Roel Tambeur vandaag in HNB ?
'Het smaakt naar meer, want we worden beloond voor de inspanningen en de realistische manier van voetballen.'
Door zo te voetballen kiezen jullie eigenlijk voor de succesvolle aanpak uit het verleden ?
'Ik denk het wel. Ik maakte die tijd toch ook nog mee. Hoe is Heist groot geworden ? Door er nuchter tegenaan te gaan. Voetballen zonder al te veel franjes, maar wel bikkelen voor elke bal en veel meters maken in balbezit en in balverlies. Het werkt en we pakken punten. Dan geraak je vanzelf overtuigd.'

Als compliment aan een zeker iemand, wiens naam ik niet ga vernoemen om hartaanvallen bij sommigen te vermijden, kan dat tellen ! ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK. Heist - L. Kempenzonen

Bericht door hesteneer »

hou die bepaalde complimenten inderdaad maar voor jezelf ;)
Plaats reactie