ASV GEEL - KSK HEIST 5-0

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

ASV GEEL - KSK HEIST 5-0

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Ok genoeg genoten van die overwinning tege de kempenzonen..

Twee verplaatsingen nu , geel en luik.. te beginne nu zaterdag , hopelek kunne we onze goede reeks verder zetten !!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Geel verloor zijn tot nog toe drie uitwedstrijden, ook thuis tegen Lierse verloor Geel.
Thuis wonnen ze wel van Oudenaarde en Knokke (wat we van Knokke moeten denken ? Laatste maar wel Standard gaan uitschakelen in de BvB, heeft Bayat geen villa in Knokke Zoute ? ;) )
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB

Selectie:

Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Claes, Englebert, Janssens, Verbist, Troonbeeckx, Orye, Ventôse, Adesanya, Wijns, Verwerft, Benhamou, Emhandi, Engelen, Regnier, Alaerts ?


Afwezigen:

Robbe Sols: teen
Axel Frix: knie
Robert Roosen: kruisbanden
Anthony Pulcinell: hamstrings
Jarne Vanderpoorten : enkel

Brent Thuys heeft de trainingen hervat. Jelle Alaerts is twijfelachtig.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

5-0

Zwaarste nederlaag sinds jaren

Minste goals gemaakt, meeste binnen

Tijd voor de waarheid: we zijn te plat

Wat nu ?

Dit is voor niemand plezant !

Voetbal, quo vadis ?
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Danny Wuyts »

DAVILA schreef:5-0

Zwaarste nederlaag sinds jaren

Minste goals gemaakt, meeste binnen

Tijd voor de waarheid: we zijn te plat

Wat nu ?

Dit is voor niemand plezant !

Voetbal, quo vadis ?
Geen scorend vermogen. Als ge er 1 binnen krijgt is het over. Degradatie wenkt zonder versterking in de winterstop.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Da's misschien wa kort door de bocht.. Maar ik zou toch ook graag voor versterking gaan. Aanvallend was het gisteren nougatbollen.
We moeten eerlijk zijn een snelle penalty tegen, en even later legt de scheids de bal voor ons NIET op de stip terwijl:
1. de fout volgens mij binnen de 16 gebeurde
2. de pass alsnog aankomt en wij scoren.
De arbiter had mss beter 'wait and see' toegepast.
Bij de 2-0 werd er ene moederziel alleen centraal voor de goal gelaten, mja... Die mocht dat later nog is overdoen, al miste hij toen.
Met de rode kaart, tja, ik was even weg toen, maar blijkbaar een fel overdreven sanctie.
En als ge met 10 al 2-0 achter staat, begin er dan maar is aan..
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

wat een domme reacties davila en danny...
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Domme reacties bestaan niet he Hesteneer... Ieder zijn mening
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef: Voetbal, quo vadis ?
Met in het achterhoofd al wat er afgelopen week gebeurde; blijf ik mij vragen stellen over de gang van zaken in de eerste amateurklasse.
Geel verkeerde vorig seizoen in financiële problemen, zag in het tussenseizoen haast al zijn basisspelers vertrekken, waarvan 5 naar de ongeslagen leider Thes.
Toch slagen zij er in dit seizoen een ploeg op de been te brengen die ons aftroeft.
Mag ik dat raar vinden of is dat ook een domme reactie ?

Geef toe, gans onze voorbereiding verliep het stroef in de oefenmatchen, ook in de BvB was het ploeteren tegen in principe mindere ploegen.
Raar genoeg waren onze beste matchen tegen eerste klassers oa Anderlecht en Genk en in de BvB tegen Waregem.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

ik vind dat enigzins wel ja...je kan geen conclusies trekken op basis van 1 match, waarbij je na 2 minuten tegen een achterstand opkijkt.
Je kan het een beetje vergelijken met mijn match tegen Duffel (ook al is dat maar U17) Wij worden daar afgetroefd langs alle kanten, we lijken 100x zo slecht als duffel, maar als wij die match 5x spelen, winnen we die 4x.

Is die penalty een geldig excuus om zo een enorm, maar dan ook ENORM slechte match te spelen? Neen helemaal niet...maar dat kan nu eenmaal gebeuren.

Hebben wij een ploeg die makkelijk scoort? Neen, maar dat wisten we al. We zijn te afhankelijk van een Ventose en Mathieu, maar ook die 2 waren gisteren niet op de afspraak. Hebben we daardoor een ploeg die voor degradatie gaan spelen? Misschien wel, misschien niet, maar nogmaals.
Zulke uitspraken doen na een 7 op 12 vind ik persoonlijk toch wel een beetje frustrerend en, een onbewuste, onrust stokerij...Niet vergeten dat wij die 7 ptn tegen LIer en Dessel gehaald hebben. Dat Thes los eerst staat, en dat Boom toch ook een redelijk ploeg blijkt te zijn.

Mag iedereen zijn mening hebben eskaa? Natuurlijk mag dat!

Tip: lees de reacties en commentaren van vorige week eens terug....toen werd er heel anders gesproken.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: Tip: lees de reacties en commentaren van vorige week eens terug....toen werd er heel anders gesproken.
Hesteneer: voetbal = EMOTIE :D

Maar als ge het wilt bezien vanuit de ratio:

Assists na 7 matchen:

Troonbeeckx 1
Verbist 2

Doelpunten

Ventose 2
Troonbeeckx en Pulcinelli 1

Geef toe, die cijfers moeten omhoog, te beginnen in Luik waar ons ongetwijfeld een warm onthaal wacht.
Net het verslag gelezen van Luik-Boom: bij voorsprong begint Luik aan een stukje comdia del arte, aangemoedigd door hun grote schare supporters...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef: Geef toe, die cijfers moeten omhoog, te beginnen in Luik waar ons ongetwijfeld een warm onthaal wacht.
Wat mij het meest verontrust nu: 15 tegendoelpunten ! Slechtste leerling van de klas ! Natuurlijk heeft dit cijfer veel te maken met de laatste match tegen Geel !
Natuurlijk mag men nog zeker de ploeg niet gaan veroordelen na 7 matchen. Er kan nog veel gebeuren.
Bij het bekijken van de beelden: toch ons duidelijk een doelpunt of penalty geweigerd door de ref: laten doorspelen of penalty fluiten ...duidelijk de overtreding in het strafschopgebied.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef:
DAVILA schreef: Geef toe, die cijfers moeten omhoog, te beginnen in Luik waar ons ongetwijfeld een warm onthaal wacht.
Wat mij het meest verontrust nu: 15 tegendoelpunten ! Slechtste leerling van de klas ! Natuurlijk heeft dit cijfer veel te maken met de laatste match tegen Geel !
Natuurlijk mag men nog zeker de ploeg niet gaan veroordelen na 7 matchen. Er kan nog veel gebeuren.
Bij het bekijken van de beelden: toch ons duidelijk een doelpunt of penalty geweigerd door de ref: laten doorspelen of penalty fluiten ...duidelijk de overtreding in het strafschopgebied.
Merkwaardig: van die 15 goals slikken we er 12 in 3 matchen en slechts 3 in de overige 4 matchen...
Ik roep niet graag excuses in maar zit het ons toch wat tegen misschien ?
Boom: Dries mist eerste kans maar toch uiteindelijk niks aan te merken op de 3-0
Thes ondertussen onbetwiste ongeslagen leider: eerste goal afgeweken bal en een goal uit een vrije trap die er een voor ons was
Oudenaarde in de laatste seconden een punt ontnomen
Tegen Aalst verdiend gewonnen
Dessel logisch gelijk spel al had zowel Dessel als wij kunnen winnen
Lierse: winst na sterke collectieve prestatie
Geel, inderdaad die scheids had wait and see moeten toepassen

De weinige gescoorde doelpunten roepen toch wel vraagtekens op, alhoewel ik er geen voorstander van ben eens zonder centrumspits proberen met twee snelle speerpunten Mathieu en Dries ?
Plaats reactie