KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door DAVILA »

Ook één geel geschorste bij Dender: Jonathan Rowell
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

Leuke fragmenten uit het forum van FC Dender: Let vooral op de leuke naam van de eerste inzender !!!


"27.10.18 om 20u00 - KSK Heist vs FCV Dender EH
Berichtdoor Spietkak » Ma Okt 22, 2018 12:28 pm

Makkie.



27.10.18 om 20u00 - KSK Heist vs FCV Dender EH
Berichtdoor El Panterinos » Ma Okt 22, 2018 2:16 pm

2-1."

Winning goal onterechte vrije trap Webers in de 89e minuut 8-)

Wie weet ?....en het mag voor mij ook zo zijn !!!
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Johan Gazon »

Klassement KSK Heist.png
Klassement KSK Heist.png (69.3 KiB) 9873 keer bekeken
Het zou wel goed zijn om deze wedstrijd af te sluiten met 3 puntjes !!! Wij kunnen op de 9° of 10° plaats komen !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Selectie: Van Aerschot, Flore Van Egdom, Webers, Tambeur, Claes, Englebert, Janssens, Verbist, Orye, Ventôse, Adesanya, Wijns, Verwerft, Benhamou, Emhandi, Engelen, Alaerts, Regnier.

Er zijn 7 afwezigen:

Robbe Sols : teen
Axel Frix : knie
Robert Roosen : kruisbanden
Anthony Pulcinelli : hamstrings
Jarne Vanderpoorten : enkel
Niels Stroobants : gekneusde ribben
Mathieu Troonbeeckx : 2x geel geschorst

Dender:

Geschorst: Rowell (1/1). Geblesseerd: Houdret (verrekking bil). Opmerking: Nys keert terug uit schorsing.

Selectie: Gies; Hias, Buyssens, Vervoort, Nijs; De Bodt, Van Tricht, Caignau; Arénate, Van Vaerenbergh, M'Barki. Van Opdenbosch, De Coeyere, Cocchiere, Njo-Léa, Zaidi, Ngongo, Odimboleko?

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door DAVILA »

Niemand ?
Ik dan maar.
We beginnen met een ploeg waarin 1 speler staat die dit seizoen al scoorde: Dries.
Op de bank 2 spelers die verleden seizoen 4 keer scoorden: Engelen en Orye, maar ja ‘van niet scoren liggen we niet wakker’ :D
Adesanya speelde zijn beste helft: iets voor rust twee goeie acties, pas op Dries die niet kan besluiten, daarna afgestopt en penalty omgezet door Webers en 1-1 net voor rusten.
MVDM , de arbiter, maakt na enkele minuten in de tweede helft de match dood: rood voor Janssens na een tweede, onterechte gele kaart. Verwonderlijk dat er momenteel maar twee arbiters in de bak zitten :D
In de slotfase nog enkele halve kansjes maar we gaan met 1-2 de boot in.
Het was te mager, enkel met iedereen beschikbaar en de sterkste opstelling (imo niet het geval vanavond) maken we nog kans niet helemaal te verzuipen !
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door Danny Wuyts »

Een vogel voor de kat. Zelfs de grootste positivo die tot de dag van gisteren dacht,:'het zal wel goed komen'' zal het nu wel beseffen zeker.

Deze kern heeft totaal geen scorend vermogen en is voor de rest veel te zwak. 1 geslaagde transfer is Janssens. De rest is van den Aldi.

Vertel mij eens wie dit Heist achter zich kan laten? Volgende week in Farciennes krijg je er weer 3 rond de oren. Zonder versterking, als daar al middelen voor zijn, speelt deze club volgend jaar een reeks lager en kan er verder gedaan worden aan schuldafbouw. Iets zegt mij dat niet iedereen daar rouwig om zou zijn.

Ik leg geen enkele schuld bij de technische staf. Deze roeien met de riempjes die ze hebben.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door DAVILA »

Harde reactie die twee bovenstaande posts… maar 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden'.
Van de versterkingen die werden aangetrokken rendeert enkel Janssens, alhoewel, 'rendeert' ? Hoeveel goals of assists ? Volgens mij verzuipt hij mee in het 'stjeitploegenvoetbal' (woord gisteren gehoord op de tribune :D ).
Adesanya voldoet niet aan de verwachtingen, reden ??? Enkele normaliter eerste ploeg waardige spelers kwamen met een koffertje blessure geschiedenis naar Heist, Pulcinelli en Benhamou. Voeg daar blessures bij van Stroobants (Fré stelde zeker niet teleur), Engelen en Regnier. De andere aanwinsten betreft jonge spelers met potentieel maar zonder ervaring. En als je in de spreekwoordelijke hoek zit... Zie het rood voor Troonbeeckx en Janssens. Keleman zit stilaan in de situatie waarin Cis jarenlang zat. Sommigen verweten mij toen die de hand boven het hoofd te houden, wel dat doe ik ook met KK, ik twijfel niet aan hem (al ben ik het niet altijd eens met hem maar dat ben ik met geen enkele trainer ;) ) Moest hij nu spelers hebben als Challouk, Napoleone, Dethier, zelfs Badiane en Nwadikwa, en zou hij daar dezelfde resultaten mee behalen... Kijk naar de trainer van Knokke: nagenoeg dezelfde kampioenenkern en nog echte versterkingen: daar kan men zich vragen stellen.
Het probleem kent iedereen geld(gebrek) ! Even dacht ik dat onze nieuwe voorzitter op dat gebied voor nieuwe impulsen zou zorgen, verkeerd gedacht. Anderzijds dienen wij ons af te vragen of wij mee moeten spelen in de financiële waanzin waarin het Belgisch voetbal verzeild is geraakt en de wantoestanden en persoonlijke drama's (Vertenten, Delferière, Maes enz.) die er het gevolg van zijn.
Hoe moet het verder met onze club, op korte en lange termijn ? Dat is aan anderen om hierover te beslissen, van een partner kan je scheiden, supporter ben je voor het leven !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door hesteneer »

mannekes: stopt nu is met de vergelijken tussen Cis en Karel. Da is gedaan...fini...voorbij...
En nog iets: als ge dan toch de vergelijking wilt maken, zou ik voorstellen om eens een training bij te wonen. Dan zal je zien dat je op GEEN ENKEL vlak de vergelijking MOOGT maken........in welke situatie zit Karel? Volgens mij in een "situatie" waar alle negatieve commentaren niet helpen. En volgens mij in een "situatie" waar ge als ploeg nog vanzelf uit kunt komen.

Iedereen ziet waar het fout loopt, maar de kunst is om daar een gepaste oplossing voor te vinden. Die oplossing zal er komen hoor, gene paniek. Mijn voorstel heb ik gisteren op tafel gegooid: Als Mathieu er niet bij is, hebben we geen speler om een individuele actie op te zetten. Ventose moet dit normaal ook kunnen, maar als je moet bij lopen voor de speler die voor hem staat..Ja dan wordt het moeilijk natuurlijk.
Volgens mij kan je Jason maar op 1 manier (en ook orye) doen renderen, en dat is met voorzetten van op de flank (of door hem een stewardvestje aan te doen ;) ). Natuurlijk...ook hier weer als mathieu er niet bij is, komt daar nx van in huis. Tambeur de lijn laten doen is een goei initiatief, maar in mijn ogen niet het correcte. Tambeur is verdedigend top, maar ne pass geven is moeilijker => Wijns moet dit beter kunnen. Ik zou Tambeur naar Links schuiven. Englebert er uit, Stig er in (indien fit). MAAR voor mij DE speler die op dit moment moet spelen = Mo . (en met spelen bedoel ik geen 10 minuten, maar starten aan de match) Bij gebrek aan ideeen de ideale speler om iets te forceren. Gaat hij verdedigend iets bij brengen? Neen. Gaat hij zich houden aan de verdedigende looplijnen? Neen. Gaat er op Mo gevloekt worden als een actie mislukt? Ja. Maar who the f*ck cares ?! Dan moet er maar iemand die bepaalde verdedigende taak overpakken! Aan hem kan je tenminste de bal kwijt en kan je er zeker van zijn dat hij 3 seconden later nog steeds in ons bezit is...

Enfin...nogmaals...hebben wij het beste team uit de reeks? Neen maar dat wisten we op voorhand al. Laat deze ploeg groeien en da komt allemaal goed.

Zaterdag op chatelet winne we. Point Final.


"Even dacht ik dat onze nieuwe voorzitter op dat gebied voor nieuwe impulsen zou zorgen, verkeerd gedacht" => is da nen tovenaar misschien? Ook hier...laat dieje mens zen werk doen. Hij zal op vlak van zaken doen en connecties aanbrengen, slimmer zijn dan alle forumgebruikers hier samen. Geduld davila...geduld
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door Hermans »

Ik ben het volledig eens met hesteneer,amaai da gebeurd ook ni veel ma soit,ik denk dat de gehele staf wel weet da er iets moet veranderen,en ik denk ook da we een beetje mild moeten zijn,al 2weken op rij pakken we een rode kaart in een belangrijke fase in een belangrijke match.alhoewel deze ook zeer streng beoordeeld waren.
Nu volgende week volop aan de bak in chatelet me thieuke er terug erbij,en zoals hesteneer al aankaarte wil ik ook dat ‘’MO’’ wat meer speelminuten moet krijgen,kan misschien ook tegenslagen maar als ge het ni probeert dan kunde het ook ni weten. Ik heb er momenteel alle vertrouwen in dat deze jongen wel iets kan forceren,had een paar heel goede voorbereidingswedstrijden.
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door Johan Gazon »

Wel wat meningsverschillen nu op het forum na deze laatste treurige match. Maar de uitspraken blijven beleefd en vriendelijk, in tegenstelling op sommige andere forums waar het soms heel heftig aan toe gaat. "Love en pis..."ik ben van de sixtis !!! :ugeek:
De waarheid zal ergens tussenin liggen, maar het is zeker niet te ontkennen dat er een groot kwaliteitsverschil is tussen nu en de vorige seizoenen !

Wij hebben niet alleen een probleem in aanvallende mogelijkheden, maar ook defensief lijken we wat te kort te komen.
Daarom een tip...men doet er mee wat ze willen : waarom nog eens (ooit in het begin van de oefenwedstrijden uitgetest) niet proberen met een aanvallend duo (Jason-Oreye...of Ventose-Oreye...of Mo-Oreye...etc...) en acteren als een 4-4-2...Het aanvallend koppeltje dicht tegen elkaar laten spelen, zodat de verdediging van de tegenstander de flanken verwaarlozen, zodat onze snelle" turbokes" kunnen aangezet worden. Tegelijkertijd hebben we ook iets meer zekerheden ingebouwd in verdedigend opzet.
(Voilà se....en daarmee is nog eens aangetoond dat de beste stuurlui aan de wal (of toog) staan ! :roll: )
T93fcvdender
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 sep 2016, 17:08

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door T93fcvdender »

Heb de wedstrijd niet gezien maar ben toch wel verrast met deze winst. Moesten door kwetsuur en schorsing van ons vast duo in het centrummiddenveld 2 aanvallende middenvelders op de '6' en '8' posteren waarvan 1 jongen uit onze beloften die net 19j is. Nu ja, we hebben zowat de krapste kern van deze reeks en dat is iets wat ons dit seizoen nog wel parten gaat spelen. Het zal voor ons hoe dan ook een moeilijke opdracht worden om 4 ploegen achter ons te houden op het eind van de rit.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door hesteneer »

hey hermans :) pannekoek :)
"Ik ben het volledig eens met hesteneer,amaai da gebeurd ook ni veel ma soit"

Als ik bier ga halen voor u bende het toch altij eens :)
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door DAVILA »

Scorend vermogen gezocht ? Gevonden !

Dit WE scoorde Dahman twee keer voor Ternesse, Materne scoorde voor Tienen en Kabeya voor Luik ;)
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:hey hermans :) Als ik bier ga halen voor u bende het toch altij eens :)
Dat heb ik no ook met Gazon zé, al die bier gaat halen ben ik het ook altijd eens met hem, alhoewel, de volste pint houdt hij altijd voor zich :D
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 1-2

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:
hesteneer schreef:hey hermans :) Als ik bier ga halen voor u bende het toch altij eens :)
Dat heb ik no ook met Gazon zé, al die bier gaat halen ben ik het ook altijd eens met hem, alhoewel, de volste pint houdt hij altijd voor zich :D
ALWAGAAZEGTZEDDEZELF !!! :cry: :cry: :cry: :mrgreen:
Plaats reactie