KSK Heist - R Knokke FC 0-3

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door hesteneer »

bob peeters = held :)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Johan Gazon »

GVA:

Heist maakte een slechte beurt tegen hekkensluiter Knokke. Een zware 0-3 nederlaag met gevolgen. Knokke nadert tot op één punt en Heist zal nu moéten punten pakken in de resterende drie matchen voor de winterstop. Bij Knokke kon de kersverse coach Lorenzo Staelens een eerste keer juichen.
Sterke start van Heist

Nochtans begon de thuisploeg goed aan de match. Troonbeeckx toonde zich vinnig en gevaarlijk. Hij schoot een paar keer naar doel, maar telkens zat er wel een been of een actie van de keeper tussen. Orye schoot op doel, Regnier maakte de vuisten van de keeper warm. En Troonbeeckx mikte de beste Heistse kans uit de wedstrijd op de bovenkant van de lat. Eén minuut later stond het wel 0-1. Vanfleteren duwde de bal over de lijn, was die bal binnen? Volgens de lijnrechter wel en dus goal. Goed tien minuten later stond het al 0-2. Tambeur liet zich te makkelijk van de bal zetten en De Cuyper ging met het leer aan de haal, doelman Van Aerschot stond machteloos. Knokke in een zetel naar de rust.

Knokke na de rust betere ploeg

Na de pauze al meteen gevaar van de bezoekers. Binnen de minuut kansen voor Vanfleteren en Vandewalle. Maar lang zou het niet duren vooraleer Knokke weer zou toeslaan. Wijns beging een fout op Vandewalle in de grote rechthoek. Bal op de stip. Alessio Staelens achter de bal, hij zag de elfmeter in eerste instantie gestopt worden door Van Aerschot. Maar in de rebound trapte Staelens daarna hoog in doel. 0-3 en die klap kwam Heist niet meer te boven. Knokke kon op tegenaanval nog een paar keer dreigend zijn. Heist was nog gevaarlijk op een pegel van Webers. In het laatste kwart van de match nog geel voor Verbist en Orye. Coach Keleman probeerde wel, zo liet hij na de rust Regnier in de kleedkamer voor Ventose. Maar de nederlaag kon KSK Heist niet ontlopen. “Een verlies dat hard aankomt”, gaf Keleman toe. “De eerste goal in deze match was heel belangrijk, en die scoorde Knokke”, voegde Mathieu Troonbeeck er nog aan toe. De kopjes nu eerst goed leegmaken, dat was de slotconclusie in het thuiskamp. Volgende zaterdag trekt KSK naar Deinze, dat tweede staat met drie punten minder dan leider Thes. Afsluiten toch met positieve berichten. De ziekenboeg is zo goed als leeg. En kapitein Bart Webers werd vader van een flinke dochter. Na Roos werd nu Marie geboren.
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Hermans »

Allee ik moet men woorden terugpakken eerder deze week,als ik de match van vorige week zag op seraing en van nu afgelopen zaterdag lijkt het dat er een heel andere ploeg gisteren op het veld stond. De eerste 20min waren we de betere ploeg maar daarna stonden we nergens. Ik snap zelfs niet hoe dit kan ma soit das voetbal zeker,ik hoop da de spelers er nog in geloven dat we terug kunnen voetballen zoals vorig seizoen en wie weet volgende week op deinze,komaan boys!!
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Danny Wuyts »

Johan Gazon schreef: 25 nov 2018, 10:09 Danny Wuyts schreef (of voorspelde):
"Ik zou toch maar niet op voorhand zo euforisch gaan doen. Knokke staat ver, en dat is groot understatement, onder zijn niveau. Zelfde ploeg verleden jaar + versterkingen. Eens die beginnen draaien komen die nog onderaan linkerkolom terecht. Ik zou er niet van verschieten moest Heist het 1ste slachtoffer gaan worden.
Wees gewaarschuwd."


WAWASMEDA ???
Zoals enkele helderzienden onder ons voorspelde, gebeurde het ! Knokke stond recht en wij waren het eerste slachtoffer...en hoe?
Niettemin was er heel veel goede wil bij KSK, maar het mocht niet baten. Ook weer heel veel pech (of onkunde?)..
Ditmaal vond ik ons ploeg heel zwak acteren in het middenveld: veel balverlies en veel foute passes. Ook de passes vanuit onze verdediging mochten wel nauwkeuriger zijn !
Toch blijven hopen op punten voor KSK..het kan toch niet altijd verliezen zijn zeker ?
Komaan KSK !!!
Helderziend hoef je echt niet te zijn om de situatie te analyseren. Een beetje realisme en wat minder naïviteit kunnen wonderen doen. Ik zal U precies uitleggen hoe het volgende weken zal gaan.

Deinze is al op voorhand een verloren zaak. Ik voorspel een 4 a 5 goals in ons sjakos. Gevolg. Helemaal alleen op 16 want Knokke pakt de punten wel. Misschien kunnen de jonge mannen hierover een liedje maken. Helemaal alleen holee holeee......

RWDM zal ook vlotjes komen winnen in Heist. Gazetten zullen weer schrijven dat men meer verdiend had.
Daarna Aalst dat zijn elan blijkt gevonden te hebben. Als er al is een punt zal gesprokkeld worden is dit een heel kleine mogelijkheid al betwijfel ik het?

Na de winterstop is er Oudenaarde. Hoe gaat Heist uit de Mercato komen? Kan Heist scorend vermogen binnen halen? Zo niet, is de zaak beklonken. Zo ja is er nog een bescheiden kans op redding.

Ziehier Johan Gazon, het scenario voor de komende weken. Geen dank.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door eSKaa »

Danny jong, nondedekke..

Misschien uw nickname veranderen naar Nostradamus ;-)

Ik hoop dat ge ongelijk krijgt, maar dat hoopt ge zelf ook neem ik aan. Wat de Youth betreft, die zullen er wel een lieke over maken. Ze blijven voorlopig nog komen. Maar of dat zonder overwinningen nog gaat doorgaan na Nieuwjaar, dat weet ik niet. Het is een unieke kans om aan klantenbinding te doen, dus als ze die gasten willen houden, moet er toch hier en daar iets bij.

Langs de andere kant: als het financieel niet gaat, hoeft het ook niet. Dan moet dat ook maar gezegd worden. Ik kan ermee leven als we financieel niet kunnen opboksen tegen de profploegen in de reeks.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - R Knokke FC 0-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie