KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Dabo »

Redouan Benhamou

“We mogen de armen niet laten zakken”

De uppercut die Knokke verkocht, is verteerd in Heist. De focus staat op de partij in Deinze. Een op papier lastige verplaatsing voor elke ploeg, en zeker voor Heist, dat onderaan bengelt.

Dit wordt de eerste van een belangrijk drieluik?

Redouan Benhamou: “Ik vergelijk deze match met onze vorige verplaatsing naar Seraing. Ook moeilijk, lastig en wat weet ik nog allemaal. Nu heb ik hetzelfde gevoel. Op bezoek bij het nummer twee, die absoluut de goede vorm te pakken heeft. 10 op 12 en pas een 1-4-zege tegen Oudenaarde. Dat kan tellen. Er zijn gemakkelijkere opdrachten. Deinze bulkt van het vertrouwen en wij zijn na de pandoering tegen Knokke weer zoekende.”

Toch moeten er voor de winterstop nog punten worden gehaald?

“Zeker. We zijn ons daar van bewust. We weten wat ons te doen staat en we geven niet op. We werken goed, we hebben de juiste focus voor elke wedstrijd. Absoluut: we geloven er allemaal nog in. Daarom ook dat zo’n 0-3 nederlaag tegen Knokke hard aankwam. We hadden het niet meteen verwacht. Zo’n oplawaai deed ons even niet goed.”

Jij groeit wel, match na match?

“Ik heb de goede vorm te pakken, ja. Nu ben ik helemaal op dreef. Ik zit goed in mijn vel en ik probeer op die manier de ploeg te helpen.”

De druk wordt stilaan groot?

“Eigenlijk kunnen we niet meer doen dan het match per match bekijken. En ons ook niet té veel druk leggen. We moeten van onze eigen kracht uit blijven gaan. Dat is de groep, het collectief. En proberen ook eens een goal meer te maken dan de tegenstander. We hadden altijd meer punten gehad als we meer hadden gescoord. Op dat vlak doen we het niet goed. Maar we geven niet op en strijden verder. We mogen de armen nu niet laten zakken.”

Selectie: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Englebert, Troonbeeckx, Orye, Wijns, Verwerft, Benhamou, Engelen, Regnier, Alaerts, Claes, Ventôse, Janssens, Sols, Adesanya

Afwezigen: Door blessures Frix, Roosen, Pulcinelli & Vanderpoorten.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door DAVILA »

Deinze - Dat KMSK Deinze het moeilijk heeft tegen stug verdedigende ploegen bleek opnieuw vanavond thuis tegen KSK Heist, voorlaatste in de stand. Deinze kon tijdens de eerst helft weliswaar enkele kansen afdwingen via Mézine en Tarfi, maar ging bijna zelf de boot in, toen het middenveld werd overspeeld en twee Heistse spelers alleen op doel afstormden. Het schot van Mathieu Troonbeeckx werd gepareerd door keeper Tom Vandenberghe.

In de tweede helft verwaterde de wedstrijd. Zelfs toen KSK Heist na tweede rode kaarten op negen terugviel, miste SK Deinze de snelheid en de creativiteit om de bezoekers echt in verlegenheid te brengen. In tegenstelling tot vorige matchen rendeerden de wissels deze keer niet.
Trainer Regi Van Acker had het na de wedstrijd dan ook over een wanvertoning van zijn ploeg, op de keeper na. 'Er was veel te weinig strijdbaarheid en beleving' klonk het. Vooral de centrale middenvelder en draaischijf Flavien Le Postollec werd gemist. Hij zal wel beschikbaar zijn voor de bekermatch op woensdagavond tegen Eupen.
Het goede nieuws kwam van andere wedstrijden in de eerst amateurreeks. De meest nabije achtervolgers RWDM en Virton verloren elk hun wedstrijd.

Bron:HNB
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Johan Gazon »

Ik heb spijtig genoeg de match niet kunnen meemaken, maar ik heb de indruk dat KK met de mode meedoet....hij heeft een holdupke gepleegd.
Toen ik de ploegopstelling zag met onze twee spitsen op de bank, dacht ik dat hij heel verdedigend de match ging aanvangen. Maar...wij hebben volgens de verslagen heel wat meer kansen gehad dan Deinze. De uitslag is een opsteker voor onze ploeg en een stimulans om tegen RWDM (die hebben verloren)een goede uitslag neer te zetten. Het begin van de wederopstanding !!!???
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door scheirske »

Net samenvatting gezien...
Kan iemand mij uitleggen waarom Troonbeeckx en Tombeur 2de gele kaart krijgen!?
Ik zie het ni zenne...
Proficiat gasten..met 9 man...een punt over de streep trekken.
Chapeau!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door hesteneer »

nen hele dikke chapeau aan ons team en technische staf! Dit moet zo ongeveer de beste prestatie geweest zijn op het veld van Deinze in heeeeel lange tijd.
De rode kaarten...tjaa...ik heb daar zo mijn bedenkingen bij!!!!!!!!

Laat dit een opsteker zijn voor de komende matchen. Komaan sk!
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad Scheirske...onbegrijplijke beslissingen bij de tweede gele kaarten tegen KSK...er is geen overtreding bij Troonbeeckx te zien....en wat de ref bezielt om een tweede gele kaart te geven voor Tambeur... ???
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door DAVILA »

Voor de honderdste keer: we zitten in de hoek waar de klappen vallen...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door hesteneer »

oh maar davila...dat heeft niks met die hoek te maken hoor. Dit heeft puur te maken met het gedrag van de scheidsrechter(s). Bekijk in de eerste helft die fase maar eens net buiten de baklijn. Webers speelt daar gewoon de bal en we krijgen op een gevaarlijke plaats een vrije trap tegen. Andersom zou het zowieso niet waar zijn...

Voor den 101ste keer: als ge tege de regi speelt hebde altij problemen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Dabo »

Karel keleman

“De mentaliteit was bewonderenswaardig”

Heist speelde knap gelijk in Deinze. Dat is heel wat, als je weet dat de bezoekers in het laatste kwartier met negen man verder moesten. Coach Karel Keleman was tevreden na afloop, maar weet ook dat er misschien wel meer ingezeten had.

“Ik vind dat de beste kansen voor ons waren”, zegt de trainer. “Ik vind ook dat we dat punt zeker verdienden. Het siert mijn groep dat ze in het moeilijke slotkwartier, met negen tegen elf, overeind gebleven zijn.”

Heist pakt een kostbaar punt, maar schiet daar niet zoveel mee op met het oog op het klassement.

“Daar ben ik niet mee bezig. We moeten ook niet naar de andere ploegen kijken, ik kijk enkel naar de prestatie van mijn team en die was goed. De spelers hebben een prima mentaliteit getoond, bewonderenswaardig zelfs. Dat vind ik het belangrijkste”, besluit Keleman. (gf)

Deinze - SK Heist 0-0

Deinze was een eerste keer gevaarlijk langs Tarfi, maar doelman Van Aerschot lag goed in de baan van de bal. Een knappe gelegenheid dan voor Heist met Troonbeeckx, die vanop de middenlijn een individuele actie inzette. Hij kwam alleen voor de keeper, maar kon niet scoren. Een vrijschop van thuisspeler De Smul werd door de keeper in corner gewerkt. Wijns kopte wat later naar doel, maar ook die bal verdween in hoekschop.

Na de pauze verloor Heist twee spelers na dubbel geel: Troonbeeckx moest als eerste gaan douchen, een kwartier voor tijd vloog ook Tambeur eraf. Heist kwam zowaar nog aan een kans door een schot van Ventose, maar de bal ging naast. Tarfi kopte de laatste kans over. (gf)

DEINZE: Vandenberghe, Goossens, Boone (46’ Mertens), De Greef, Tarfi, Challouk (62’ Van Walle), Vinck, Brulmans, De Smul, Mezine (53’ Lallemand), De Schutter.

HEIST: Van Aerschot, Wijns, Webers, Engelen, Ventose (83’ Alaerts), Benhamou (77’ Verwerft), Janssens (89’ Orye), Troonbeeckx, Englebert, Tambeur, Regnier.

GELE KAARTEN: 38’ Troonbeeckx, 43’ Tambeur, 64’ Ventose, 71’ Goossens.

RODE KAART: 64’ Troonbeeckx (2x geel), 76’ Tambeur (2x geel).

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK Deinze - Ksk Heist 0-0

Bericht door Dabo »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Afbeelding
Bron: HLN
Plaats reactie