SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist 1-2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

SK Heist

Ploegnieuws: De geblesseerden Ventose en Janssens zijn twijfelachtig. Verwerft is geschorst. Frix, Vanderpoorten, Pulcinelli en Roosen zijn niet inzetbaar.
Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Tambeur, Englebert, Troonbeeckx, Orye, Wijns, Benhamou, Regnier, Alaerts, Claes, Ventose, Janssens, Sols, Adesanya.

EENDRACHT AALST
Geschorst: Geenens (1/1)
Geblesseerd: De Koker (enkel), Mertens (ontsteking buikspieren), Verstraeten (knie)
Opmerking: Sterckx is fit.
Selectie: Van Gerven, De Coninck, Lievens, Van Hoevelen, Heymans, Sterckx, Annys, Bounou, De Neve, Mitu, Mbaye, Devriendt, Loman, De Bauw, Ponnet, Dekuyper, De Rock, Dikanda
Mehdi Bounou: Bij Aalst voel ik me eerlijk gezegd veel beter dan bij Heist. Ik werd hier beter opgevangen en leerde een warme familieclub kennen, met schitterende supporters.”
Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist

Bericht door DAVILA »

Aalst-Heist 1-2, goals Adesanya en Troonbeeckx

Eindelijk !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist

Bericht door hesteneer »

een heeeeeel terechte overwinning!

Morgen mijn langere reactie, heb nu mijn handen nodig om mijn voeten terug op te warmen...
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist

Bericht door Johan Gazon »

klassement KSK.png
klassement KSK.png (82.7 KiB) 4294 keer bekeken
Eindelijk...eindelijk...Het heeft eindelijk mogen zijn...
KSK begon heel overtuigend tegen een zwak Aalst. De eerste tien minuten had het al 0-2 en zelfs 0-3 kunnen geweest zijn. Was het geen voet of been die dit verhinderde, dan was het de Aalsterse doelman die een goede indruk naliet.
Jason maakte een doelpunt in een geharrewar voor het Aalsterse doel...hopelijk is hij nu gelanceerd voor het verdere seizoen: vocht voor enkele bal en had enkele goede acties in huis...had zelfs een tweede doelpunt kunnen scoren !
Dries Ventose was voor mij de man van de eerste helft: snel en overtuigend in zijn acties.
De tweede helft zakten we wat terug en het gebeurde weer: een tegendoelpunt zodat iedereen van KSK begon te twijfelen: het zou toch weer niet gebeuren zeker ??!!!
Maar toen kwam ons turboke in actie die in zijn bekende snelheid een pass ontving en een mooi, maar vooral belangrijk, doelpunt scoorde !!
Heel de ploeg heeft er voor gewerkt en eindelijk werden ze beloond voor het goede voetbal van de laatste wedstrijden.
Hopelijk zijn we nu gelanceerd om een sterk tweede helft van het seizoen te spelen !!
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist 1-2

Bericht door Johan Gazon »

Bij het bekijken van het klassement (hierboven) wordt nog steeds het probleem duidelijker: wij zijn de slecht-scorende ploeg met onze 13 doelpunten en op een na de slecht-verdedigende ploeg met onze 32 tegen-doelpunten !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: SC Eendracht Aalst - K.SK. Heist 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie