Voorbereidingsprogramma

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door eSKaa »

Sorry, maar is het niet logisch dat je een 'bekende' meer krediet geeft dan een nieuwkomer? Aan hem om zich te bewijzen. Adelbrieven bij een ander tellen hier niet mee he...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Misschien wel, maar ik heb alle matchen tot nog toe gezien en Absisan heeft zich voor mij al bewezen. Is het nodig te spreken van ‘nog veel bokjes moeten eten’ en ‘veel spekjes moeten eten’ ? Jawad is ook een speler van ons nu, is het verschil met Redouan (die ik een heel goede speler vind) dan zo groot ? Ik vraag enkel respect voor al onze spelers, ik heb hier zo’n paar duizend posts op het forum, wel citeer er een waar ik denigrerend spreek over een eigen speler. Lang geleden dat ik nog eens hoorde ‘allemaal samen’ ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door eSKaa »

Het is een forum, dus discussieren moet he :D

Nee, voor jou is het een uitgemaakte keuze, ok, je goed recht.
Ik heb een pak minder matchen gezien in de voorbereiding (3 denk ik) en die tegen Tienen was voor hem een mindere in mijn ogen.
We krijgen nog enkele oefenmatchen, minstens 1, hopelijk meer, bekermatchen, en wie weet hoe het noh verandert.
T zal toch de trainer zijn die kiest, hoe goed of slecht wij iemand vinden.

En ivm die 'allemaal samen' : we zijn nog aan't overleggen of we hem in't Nederlands of in't Frans gaan doen ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Hey kameraadski gisteren met uw verkeerde been uit bed gestapt? Val ik ergens jawad aan en orye? Ik denk het niet he...ik heb tot nu toe ook maar 1 match niet gezien dus ik persoonlijk toch wel recht te hebben op mijn mening he. Gij vraagt mijn basisploeg...awel dan? Ik mag toch zeggen dat ik voorlopig de andere beter vind he. Heeft nx met onrespectvol te maken...wel met mijn gedacht over voetbal

En die bookes en spek...davila....ik zou ze ook graag eten elke dag ze :) :)
Ik raad u aan, op doktersverzoek, altijd kalm te blijven of om een nieuw bed te kopen waar ge altijd met het juiste been uitstapt ;)

Tous ensemble hey hey....wel zien dak ni alle standard liekes overpak ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 03 aug 2019, 08:38 of om een nieuw bed te kopen waar ge altijd met het juiste been uitstapt ;)
Opportunist :D :D :D

Bij onze tegenstander van woensdag, Lyra Lierse lopen enkele bekenden rond: oud Heistenaars Adesanya, Jacobs, Lambreghts, enkele spelers die we vroeger bekampten: Balbi, Kurt Ory (nu T2) en Koen Weuts, broer van, Steven Dilliën die ons enkele jaren terug met Turnhout uit de beker bonjourde, Jordy Pfeffer, ex KVM die enkele jaren terug een uitleenbeurt aan Heist niet zag zitten.

Lryra schakelde gisteren tweede amateurklasser Westhoek uit in de BvB met de strafschoppen na een 0-0.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

vorig jaar naar LL - Betekom gaan zien en ik moet zeggen: ik was aangenaam verrast door het tempo in deze ploeg.

Kijk al uit naar woensdag!!!! Leuk voetbalmatchke volgens mij met schone randanimatie :)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Vlotte 3-0 met mooie goals van Janssens die eerst nog de paal trof.
Na de rust snel 2-0 na een Messiaanse ;) actie van Bamona en daarna toonde Absisan dat hij deze week braaf zijn bokes en spekjes heeft opgegeten met een geweldig afstandsschot. Daarna nog enkele keren kans op ee hogere score via oa Bernardinho.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Ge ziet wat een beetje goeie raad al ni kan doen he
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 08 aug 2019, 09:38 Ge ziet wat een beetje goeie raad al ni kan doen he
:D :D :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

HEIST - LYRA LIERSE 3-0
Laatst gewijzigd door DAVILA op 08 aug 2019, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

HEIST - LYRA LIERSE 3-0
Heist trad aan zonder de zieke Karahmet. Odutayo (enkel) heeft de trainingen hervat. Thomas Regnier (huwelijk) zal er ook in de bekerpartij tegen Olsa Brakel niet bij zijn. Tester Carrasco viel in en moest geblesseerd het terrein verlaten.Bij Lyra Lierse kregen Dillien en Bambi rust. (gf)
Doelpunten 40’ Janssens 1-0, 54’ Bamona 2-0, 57’Absisan 3-0

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Voor wie er niet bij was:
Van Aerschot Wijns Webers Englebert Tambeur Absisan Janssens Benhamou Bamona Orye Gendebien

Na rust Bernardinho ipv Orye, na 60' kwamen Carrasco, Mateso, Vande Cauter, Herroelen, Demirsoy in.

De invallers deden het goed, compliment aan de jonge Herroelen !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Basis voor zondag is een makkie:

Van Aerschot Wijns Webers Tambeur (Karahmet ziek of ziek geweest) Janssens, Benhamou Absisan (Regnier is in een bootje aan het varen) Bamona
Orye of Bernardinho (naargelang hoe je wil spelen: kunstgras, klein veld mogelijk voorkeur voor Bernardinho) Gendebien
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Kan een kenner mij verklaren waarom Gendebien links en Bamona rechts speelt ? Omgekeerd zou denk ik beter zijn...
En niet afkomen met 'dan kunnen ze naar binnen komen en op doel trappen', de tegenstander weet dat ook (af en toe van flank wisselen zou meer verrassing inhouden). Ok Robben sneed naar binnen en scoorde zo veel maar dat was dan ook Robben hé ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Kzou wel met elf beginnen davila ;)
Ik zou als uitleg geven: de plaats waar ze vorig jaar speelden? Het moet gezegd zijn...bamona is wel in zijn spel aan het groeien. Is meer en meer een toppertje aant worden....
Plaats reactie