Voorbereidingsprogramma

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

Thomas ­Regnier: “Prima match om mekaar beter te leren kennen”

Na een korte onderbreking heeft Heist maandag de trainingen hervat. Twee dagen later staat al de derde oefenmatch van de voorbereiding op het programma. Na Antwerp en Malinwa komt vanavond Westerlo op bezoek.

“Tegen Antwerp en KV Mechelen waren we fysiek nog niet in orde en ook tegen Westerlo zal dat nog niet het geval zijn”, zegt Thomas ­Regnier. “Toch zijn dit voor mij interessante matchen, in zulke wedstrijden leer je mekaar ook beter kennen. Van de nieuwkomers weten wij zelf ook nog niet veel, en in een wedstrijd tegen een op papier sterkere tegenstander kom je van zo’n nieuwe speler toch veel te weten. Met welke voet hij speelt, wat zijn sterke punten zijn, de eerste indruk die zo’n speler maakt. Dat zie je vrij snel en dat draag je mee naar de competitie­start.”

Als ploeg kan Heist de komende weken dus alleen maar groeien. “Natuurlijk, het wordt toch weer een uitdaging om als ploeg te vormen tegen Westerlo. Daar bedoel ik mee dat we ons als een blok moeten proberen op te stellen, de ruimtes klein maken. Uit zo’n match kan je dus echt meer halen dan je zou denken.”

Ook voor trainer Stéphane Demets is de voorbereiding nu echt begonnen. “Er zijn nog zeven weken voor de start. Dat moet volstaan, vanaf nu begint het serieuze werk. Mijn uitdaging? Van elk individu die speler maken die perfect past in ons collectief.”

Maandagavond pikte ook Senad ­Karamet voor het eerst aan op ­training. De Bosniër, ex-KV Mechelen, miste bijna een volledig seizoen door een aanslepende blessure. Wie wel nog ontbrak, was de nieuwe aanvaller Henry Odutayo. Die viel tegen KV uit met een ontsteking aan de enkel en is nog niet hersteld.(gf)

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

Westerlo heeft ook zijn vijfde oefenwedstrijd winnend afgesloten. In vergelijking met de oefenwedstrijd tegen FC Eindhoven startte Bob Peeters tegen Heist met een volledig nieuw elftal, maar veel had de eerste helft niet te bieden. Buyl kreeg twee kansen om de score te openen, maar miste precisie. Meteen na de pauze opende KSK Heist de score. Westerlo begon daarna beter te voetballen en zette in het laatste kwart de scheve situatie nog recht via Buyl en Van Eenoo. In het slotkwartier namen de Kemphanen fysiek de bovenhand, maar Buyl en De Schryver vergaten de voorsprong verder uit te diepen. Nieuwkomer Remmer kwam nog niet in actie.(sks)

Westerlo: Van Hout (62’ Cauberghs), Van Genechten, Corstjens (46’ Dewaele), Kone, Janssens, Keita, Bonjean (62’ De Schryver), Mols (67’ Van Eenoo), Gül (46’ Vaesen), Gboho, Buyl.

Doelpunten: 70’ Buyl 1-1, 75’ Van Eenoo 1-2.

Bron: HNB


**** Wij betreuren dat er enkel een verslag door een geel blauwe bril te vinden is in de krant *** :D :) :lol: :(
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

We zullen dan maar zelf een gazet uitgeven :D

Heist speelde de eerste helft met:

Verbist, Wijns, Webers, Tambeur, Cappan, Benhamou, Orye, Mateso, Gendebien,Bernardinho, Absisan

De tweede helft zagen we Demirsoy, Vandenbossche, Van Casteren, Englebert, Herroelen, Regnier, Vande Cauter, Bamona

De eerste helft hielden we gelijke tred met enkele mooie kansen voor ons.
De tweede helft scoorden we snel via Vandenbossche, Westerlo kwam meer en meer opzetten en scoorde een mooie gelijkmaker.
De laatste 20 minuten was de overmacht van Westerlo groot met een verdiende winnende treffer tot gevolg.

Opvallend: 'testers' Vandenbossche en Cappan waren opnieuw van de partij.
Gendebien liet op rechts enkele mooie dingen zien, zijn Visé compaan Bamona liet zijn dribbeltalent en snelheid zien maar liep zich te vaak vast, werk voor de coach.

In de coulissen vernomen dat Janssens en Karamhet trainen met de groep.

Voorstel: onze coach op stage sturen naar een stokerij, tegen begin september moet hij uit al dat jong talent een elftal distilleren, hopelijk wordt dat een fles van 40° :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

Tegen Westerlo ontbraken Janssens, Karamet en Odutayo. In een beurtrol keepte nu Yannick Verbist. Tester Tom Cappan kwam, na KV Mechelen, een tweede keer in actie. Vanaf dit seizoen wordt er vier keer per week getraind.

Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Enkele vaststellingen na gisteren:

*De grootste vaststelling is dat je geen vaststelling kunt doen.
=> veel te warm
=> zo'n matchke op een veel te klein kunstgras stelt niks voor
=> had ik van heist geweest, ik had niet gespeeld. Totaal onrespectvol om met 38° op een zwarte ondergrond gaan te spelen.
=> 8 euro inkom voor een matchke tegen heist, waar mensen aan de baren moeten gaan staan. Zijn wij dan echt zo'n topclub? Dikke foei aan heikant!!!!!!!


Wat de "match" betreft:
* Het lichtpunt van de eerste helft was onze linksback. Vond ik zeer sterk spelen, zowel qua positie als inspelen van de bal.
* Technisch veel te veel slordigheden: domme inspeelpassen, veel te veel lange ballen, …
* Geen volk voor de goal...telkens als er langs de flank een aanval werd opgezet was er geen volk voor doel om de aanval af te ronden.
* Geen referentiepunt
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

HEIKANT - HEIST 0-1

Heist miste nog steeds de geblesseerde aanvaller Odutayo. Demirsoy ontbrak wegens ziekte. Janssens en Wijns kwamen niet in actie. Karamhet nam de tweede helft voor zijn rekening en maakte op die manier zijn eerste speelminuten. De enige goal werd kort na de rust door Absisan gescoord. (gf)

Bron: HNB

Grotendeels eens met Hesteneer. Eerste helft speelden we zonder echte centrumspits, na de rust was er beterschap met Orye in de spits. Absisan speelt beter en beter, Vande Cauter doet het zonder franjes goed achterin. Niet vergeten dat sommige spelers nog piepjong zijn, Van Casteren moet nog 18 worden, Mateso en Herroelen zijn ook nog tieners. De gemiddelde leeftijd van de 21 spelers die gisteren op het blad stonden bedraagt 23,9 jaar als we de oudjes (sorry mannen :D ) Webers, Wijns en Janssens niet in aanmerking nemen, slechts 22,4 jaar ! Bovendien ontbreken breekijzer Odutanyo en 'speedelec' op het middenveld Janssens. Op naar Geel !
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad vond ik de linksback goed spelen ! Maar ik twijfel: was dit niet Gendebien ? Of Cappan Tom ?
Verder akkoord met Davila dat Vande Couter een stevige en rustige indruk nalaat ! Onze "Webers-kloon" ??
Verdediging vond ik ok (met een Webers met zijn splijtende en perfecte passes en een zeer sterke Van Aerschot) . Maar in de aanval moet men wat meer leren samenspelen ! (Het beterde iets met een Oreye als echte spits.)
Veel persoonlijke dribbels en acties die niet veel opbrachten, veel foute passes en mislukte doelpogingen ! Misschien is dat wat allemaal te vlug wat ik nu opmerk, want uiteindelijk zijn er heel veel nieuwe spelers die elkaar nog moeten leren kennen. In ieder geval zie ik in de aanval veel vinnige en aalvlugge spelers.
Nog wat elkaar leren kennen en leren samen spelen en we hebben volgens mij een zeer stevige ploeg met heel veel mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

MVDM bij mij was Kobe Vande Cauter. Linksback 2de helft was wel degelijk Senad Karahmet. In de aanval hebben we onze Lukaku broodnodig.
8 Euro vond ik een normale prijs en absoluut geen probleem. Tenslotte vloeit een deel van de inkomsten terug naar onze club.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Klopt Dabo, kijk eens wat ik poste na de eerste match tegen Antwerp over Kobe...
Volgens mij onze beste aankoop in aanmerking genomen het niveauverschil dat hij moet overwinnen.
Dit geldt uiteraard tot dusver, eens kijken als het om de knikkers gaat.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

de linksback eerste helft was tom cappan dacht ik
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef: 26 jul 2019, 17:36 de linksback eerste helft was tom cappan dacht ik
idd
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Danneman »

Cappan,kan sjotten maar schijnt een heel moeilijk karakter te zijn!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Geef mij dan maar een moeilijk karakter die kan sjotten ipv onze rechts buiten van gisteren!! Als die zijn egoisme niet afleert mag hij van mij onmiddellijk een ticketje retour krijgen, want dat is ook niet bevorderlijk voor de sfeer ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Voor mij is volgende ploeg de voorlopige startploeg, op basis van wat ik nu gezien heb:

Fre
Wijns webers englebert tambeur
Redje regnier
Janssens
Gendebien osah cappan

Ik zou janssens en redje omgekeerd zetten als gisteren...ons grote probleem vorig jaar was het offensieve gedeelte, en ik denk toch wel dat we hier over meer middelen beschikken..
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Danneman »

idd,de 45 te persoonlijk,dat moet er zeker uit!
van Cappan geen spoor!?
Lichtpunt Gendebien,snel en efficiënt zonder veel franjes!
Plaats reactie