Voorbereidingsprogramma

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Ik zou niet graag in de schoenen van de trainer staan...

Bv in de verdediging, we zijn vlug geneigd voor de vertrouwde namen te kiezen: Fré, Wijns, Webers, Englebert, Tambeur: lijkt een logische keuze maar wat ik van Vande Cauter en gisteren van Karamhet zag... En die ywee kunnen enkel nog maar sterker worden: Kobe komt uit eerste provinciale en Senad lag een jaar stil... Verbist liet ook al mooie dingen zien...
In het middenveld idem dito: Regnier, Janssens, Benhamou, maar wat doe je met een steengoede voetballer als Absisan ?
In de aanval lijkt Gendebien op rechts eencertitude, centrumspits zal vermoedelijk Odutayo worden maar wat dan met Orye ? Zijn werkkracht in functie van de ploeg viel gisteren weer op. Links is het momenteel nog koffiedik kijken, Bamona liet al wel zien een versnelling en actie in huis te hebben maar inderdaad, soms tè egoistisch. Anderzijds was hij bij Visé nog meer dan Gendebien de vedette, werk voor de coach ! Op links dan maar Bernardinho ?
En hoe ontwikkelen de jongeren zich ? Mateso klopt volgens mij ook aan voor een basisplaats, Herroelen, Van Casteren (gisteren mooie dingen van gezien, Demirsoy is ook nog maar 20.
En Cappan ? Vermoedelijk wordt die niet onder contract gelegd, zou eventueel gehaald worden als linksback maar met Tambeur en een herrezen Karamhet zitten we daar goed. Cappan is imo meer een offensieve flankspeler dan een back.

komaan, kom eens af met een basisploeg, de beste coachesstaan immers aan de zijlijn :D
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Danny Wuyts »

Zonder aan vriendjespolitiek te doen.

Over de keepers valt nu nog niet te oordelen. Zij lijken beide evengoed.

In de verdediging zie ik Vadecauter naast webers spelen. Englebert kan eventueel naar het middenveld. Wijns en Karamet kunnen op de flanken

In het middenveld zie ik Janssens, Regnier en Absisan. Geen vaste plaats voor Benhamou wat mij betreft. Atijd juist van niet.

Aanvallend moeten we hopen dat odutayo de man wordt. Orye komt veel te kort voor dit niveau. Al zijn er ook Bernandinho en Gedebien die erin zullen staan.

Dit zijn nog maar 1ste bevindingen die nog kunnen bijgesteld worden.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Johan Gazon »

Mooi en goed voetbalweertje gisterenavond ! Mooi plein en goede zittribune ! Lekkere pintjes (Excelsior ? of zoiets ? )

Overwicht voor KSK Heist, vooral de tweede helft, maar niet gekruid met doelpunten.Nochtans twee mooie kansen op de doelpaal voor KSK ! Voor doelpunten voor Geel wilde de ref ( :roll: ) wel voor zorgen, maar Fré zorgde voor rechtvaardigheid, daar de ref voor KSK Heist enkele minuten daarvoor weigerde een penalty te geven ! Was ook nog wat in vakantie-modus en een klein beetje moe en floot tot grote verbazing van alle toeschouwers 3 minuten (op de stadion-klok) de eerste helft al vroeger af.

*Opvallend: bij de hoekschoppen voor KSK Heist telkens 2 grote vuurtorens (Webers + Vande Cauter of Karamhet) in de grote backruimte voor in te
koppen ! Een sterk voordeel waar we veel doelpunten gaan met scoren.

*Inderdaad: Bamona moet iets vlugger de bal afgeven...de tegenstrever weet al vlug wat zijn bewegingen zijn en hij verliest dan vlug de bal.

Dan op vraag van Davila mijn favoriete opstelling. Misschien wel iets te vroeg nog, want elke speler is nog niet voldoende in vorm of ons minder bekend.


Ik twijfel in de spits nog tussen Oreye en Odutaya, daar ik nog niet voldoende de waarde van Odutaya kan inschatten, wegens de kwetsuur.Afbeelding
Bijlagen
Schermafbeelding 2019-07-28 om 13.58.23.png
Schermafbeelding 2019-07-28 om 13.58.23.png (15.94 KiB) 9228 keer bekeken
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Interessant allemaal...
Er zijn er al die eventueel Wijns, Tambeur, Englebert, Benhamou, Orye uit de ploeg zouden laten... Toch allemaal spelers met kwaliteiten.
Orye blijft imo een zwaar onderschatte speler, nog heel jong, werkkracht, goeie kaatser, gestalte.
Je kan zelfs Regnier vervangen door Englebert, je wint dan aan rust, voetballend vermogen, vista maar verliest aan loopvermogen en werkkracht.
Met spelers als Karahmet, Vande Cauter, Orye win je aan gestalte...
Niemand schijnt Absisan nodig te hebben ??? Geef ook Bamona een kans, was de absolute ster bij Visé, dat kan toch niet weg zijn ? Trouwens, is Bernardinho niet een beetje ziek in het zelfde bedje ?
Allemaal afwegingen die een trainer moet maken. Ik ben daar dag en nacht mee bezig :D , net zoals onze coach maar die ligt daar denkelijk 's nachts wakker van ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Komende woensdag tegen Tienen zien we enkele oud spelers weer: Daan Matterne, Pieter Kempeneers, Daimy Deflem en Dries Ventose.
Andere oude bekenden: Damblon, ex Geel ex Boom, Hannes Meeus ex Geel, ex Dender en de 32-jarige Jonas Bogaerts, ex STVV, ex Aalst en ex Dender.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

op dit moment is het alleen nog maar gissen naar de basisploeg. Er is er maar die daar kan aan werken en dat is de coach.

Het enige dat mij gisteren is opgevallen:
Als Orye een slechte controle deed (in eerste helft een stuk of 3) greep hij naar de haren en stampte hij tegen de reclame panelen..maar als onze 45 zijn bal voor de 20ste keer verloor door te lang te lopen werd er niks gezegd....vind ik allemaal niet zo heel correct in het begin van een seizoen. Mor soit...:)


Voor de rest kan Kobe op dit moment niet aan Englebert tippen, zeker niet als het op inspelen van de bal aankomt. Webers en Kobe naast mekaar zijn 2 statische verdedigers die imo niet naast elkaar passen. Net als Jawad en Filip op 6 en 8 . Vandaar mijn keuze voor Regnier. Hij is meer een kuitenbijter en stevig in duel. Jawad moet ook nog wat bokes eten hoor...maar heeft zeker een groot potentieel!


Ook Karahmet stond toch 2 à 3x fout opgesteld bij een Geelse aanval, vandaar mijn voorlopige plaats aan Tambi. Ook Karahmet zal ongetwijfeld wel een groot potentieel hebben.
Gendebien is voor mij een zekerheid.
Fré of Verbist? Ik geef dan altijd de voorkeur aan iemand die al een jaar in 1ste amateur gespeeld heeft én het goed gedaan heeft!

1 ding is zeker: om zoveel nieuwelingen in te plannen is er meer tijd nodig dan 3 weken....ik heb er alvast vertrouwen in...maar er is nog veel werk aan :)
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Hermans »

Mooie match vandaag gezien op vissenaken tegen tienen.
Veel inzet van de spelers met toch vandaag een aantal uitblinkers.
Er zullen toch een aantal spelers van vorig jaar serieus moeten vechten om hun plaatsje te kunnen behouden.
Ik heb momenteel al een basiselftal in men hoofd,nu nog even afwachten met de match thuis tegen lyra-lierse.

En Ja hesteneer ik weet nog altijd wat links en rechts is 😜
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Uitslag 0-2, goals in het eerste kwartier van Bernardinho en Bamona (denk ik)
Bamona kon me voor het eerst overtuigen.
Het was inderdaad een echte ‘competitie’ match.
Wat keepers betreft zitten we goed, Verbist keepte op Fre niveau !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

Zoals vorige reactie: onze 45 deed het vandaag veel beter. Zeer snelle en gerichte acties. Osah was een gesel voor de tiense verdediging in de eerste helft. Goede coaching achteraan, maar niet vergeten dat tienen zeker aanspraak maakte op 2 doelpunten.

Ik blijf voorlopig bij mijn eerst vaststelling: teveel dezelfde voetballers bij elkaar. Wanneer het om de knikkers gaat en de duels scherper worden, wordt dit genadeloos afgestraft.

Mijn elftal zit ook in mijn hoofd maar zal er heel anders uitzien dan dat van de reacties hierboven ;)
Supersub
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jul 2019, 19:17

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Supersub »

Gisteren niet tot in Tienen geraakt, wat was de opstelling? Van het wedstrijdblad op de Facebook pagina word ik niet echt wijzer. Wat met de verdediging en het middenveld? Denken jullie Regnier en Benhamou hun plaatsen gaan behouden? Wat achtereen met de flanken Karahmet/Wijns/Tambeur..? Hoe waren deze gisteren?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Veel vragen ineens 😀
Begonnen met Verbist, Wijns,Webers, Englebert, Karahmet, Benhamou, Absisan, Mateso, Carrasco (tester, broer van Yannick), Bernardinho, Bamona
Na rust Vande Cauter i.p.v. Webers en Gendebien i.p.v. Carrasco, Janssens i.p.v. Benhamou
Midden tweede helft nog een vijftal vervangingen.
Match op competitie niveau.
Nog geen Odutanyo.
Verdediging speelde sterk , flitsen van Bernardinho en Bamona.
Het wordt drummen voor een basisplaats.
Voor een basisopstelling: consulteer hesteneer ;)
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door eSKaa »

We moeten idd wel vermelden, dat, ondanks de vroege dubbele voorsprong, er best wat kansen van de tegenpartij waren. En in de 2e helft creëerden we zelf te weinig. Het veranderen van verschillende spelers zal daar ook wel een oorzaak aan hebben. We mogen het beste zien in onze spelers, maar niet blind zijn voor eventuele tekortkomingen. Er is te weinig 'echt gevaar' voor doel (al moet daar mss Odutayo voor zorgen), en verdedigend hebben we het lastig tegen technisch vaardige spelers.
Ik zeg dit niet om kritiek te geven, maar gewoon ff de stok in het spreekwoordelijke kiekeskot smijten :-)

Moesten we komend weekend een match met inzet spelen, zou dit mijn basis zijn:

--------------------------------------- Fré --------------------------------------
Wijns / Tambeur (kannikieze) -- Webers -- Englebert -- Karahmet
----- Regnier ------------- Janssens ----------------- Benhamou -------
Bamona -------------------- Osah --------------------------- Gendebien


Fré omwille van zijn goede seizoen, en zijn 'ervaring' op dit niveau. En 't is ne pinanty-pakker :-)
Wijns / Tambi, tja, daar zou ik het echt niet goed weten.
CV's Webers en Englebert voorlopig certitudes. Karahmet was degelijk op links
Middenveld is er één van zekerheden. Gisteren vond ik Absisan te plat overkomen. Benhamou en Regnier gretig als altijd.
Bamona kon me wel overtuigen gisteren, Gendebien net te weinig in actie gezien, maar wat een snelheid.
Osah kan 'ballen', en heeft een mooie actie. Trouwens, die 3 kunnen best wel wisselen onderling, al vond ik ze op deze manier best goed staan.
Ik hou wel van de figuur Odutayo, maar heb hem te weinig in actie gezien om daar een oordeel over te vellen.

En dan staan er nog een paar goeie voetballers niet op, wat een luxeprobleem. Chance dat ik geen coach ben :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef: 01 aug 2019, 14:26 We moeten idd wel vermelden, dat, ondanks de vroege dubbele voorsprong, er best wat kansen van de tegenpartij waren. En in de 2e helft creëerden we zelf te weinig. Het veranderen van verschillende spelers zal daar ook wel een oorzaak aan hebben. We mogen het beste zien in onze spelers, maar niet blind zijn voor eventuele tekortkomingen. Er is te weinig 'echt gevaar' voor doel (al moet daar mss Odutayo voor zorgen), en verdedigend hebben we het lastig tegen technisch vaardige spelers.
Ik zeg dit niet om kritiek te geven, maar gewoon ff de stok in het spreekwoordelijke kiekeskot smijten :-)

Moesten we komend weekend een match met inzet spelen, zou dit mijn basis zijn:

--------------------------------------- Fré --------------------------------------
Wijns / Tambeur (kannikieze) -- Webers -- Englebert -- Karahmet
----- Regnier ------------- Janssens ----------------- Benhamou -------
Bamona -------------------- Osah --------------------------- Gendebien


Fré omwille van zijn goede seizoen, en zijn 'ervaring' op dit niveau. En 't is ne pinanty-pakker :-)
Wijns / Tambi, tja, daar zou ik het echt niet goed weten.
CV's Webers en Englebert voorlopig certitudes. Karahmet was degelijk op links
Middenveld is er één van zekerheden. Gisteren vond ik Absisan te plat overkomen. Benhamou en Regnier gretig als altijd.
Bamona kon me wel overtuigen gisteren, Gendebien net te weinig in actie gezien, maar wat een snelheid.
Osah kan 'ballen', en heeft een mooie actie. Trouwens, die 3 kunnen best wel wisselen onderling, al vond ik ze op deze manier best goed staan.
Ik hou wel van de figuur Odutayo, maar heb hem te weinig in actie gezien om daar een oordeel over te vellen.

En dan staan er nog een paar goeie voetballers niet op, wat een luxeprobleem. Chance dat ik geen coach ben :-)
Je hebt dit seizoen een kleinere kern maar veel meer evenwaardige spelers. Vande Cauter kan zonder probleem Englebert vervangen of omgekeerd. Absisan, Benhamou, hun kwaliteiten liggen zeer dicht bijeen. De keepers lijken mij allebei van hetzelde hout te zijn gesneden. Zo is heel de kern van een gelijkaardig niveau en zal kiezen voor de trainer van details afhangen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door hesteneer »

kleine verbetering:

Tambeur is gestart ipv Wijns. Wijns ingevallen met de rust

klein kanttekening:

Absisan vergelijken met Benhamou? neenee...daar is het nog wat vroeg voor en moet onze nieuwe vriend nog wat spekjes eten!
VD Cauter en Englebert? how bosse…..ni overdrijven hé :) Kobe lijkt me gene slechte, maar Thomas is toch nog wel een niveauke hoger! Kobe naast webers is veel te statisch als centraal duo.
Driehoek centraal blijf ik bij mijn eerste opstelling: Redje-Regnier en Janssens ervoor.

Mijn opstelling na Tienen:

------------------------------Fre------------------
Wijns/Tambi Webers Engelbert Karam.
---------------Regnier--------Redje-------------
------------------Janssens------------------------
onze 45 (na gisteren)-----------------Florian---
------------------Osah-------------------------------

5 franstaligen in de ploeg is meer als genoeg :) => mijn frans is ni goe genoeg zelle!!!!!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereidingsprogramma

Bericht door DAVILA »

Eerlijk gezegd begrijp ik de twijfels aan Absisan niet: van zijn 18de onbetwist titularis in derde klasse, tweede en eerste amateur, kampioen in tweede amateur... bij Berchem zagen ze hem met lede ogen vertrekken... speelde zes jaar zo ongeveer alles, nooit gekwetst, bedrijfszeker... En met 11 speel je geen 30 matchen, we zullen ze allemaal nodig hebben, ook Orye, nog zo een onderschatte jongere die zich keihard inzet. Respect Please !!!
Plaats reactie