Crocky Cup (BvB)

eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door eSKaa »

Blij dat we doorgaan, een uitje naat Daknam is al een kleine bonus. En met wat meeval, komt er nog een extra bonus bij. Intussen komt de competitie dichterbij, en zien we dat we tegen een titelkandidaat toch stand kunnen houden.
Jammer van het uitvallen van Janssens, hopelijk niet te erg. Zijn ervaring kan altijd van pas komen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Deinze nam het initiatief van bij de aanvang. Onze nieuwe coach bewees dat hij met het beschikbare potentieel een stevige organisatie kan neerzetten. Hij bracht een wat onverwacht elftal aan de aftrap: Vande Cauter centraal achterin en Englebert op de linksback. Op het middenveld Janssens, Benhamou en Absisan, terugplooiende flanken Bamona en Bernardinho. Aan het front Orye. Iedereen werkte zich te pletter en halfweg brachten we evenwicht in het spel. Voor de rust waren de beste kansen voor ons: een kopbal werd op de lijn gekeerd en een schot trof de deklat.
De tweede helft geen Janssens meer (gekwetst ?)? Deinze was baas maar we hielden stand, al was daar wat meeval mee gemoeid ,oa een bal die via de linkerpaal en de rechterpaal het veld in sprong. Heist hield echter stand, ook in de vijf minuten extra tijd. Verlengingen dus, die werden al meteen ingeluid met een vlam op de kruising van Deinze. Gaandeweg bleek het vat van de thuisploeg ook stilaan leeg te lopen, de strijd werd evenwichtiger en uiteindelijk werd het einde geblazen bij een 0-0 stand. Strafschoppen, Deinze begon met een rake treffer, Benhamou knalde ons gelijk, de penalties bleven binnengaan, steeds goed getrapt. Bij nummer 8 van Deinze was Fré het beu en hij stopte de bal. Orye begon de lange mars van de middencircel naar het elfmeter punt. Stoicijns trapt hij Deinze naar de hel en Heist naar de hemel ! Wat een thriller, het zou niet passen een uitblinker te vernoemen maar toch zeggen dat Bamona op de vier hoeken van het veld te vinden was... Uitstekende collectieve prestatie, ook van de invallers, Demirsoy, Otudayo, Gendebien.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

19 augustus 2019 13:15
Maak jullie borst maar nat want zaterdag trekken onze Tricoleres richting Heist-op-den-Berg voor de eerste bekerwedstrijd van het seizoen. Heist wist in de vorige ronde Deinze opzij te zetten na een bloedstollende penaltyreeks.
Matchinfo

Wanneer: Zaterdag 24 augustus om 20h00
Waar: Lostraat 50, 2220 Heist-op-den-Berg

Bron: site Lokeren

IEDEREEN CONTENT ???
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

In alle media staat 'Lokeren-Heist', is het verval zo groot op Daknam dat ze hun thuisvoordeel hebben verkocht ? :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Op de site van de voetbalbond: Lokeren-Heist

Wat zal het zijn ?
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Secretariaat Lokeren gebeld ( ik moet hier ook altijd alles zelf doen :D ) en match zou inderdaad in Heist gespeeld worden. Als de lager spelende ploeg kan aantonen dat ze aan bepaalde voorwaarden voldoet ( bv aantal plaatsen) dan heeft ze het recht het thuisvoordeel op te eisen. Yoehoe :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef: 18 aug 2019, 23:32 Tevreden en beruchte forumleden op de tribunes in Deinze.

Afbeelding
Neen, dat zijn geen skinheads, gewoon kletskoppen :D
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

En voor de curieuzeneuzen, de charmante dame op de foto is gewoon de begeleidster als we de instelling mogen verlaten ;)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

De Lokerse supporters hebben er vertrouwen in:

'werner
Wat we nog nodig hebben is een dubbeldeks ploegbus met slaapzetels om die grote hoop spelers zorgeloos en uitgerust thuis te brengen na alweer een nederlaag op verplaatsing.
Maar kom, we moeten positief blijven: volgend weekend alvast een belangrijke test om te zien of we volgend jaar gaan meekunnen in eerste amateur...'

Bron: forum Lokeren
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door hesteneer »

da we gaan stunten zeggek!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door eSKaa »

Awel, ik acht ons ook niet helemaal kansloos. Natuurlijk is het voor Lokeren al wat met het mes op de keel. Als ze nu ook deze bekermatch verliezen, maken ze echt een slechte beurt. Aan ons om dat te verwezenlijken.

Op zich is Lokeren al een best mooie naam, die we volgens mij nog nooit zijn tegengekomen. De laatste jaren wel wat van hun pluimen verloren, met de degradatie van vorig jaar als absoluut dieptepunt.
Enkele jaren geleden nog Europees, nu in 1B. Dat Europees is een jaar of 6 geleden dacht ik. Is hier het spreekwoord '7 magere jaren, 7 vette jaren' van toepassing, dan ziet het er nog niet denderend uit dit seizoen, maar kom, daarna dus terug wel. :-)

Ik meende mij te herinneren dat ze (vroeger) over een mooie en fanatieke supporterskern beschikten (fanatics). Eens benieuwd met hoeveel de Oost-Vlamingen naar het Sportcentrum zullen afzakken...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Hoho, nog nooit zijn tegengekomen ???

Seizoen 59-60 4de klasse C:
Heist-Lokeren 3-2
Lokeren-Heist 1-1
Lokeren was toen één van de Lokerse ploegen die fusioneerden tot KSC Lokeren (1/9/70), het degradeerde dat jaar

Seizoen 69-70 4de klasse B:
Heist-Lokeren 4-1 (ik zag die match en ik denk dat Lokeren om één of andere reden met zijn reserveploeg aantrad)
Lokeren-Heist 2-1
Lokeren eindigde derde

En recenter, seizoen 93-94:

Beker van België
KSC Lokeren (1ste nationale) - Heist (FC - 3de klasse B) 7 - 1

Heist speelde met volgende spelers (waarvan enkele levende legenden die nog rondwaren op het Sportcentrum en die het dus zelf meemaakten :D )
Goos, Laenen (!), Druppel, Van Campenhout (!), Van Noten (!), Liekens (T2 !), Dossantos (Mauriske), Dewilder, Goossens (48' B. Van Rompaey), J. Dos Santos (46' Hendrickx (ik veronderstel Bernard ?) en R. Van Rompaey (!)
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Correctie/aanvulling:
Lokeren speelde in tweede en eindigde dat seizoen derde.
Hendrickx is Sigmund overgekomen van Meldert Van Rompaey is Bert (scoorde voor Heist) tweede Dos Santos is Bispo overgekomen van Peulis.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door eSKaa »

Ik heb geen tijd om opzoekwerk daarover te doen, dat laat ik over aan u he Davila.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Crocky Cup (BvB)

Bericht door DAVILA »

Lokeren heeft na zijn 1 op 9 een Italiaanse aanvaller van Ghanese afkomst gehuurd van het Portugese Rio Ave, 1.80m 83kg, op het forum spreken ze van hun Lukaku :D :D :D Dat die eens naast den onze gaat staan ;)
Plaats reactie