Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

K.SK Heist - K.Rupel Boom FC, zaterdag 07 september, 20:00h.

Scheidsrechter: Jonas Timmermans
1ste ass.-scheids.: Jonas Willems
2de ass.-scheids.: Toon Valgaeren

Afbeelding
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door Johan Gazon »

Boom zal heel geprikkeld naar Heist komen !!! Opletten dus.
Ze zijn wel hun beste speler Hens kwijt precies !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef: 03 sep 2019, 17:30 Boom zal heel geprikkeld naar Heist komen !!! Opletten dus.
Ze zijn wel hun beste speler Hens kwijt precies !


Is al lang naar Dender.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door Dabo »

Afbeelding

KSK Heist

Ploegnieuws: Janssens (knie) speelt niet.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Demirsoy, Englebert, Tambeur, Vande Cauter, Absisan, Benhamou, Mateso, Regnier, Osah, Odutayo, Gendebien, Orye, Bamona, Herroelen, Karahmet, Carrasco.

Rupel Boom

Ploegnieuws: Deloose en De Paepe zijn geblesseerd. Figys staat in doel. Augustynen maakt zijn wederoptreden. Schaessens is twijfelachtig. Nog drie spelers moeten worden aangeduid.

Kern: Figys, Daeseleire, Farin, Somers, Spaenhoven, Put, Schaessens, Rubanguka, Augustynen, Jaeken, Laureys, Binst, Figys, Vlogaert, Siebens, Kesteleyn.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door DAVILA »

1-0

Bloed, zweet en tranen en...

Fre van Aerschot :(
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door boomkes »

Ja mannen...enorm ontgoocheld als Boomsupporter dat wij hier puntenloos van het veld moeten stappen. Zo zwak we waren voor rust, zo sterk na rust. Ik hoop toch dat ik mag zeggen dag deze zege voor Heist enorm gevleid is. Ik had met een punt gerust kunnen leven. Een zeer sterke Van Aerschot (chapeau) en een verschrikkelijk maar echt verschrikkelijk zwakke arbitrage (gedurende hele match en ook langs beide kanten) beslissen daar anders over. Als je een cadeaustrafschop geeft binnen de eerste 10 minuten moet je die na rust op Laureys ook fluiten. Maar goed, daar niet van. Kansen genoeg gehad en 0/6 en eens je daar beneden staat. Heist heeft op zich wel een leuke ploeg met enkele goeie spelers. Bamona bv is een echte kwelduivel. Als die nu eens efficiënt was...wat een speler. Succes mannen! Hopelijk kunnen wij elders de punten rapen die wij vandaag verdienden. Maar dan heb ik liever dat ze naar Heist gaan dan naar Kempenklonen.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom

Bericht door DAVILA »

Ik kan uw ontgoocheling begrijpen, Boom verdiende meer en ik had de indruk dat als jullie gelijk zouden komen, het er op en er over zijn.
Nu wat de penalty betreft: iedereen weet dat de regels bij handspel bijgesteld werden: hou daar dan ook rekening mee. Andere flagrante overtredingen worden dan weeral onbestraft gelaten.
De eerste helft hadden we 2-0 kunnen voorstaan.
Door de enorme risico’s die Boom nam na de rust, kwamen er counterkansen die we niet goed uitspeelden, ook nog een vrijschop van Absisan op de lat: het had dus ook nog erger kunnen zijn ;) grapje...
Maar inderdaad, hoe hevig Boom ook aan zichzelf schudde, ze kregen geen enkele appel in het mandje van Van Aerschot, het woord ‘mirakel reddingen’is hier op zijn plaats. Wij zijn heel blij met onze 6 op 6 want in deze sterke reeks zal dame Fortuna niet elke week de french cancan voor ons dansen.
Ik zag een boeiende match en wens Boom nog een mooi seizoen toe, met hun tweede helft in gedachte gaat dit zeker lukken !
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door scheirske »

Mooi mooi...
6 op 6....das een perfect rapport he.
Zal zeker 1 van de weken eens afkomen.
Genieten mannen van de gedeelde leidersplaats!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door eSKaa »

Inderdaad, een match met 2 gezichten. Ik vond Boom in de eerste helft geen sterke tegenstander. Dat dat onterecht is, hebben ze laten zien in die 2e helft.
Wat betreft enkele 'fases'. Als ik de beelden zie, heeft de scheids gelijk ivm de penalty. Handen zijn ver van het lichaam, ontnemen doelkans, enz.. Terechte strafschop. Maar, inderdaad, in de 2e helft verdiende Boom er ook ééntje. Voor de rest mogen we Fré bedanken, die echt zotte reddingen uit zijn handschoenen schudde. En als hij dan toch geklopt was, waren er nog de paal en Englebert om hem bij te staan.
Dit moet onze ploeg toch even wakker schudden! Als we volgende wedstrijd spelen als de 2e helft tegen Boom, krijgen we er een koppel binnen.

Maar 'als' is voor volgende week. 6 op 6, dus je kan met een gerust gemoed werken naar die wedstrijd volgende week. Nu nog eventjes genieten! (of afzien, als ik mijn kater in rekening breng..)
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door boomkes »

eSKaa schreef: 08 sep 2019, 17:30 Inderdaad, een match met 2 gezichten. Ik vond Boom in de eerste helft geen sterke tegenstander. Dat dat onterecht is, hebben ze laten zien in die 2e helft.
Wat betreft enkele 'fases'. Als ik de beelden zie, heeft de scheids gelijk ivm de penalty. Handen zijn ver van het lichaam, ontnemen doelkans, enz.. Terechte strafschop. Maar, inderdaad, in de 2e helft verdiende Boom er ook ééntje. Voor de rest mogen we Fré bedanken, die echt zotte reddingen uit zijn handschoenen schudde. En als hij dan toch geklopt was, waren er nog de paal en Englebert om hem bij te staan.
Dit moet onze ploeg toch even wakker schudden! Als we volgende wedstrijd spelen als de 2e helft tegen Boom, krijgen we er een koppel binnen.

Maar 'als' is voor volgende week. 6 op 6, dus je kan met een gerust gemoed werken naar die wedstrijd volgende week. Nu nog eventjes genieten! (of afzien, als ik mijn kater in rekening breng..)
Heb de beelden ook ondertussen gezien. Strafschop was idd terecht voor jullie. Maar die van ons was ook een loepzuivere en die fluit hij dan weer niet. Achja ik hoop die ref niet vaak meer te zien. Ik heb me 90 minuten zitten ergeren in dat mens. Spijtig want het was een leuke wedstrijd die absoluut een betere leiding verdiende.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Speeldag 2: K.SK. Heist - K Rupel Boom 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie