LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h, match van het jaar !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht door hesteneer »

waarom? tis maar tegen de laatste ze :)
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 10 okt 2019, 19:06 waarom? tis maar tegen de laatste ze :)
Eindelijk eens een thuismatch voor mij: is maar 6km van mijn deur :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht door Dabo »

Tegen Oosterzonen... altijd moelijk.

Afbeelding

SK Heist

Iedereen is beschikbaar.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Demirsoy, Englebert, Tambeur, Vande Cauter, Benhamou, Mateso, Regnier, Osah, Odutayo, Gendebien, Orye, Bamona, Herroelen, Carrasco, Karahmet, Janssens, Absisan.

Lierse Kempenzonen

Samyn (schouder) is enkele maanden out. Kuijlaars (pubalgie), Boulaouali (knie) en Osei-Berkoe (knie) zijn evenmin inzetbaar. Doumbia is na zijn spierblessure weer helemaal klaar voor de dienst. Delorge en D’Onofrio vallen buiten de kern.

Kern: Rausin, Smolders Frans, Doumbia, Nelissen, Van Aerschot, Maus, Janssen, Kindermans, Vermeiren, Kargbo, Vinck, Wils, Van der Veken, Maesen, Da Silva, Buyens, Sols, Rosala, Geens.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht door DAVILA »

0-1Orye 90ste minuut
Heist = delirium
Lierse = in zak en as 😉
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - LIERSE KEMPENZONEN

Bericht door Johan Gazon »

Bericht van uit Lierse - kant:
Lierse Kempenzonen-KSK Heist.png
Lierse Kempenzonen-KSK Heist.png (175.06 KiB) 9757 keer bekeken
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door boomkes »

GENIETEN! Proficiat mannen!

Kempenzonen hoerenzonen hey hey! :lol: :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

Veel proficiat is daar niet aan ze. Wat een klotematch was dat! Da ze daar ne mens 15 of 20 euro laten voor betalen is schandalig
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

Langs de andere kant hebben we nu 13 punten, onverhoopt maar toch klaargespeeld. Ik vind het heel raar met het voetbal dat we spelen...
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door Johan Gazon »

bericht door hesteneer » 13 okt 2019, 08:55
"Veel proficiat is daar niet aan ze. Wat een klotematch was dat! Da ze daar ne mens 15 of 20 euro laten voor betalen is schandalig"


Niet te negatief zien he hesteneer ! Spannend was het zeker...het ging op en af. Hoogstaande voetbal was het zeker niet, ook zeker niet van Lierse Kempenzonen (wat hapert daar aan die ploeg ??)
Wat KSK Heist betreft: in mijn ogen nog altijd hetzelfde als vorige matchen. We zijn heel sterk in onze verdediging (zelfs dribbelkont Bamona komt mee verdedigen !) dat bewijst het lage aantal tegendoelpunten: beste van de klas !!
Onze middenlijn lijkt het vlotter te doen, hoogstwaarschijnlijk de terugkomst van Janssens, die volgens mij toch nog niet 100% is !
Het probleem blijft nog altijd vooraan te zitten, bewijst nogmaals het lage aantal gescoorde doelpunten. Onze doelpunten zijn gescoord door (gekregen) penalty's of gekregen doelpunten door fouten van de tegenverdediging. Nog altijd geen mooie goal gezien voorafgaand door een mooi samenspel en perfecte passes.Bamona blijft nog altijd verliefd op de bal (gaat die daar mee naar bed ? ;) ) en de andere voorspelers hebben elkaar nog altijd niet gevonden. (Deze laatste zin lijkt wat op reclame voor blind dates !! :roll: )
Niettemin hebben we een mooi puntenaantal (remember vorig seizoen) en kan het alleen nog maar beteren !!!
ksk4ever
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2016, 08:54

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door ksk4ever »

Volledig akkoord met je analyse, Johan Gazon. Begrijp het negatieve beeld van de anders zo enthousiaste Hesteneer niet zo goed.

We pakken verdomme 3 punten op de zoveelste prof ploeg in 1e "amateur".

En ja, er zijn nog werkpunten. Gelukkig maar, denk ik dan.

Maar bij mij heerst vooral vreugde, blijheid, fierheid, en we stonden er als geheel, als team, als "allemaal samen".

Mijn zondag, met uitbreiding ... mijn week... kan niet meer stuk !!

Nu stunten tegen de leider, waarom niet ?
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door scheirske »

Proficiat met de overwinning gasten!
Ben er nen helen zondag van onder de voet geweest!
Goe gevierd in Heist city gisteren....ammaaaiiii...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

Sorry johan gazon...ik was nog wat onder de voet van andere gebeurtenissen gisteren. Morgen een meer nuchtere blik van enthousiaste hesteneer ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

Voor 1x geen samenvatting meer van de match, maar wel een samenvatting van alle rond-activiteiten.

*Aankomen met de bus, waar 50 politie agenten ons stonden op te wachten. Een voor een gefouilleerd, nog een resultaat van vorig jaar => begrijpelijk
*De vraag krijgen: weet gij iets wat wij moeten weten? => begrijpelijk dat ik die vraag krijg, maar ik ben geen kinderoppas die alles gaat vragen bij 18 jarigen
*Een loket waar 1 persoon in zit, een wachtrij van 15 minuten, das al frusterend op zich => onbegrijpelijk
*Een lint gespannen, 2 meter van de omheining met LIer supporters => begrijpelijk
*Blijkbaar de fouillage niet tegoei gelukt, 2 stokken bengaals vuur binnengesmokkeld..waarvan mijne trui kapot is gegaan...stewards boos => begrijpelijk
*Gefrustreerde stewards door sommige van de jeugdhoop => begrijpelijk want ik ergerde mezelf dood aan sommige.
MAAR DAN

*Terugkomen van onze staanplaats, onderweg naar de bus, ineens...2 rijen gewapende flikken die de ingang van onze bus blokkeren. WHAT THE FUCK WAS DA???????? De jeugdhoop stond rechts van de bus, sommige konden er door wandelen maar kregen verwijten en slaag van politie met matrak en schild. Gevolg: Elke ne klop op haar hoofd, ik tegen de deur van de bus gevlogen en de Nys zijn benen helemaal opengeslagen door die bende marginaal brusselse zotten (lees: politie). Na 10 minuten zagen toch iets mogen gaan zeggen waarna we TOCH de bus opmochten. => ONBEGRIJPELIJK DAT DIT KAN GEBEUREN....en dit doet eigenlijk alles van hierboven verdwijnen in het niets....ik HOOP dat tegen dit geweldadige gedrag van bevoegde instanties wordt opgetreden want dit kon echt niet door de beugel. Zeker niet als je de dag nadien een antwoord krijgt: "we moesten diegene hebben met het bengaals vuur" WAT IS DAN IN GODSNAAM HET BELANGRIJKSTE?????????????

Versta ons niet fout...we zijn helemaal niet akkoord met sommige jeugdige supporters, maar dit gedrag wordt door ons NIET aanvaardt. Wij hopen dan ook op excuses van politie.

Amen
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LIERSE KEMPENZONEN - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Zonder in detail te treden: wij als oudere, bezadigde supporters vonden het daar ook organitorisch een ramp (ticketing, signalisatie van de vakken, infrastructureel enz.). Het verwondert ons dan ook niet dat uitwassen zoals door hesteneer beschreven, konden plaatsvinden. Het verval van ‘Lierke Plezierke’ beperkt zich blijkbaar niet tot het sportieve...
Al goed dat we de drie punten meepakten.
Jammer voor de trouwe Lierse supporters, zij verdienen beter.
Plaats reactie