RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door Dabo »

Deze week wordt er opnieuw in Itegem getraind. Bij Vande Cauter moest na de wedstrijd tegen Deinze een wonde aan de wenkbrauw boven het linkeroog worden gehecht, maar de match op Seraing van zaterdag komt niet in het gedrang.

Bron: HNB

Scheidsrechter Quentin Malhaise
1ste ass.-scheids. Leandro Ledda
2de ass.-scheids. Emmanuel Hans
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 26/10 20h. RFC Seraing - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Grensrechter uit provincie Luik en Luxemburg, scheids Malhaise uit Henegouwen...
Als dat maar niet uitdraait op een ‘malaise’...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 26/10 20h. RFC Seraing - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Odutayo keert terug uit schorsing.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Demirsoy, Englebert, Tambeur, Vande Cauter, Benhamou, Mateso, Regnier, Osah, Gendebien, Orye, Bamona, Herroelen, Carrasco, Karahmet, Janssens, Absisan, Odutayo.

Seraing:

Werner – Mignon – Swers – Faye – Machado – Boulenger – Kilota – Mroivili – Sabaouni – Al Badaoui – Walbrecq – Basha – Cascio – Labylle – Mouhli – Admi – Gueye – Sanogo.

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 26/10 20h. RFC Seraing - K.SK Heist

Bericht door eSKaa »

De match is net afgelopen, toch even dit zeggen : 180 minuten voetbal tegen Deinze en Seraing, en het aantal kansen is op 1 hand te tellen. En dan ben ik gul, omdat ik het kansen noem.
Voor de rest, Seraing is en blijft een k**ploeg, met het jaar meer en meer. Als de bank onze bank al te lijf gaat.. En de bond laat zo'n ploegen begaan. Trouwens: die ambiëren 1B, maar daar komt evenveel volk zien als naar Heist. Begrijp maar is hoe dat kan!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 26/10 20h. RFC Seraing - K.SK Heist

Bericht door hesteneer »

En doe daar maar gerust de match tegen Lierse bij...270 minuten van huis weggeweest zonder 1 kans te zien. Ik kom voor voetbal te zien....en niet naar een goei verdediging (chapeau aan die 4 gasten) met daar een bende egoisten voor. Ik pas voor zoiets!!!!! Khad het in week al eens getypt, maar weggedaan..dus bij deze: ik heb geen zin om nog is een jaar naar "cis voetbal" te kijken.
Los van het feit dat zowel lierse, deinze als seraing geen amateurploegen zijn...dat waren ze vorig jaar ook niet...toen zijn we in seraing 2 2 gaan spelen maar de match die ik daar gezien heb...awel...daar komt ne mens voor buiten.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door Johan Gazon »

En toch moeten we niet wanhopen, niettemin we aanvallend wat problemen hebben ! We hebben slechts 3 punten achterstand op de 3° in het klassement.
Begin december of 6 wedstrijden verder kan het er heel wat beter uit zien voor KSK Heist.
Buiten Dessel en Charleroi-Farciennes (respectief 6° en 3°in het klassement), ontmoeten we FC Dender(13°/8p.),AFC Tubeke(15°/7p.), Winkel Sport(16°/6p.) en URSL Visé(11°/11p.) ! Bij die vier ploegen moeten we proberen punten te pakken en het eindejaar ziet er heel wat beter uit!
Of moeten we een brief schrijven naar de Kerstman of Sint Niklaas ??? :geek:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door hesteneer »

Tuurlijk moeten we niet wanhopen...maar ik zou toch graag wat voetbal zien ipv altijd dat lopen met de bal...
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: 27 okt 2019, 16:02 Tuurlijk moeten we niet wanhopen...maar ik zou toch graag wat voetbal zien ipv altijd dat lopen met de bal...
Ik ook hesteneer, Kompany zag voetbal maar geen punten... goed, de laatste matchen zagen wij geen voetbal EN geen punten...

Onze nieuwe aanvallers, Bamona; verleden jaar 6 goal in tweede, Gendebien 13 Odutayo 10 (in 10 matchen) en het jaar ervoor 18 in 26 matchen...
Zijn die het scoren verleerd of is de kloof tweede/eerste zo groot ?
Ligt het aan het spelsysteem ? Onze verdediging doet het goed maar iemand als Bamona kan men veel verwijten maar niet dat hij niet mee verdedigt, hij houdt zijn hele flank aan de gang... (akkoord, efficiënt is het aanvallend niet). Anderzijds, hoe dikwijls halen onze flankverdedigers de achterlijn ? Is dat opdracht ? In de matchen die komen dienen punten gepakt !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door hesteneer »

Ter info: ik heb ook een paar matchen van anderlecht gezien hoor davila. En na de eerste 15min tegen kv (eerste match) heb ik gezegd: dieje voetbal kanne kik ook nog volgen...ge zie waar die nu staan. DUS kompany heeft ook geen voetbal gezien ;)
Ik verwijt bamona niks. Das zijn manier van spelen. Maar volgens mij is het dan aan de trainer om in te grijpen...en een andere manier van spelen aan te leren. Zo simpel is het. Nog is...ik ben heel content da wij 13 ptn hebben, maar dan nog zou ik graag is ne keer voetbal zien...1amateur waardig.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: RFC Seraing - K.SK Heist 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie