KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door DAVILA »

Zaterdag 20h

M'Barki is geel geschorst
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door scheirske »

Weer of geen weer...
Aanwezig met de zoon!
Komaaannnn zek. :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Janssens behoort na ziekte opnieuw tot de kern.

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Demirsoy, Englebert, Tambeur, Vande Cauter, Benhamou, Mateso, Regnier, Osah, Gendebien, Orye, Bamona, Herroelen, Carrasco, Karahmet, Janssens, Absisan, Odutayo.

KFC DENDER

Geschorst: M’barki (1/1).

Geblesseerd: Valcke (knie), Mfumu (spierscheur).

Opmerking: Barrezeele werd opgevist.

Selectie: Gies; Hias, Buysens, Ragolle, Nys; Rowell, Hens, Houdret; Arénate, Van Vaerenbergh, N’Gongo. Van Opdenbosch, Zaanan, Borry, Van Oudenhove, De Bodt, Van Calenbergh, Barrezeele.

Bron: HNB
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door scheirske »

Ja jongens...
Wa was da zeg?
Amper kansen..weinig tot geen duels gewonnen en een passing die nergens op leek.
Lang geleden dat ik mijn ploeg zo slecht heb zien spelen.
Gewoon een terechte zege voor Dender!
Hopelijk beter volgende week tegen onze ex-trainer.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door DAVILA »

Barslecht !

Onze trainer slaagt er niet in een basisploeg neer te zetten.

Absisan, Orye, Vande Cauter, Bamona op de bank... Ja Bamona geeft de bal niet af, akkoord, maar de vervangers ook niet om de simpele reden dat ze de bal nooit hebben of hem na vijf seconden al kwijt zijn !

Dit loopt slecht af als er niet ingegrepen wordt :(
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door Danny Wuyts »

DAVILA schreef: 03 nov 2019, 09:04 Barslecht !

Onze trainer slaagt er niet in een basisploeg neer te zetten.

Absisan, Orye, Vande Cauter, Bamona op de bank... Ja Bamona geeft de bal niet af, akkoord, maar de vervangers ook niet om de simpele reden dat ze de bal nooit hebben of hem na vijf seconden al kwijt zijn !

Dit loopt slecht af als er niet ingegrepen wordt :(
Absisan maar 50% kunnen trainen vanwege opkomende blessure. Orye kan het ook niet. Vande Cauter is nog geen absolute basisspeler. Een basisploeg die het niet kan moet je toch niet laten staan? Men probeert is iets anders. Daar is toch niets mis mee. De kritiek op onze vorige trainer al gelezen die juist hetzelfde deed in Dessel tegen Patro? Met ingrijpen kan je alleen maar bedoelen om betere spelers aan te trekken.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door eSKaa »

Blij dat anderen het al gezegd hebben. Ik reken ons op deze manier bij de 'kandidaat degradanten'. We staan nog niet in die buurt, maar dat gaat niet lang meer duren zo. Blij dat we die 13 ptn al hebben seg...
Als de trainer het niet ziet, dan is't aan iemand anders om het op te lossen. Als het niet klikt tussen de spelers, is er dan fout ingekocht? Of is het een kwestie van mentaliteit? Foute visie? Wie zegt het... Ik zie alleen dit: Dender komt 2x voetballend erdoor, 2x pot. Vorige week op Seraing ook al van dat. Ik zit er niks mee in om te verliezen tegen betere ploegen, maar dit Dender is écht geen betere ploeg dan wij, dat vind ik moeilijk te geloven. (gisteren waren ze wel duidelijk beter, daar niet van)
Ik heb het gisteren al geopperd: met de winterstop mss 2 spelers buiten bonjouren, en ene scorende spits in de plaats betalen :-)

Nee, er moet ingegrepen worden. En liefst voor het te laat is. Dus eigenlijk nu!
De supporters morren!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door DAVILA »

Danny Wuyts schreef: 03 nov 2019, 09:41

Absisan maar 50% kunnen trainen vanwege opkomende blessure. Orye kan het ook niet. Vande Cauter is nog geen absolute basisspeler. Een basisploeg die het niet kan moet je toch niet laten staan? Men probeert is iets anders.
Deze ploeg, basisploeg of niet, leverde de veruit slechtste prestatie van het seizoen.
Volgens uw redenering laten we die dus niet staan ? Dus terug de mannen ‘ die het niet kunnen ‘ in het team ? Zo blijft men natuurlijk bezig. Het is aan de trainer om na de voorbereidings en bekermatchen het beste team te vormen uit het beschikbaar materiaal. En dat is niet vogelpik spelen elke week...
Danny Wuyts
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 sep 2018, 09:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door Danny Wuyts »

DAVILA schreef: 03 nov 2019, 12:04
Danny Wuyts schreef: 03 nov 2019, 09:41

Absisan maar 50% kunnen trainen vanwege opkomende blessure. Orye kan het ook niet. Vande Cauter is nog geen absolute basisspeler. Een basisploeg die het niet kan moet je toch niet laten staan? Men probeert is iets anders.
Deze ploeg, basisploeg of niet, leverde de veruit slechtste prestatie van het seizoen.
Volgens uw redenering laten we die dus niet staan ? Dus terug de mannen ‘ die het niet kunnen ‘ in het team ? Zo blijft men natuurlijk bezig. Het is aan de trainer om na de voorbereidings en bekermatchen het beste team te vormen uit het beschikbaar materiaal. En dat is niet vogelpik spelen elke week...
Als je moet teruggrijpen naar wat niet werkte, weet je dat het moeilijk wordt? :mrgreen:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door hesteneer »

Ben ik nu echt den enige die dit niet de slechtste match vond? Neen...goed was het verre van! Maar we hebben wel 2 of 3 kansen gecreeerd :) de eerste 2 van het seizoen! :)
Ik vond het in seraing veel slechter als gisteren...

Maar dan nog: looplijnen zijn totaal fout...allee...kzal het anders zeggen...ons voorlijn weet totaal niet hoe ze moeten lopen. Onze lukaku ging aan de lijn een pilleke pakken...gelieve hem volgende keer ne redbull geven!!!!!! Ik kan dat niveau ook nog aan denk
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door DAVILA »

Vandaag om 13:03 door GF
Wat de match van de wederopstanding moest worden, draaide voor Heist uit op een sisser van formaat. Dender scoorde twee keer in de eerste helft, de thuisploeg kon nadien geen vuist meer maken.


Coach Demets sleutelde aan de ploeg op een aantal posities. Zo verscheen Senad Karahmet voor het eerst aan de aftrap en zat onder meer Absisan verrassend op de bank. Odutayo kwam opnieuw in de basis, dat was geleden van de vierde speelde op RWDM en zijn rode kaart.
Veel geluk kende Karahmet niet bij zijn debuut, want na een dik kwartier moest hij al vervangen worden door Roel Tambeur. Een blessure aan de enkel. Twee minuten later stond het 0-1, een individuele actie van Hens en Dender aan de leiding. Een klap voor Heist, dat zwak speelde. In de aanvangsfase werd nog wel een goal van Gendebien afgekeurd. Maar veel kreeg de thuisploeg niet klaar. Rowell dan weer wel, die vlamde staalhard tegen de paal. Op een uitbraak scoorde Van Vaerenbergh voor de rust de 0-2.
Coach Demets paste zijn tactisch plan aan, hij hield na de pauze achteraan nog drie spelers over. Hij gooide in het slotkwartier Webers mee in de aanval. Maar veel soelaas bracht het niet, Heist moest berusten in een pijnlijke nederlaag.
Ontgoocheld
“Ik ben heel ontgoocheld in mijn ploeg”, zei Demets. “De spelers zullen het deze week op training wel voelen.”
Absisan zat op de bank omdat de middenvelder last had van kleine kwaaltjes en niet topfit was. Regnier kreeg als enige een gele kaart. Zijn derde, hij mist dus zeker de wedstrijd van volgende zaterdag om 19.30 uur in Dessel. Een duel met extra pit en om naar uit te kijken.

Bron: gva
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door DAVILA »

Geen enkele match zal gemakkelijk zijn maar de vijf resterende matchen uit de heenronde zouden toch punten moeten opleveren: uit Dessel thuis Charleroi uit Tubize en twee keer thuis Winkel en Visé...
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door de greize »

Denkt de trainer nu echt dat met alle dagen de spelers te laten komen trainen alles opgelost is ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - FC DENDER 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie