KSK HEIST - VISE 1-0

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door DAVILA »

Verdediger Axel Bonemme, ex Standard, STVV is geel geschorst.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VISE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Kern: Van Aerschot, Verbist, Wijns, Webers, Demirsoy, Englebert, Tambeur, Vande Cauter, Benhamou, Mateso, Osah, Gendebien, Orye, Carrasco, Janssens, Absisan, Odutayo, Regnier, Bamona, Karahmet.

Bron: HNB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door hesteneer »

hier gebeuren echt wonderen...
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door scheirske »

Genieten van het moment zou ik zeggen!
3de plaats...Jawatte...
Hoeveel clean sheets al dit seizoen?
7 of 8 ofzo!?
Proficiat mannen!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door DAVILA »

Round-up na de heenronde: we staan onverhoopt derde ! Onverhoopt want na de 9 op 9 uit de eerste drie matchen waarin Dame Fortuna ons stevig tegen haar borst trok, volgde een ontnuchterende 4 op 21, enig lichtpuntje in die donkere tunnel waar we doorkropen was de winst op Lierse.
Op Dessel werd de wederopstanding ingezet en eigenlijk was winst ook daar mogelijk geweest. Daarna vier overwinningen met evenveel clean sheets !
Hier meen ik dat de coach een pluim op zijn hoed mag steken: onder Cis en Karel slaagden wij er niet in dergelijke defensieve organisatie neer te zetten. Tweede factor in dit gegeven: doelman Van Aerschot, zonder meer man van de heenronde voor mij: 8 clean sheets, daarmee doet hij beter dan Deinze, die behaalden ook 8 clean sheets maar 6 er van in eigen huis en 2 op verplaatsing, wij 4 thuis en 4 uit. Natuurlijk is dit ook mee de verdienste van de verdedigers en bij uitbreiding van de ganse ploeg, exponent hiervan de vaak verguisde Bamona die wel zijn ganse flank afdweilt. Nog een statistiek die ik wil meegeven: na Deinze haalden wij de meeste punten op verplaatsing 13 tegen 16 voor Deinze.
De sportieve cel leverde sterk werk: bekijk onze bank ! Op dit forum werden de kwaliteiten van sommige spelers in twijfel getrokken: Bamona, Absisan, Vande Cauter, om maar die te noemen. Ondertussen houden die mannen als Mateso, Osah, Carrasco en zelfs Webers op de bank !
We hebben ook een topschutter: Orye, in wiens kwaliteiten ik in tegenstelling tot sommigen altijd ben blijven geloven. Neem nog de terugkeer van Janssens in de ploeg en je krijgt een verklaring voor wat hesteneer hier hogerop 'wonderen' noemt.
En dan is er nog zo iets wat men de 'imponderabilia' noemt, het onmeetbare, het onpeilbare: ondergetekende en Gazon woonden de laatste vijf matchen (13/15) door omstandigheden niet bij...
Als deze heerschappen zich bij een volgende match aanbieden: oproep aan de stewards: 'niet binnenlaten !
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door eSKaa »

Punten-gewijs staan we inderdaad goed.
Verdedigend is het zeker ok, en Fré is een klasse-keeper.
We zullen het volgende week zien in de herkansing tegen Deinze. De ploeg die er met kop en schouders bovenuit steekt, en die het ons ook het meest lastig heeft gemaakt.
Om het lijstje statistieken aan te vullen:
binnen de top 5 winnen we enkel van Patro. Voor de rest verlies van Deinze, Thes, Seraing. We pakken -zoals het hoort- ons punten dus vooral tegen de lager geklasseerden. Nog nen topper winnen, en we zijn bena kampioen :-D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Mooi zo !!! Om trots op te zijn voor een niet-prof ploeg !!!
Klassement na 15 speeldagen.png
Klassement na 15 speeldagen.png (82.23 KiB) 10030 keer bekeken

Davila schreef: "ondergetekende en Gazon woonden de laatste vijf matchen (13/15) door omstandigheden niet bij...
Als deze heerschappen zich bij een volgende match aanbieden: oproep aan de stewards: 'niet binnenlaten !"


Inderdaad door " omstandigheden" :roll: maar hij vergeet er bij te vermelden waarom !!! Davila heeft voor ons Damart warme lange onderbroeken besteld, wegens de koude wintermatchen !! Maar nog niet ontvangen, nog niet in voorraad !!
Wij zijn dus nog altijd voorstander van zondagnamiddag-voetbal ....zelfs , ik zou meer durven zeggen, wij zijn voorstander van zomervoetbal !!! Lekker warm, frissere pintjes, meer volk ,mooiere dames ...!!! :oops: :roll: :geek:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door hesteneer »

Mooie uiteenzetting davila, maar dat bedoelde ik niet met "wonderen" . Wou eens even checken hoe andere hier over dachten...want ik denk dat dit redelijk ongezien is! We spelen keer op keer (of toch bijna) klote matchen maar winnen telkens. Vaak valt er een hele match geen ding te beleven en wachten ze blijkbaar tot iemand van ons naar het toilet gaat :)

ZIjn mijn twijfels in sommige spelers helemaal verdwenen? neen.
Ben ik akkoord met de opstelling? neen

Maar wie ben ik als ge 3de staat? :)

IK zou zeggen: bewijs aanstaande zaterdag dat ik helemaal fout ben!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef: 08 dec 2019, 17:03 Nog nen topper winnen, en we zijn bena kampioen :-D
Beweer je nu dat Lierse geen topploeg is ? 😀😀😀
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - VISE 1-0

Bericht door eSKaa »

Zie klassement, en oordeel zelf.

Trouwens: Lierse bestaat niet meer
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KMSK DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie