BOOM - KSK HEIST 0-1

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Zondag 19/1 15h00

Yannick Put geschorst.

Afbeelding

Bron: HNB
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: BOOM - KSK HEIST

Bericht door Johan Gazon »

Een citaat uit het wedstrijdverslag van Olympic Charleroi-Rupel Boom, geeindigd op 1-0 ! :

"Een frustrerende avond voor Rupel Boom. Bovendien toonde Olympic zich een nog zwakkere winnaar dan het zich een zwakke tegenstander toonde. Spelers en supporters van Rupel Boom werden uitgedaagd. De bezoekers hadden zich de eerste wedstrijd van 2020 anders voorgesteld. Gelukkig komt er met Heist volgende week een ploeg langs waar Rupel Boom nog een sportief eitje mee te pellen heeft. Supporters allen op post!"

Dit zal een hard eitje worden om te pellen !!! En het is zelfs van een zwaan ...dus keihard !!!

PS en tussen haakjes:( leggen zwanen eigenlijk eieren ???) :?
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: BOOM - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Ja, een zwaan legt eieren...

En dat van Olympic.. Was bij Kempenzonen ook al zo. Daar zouden (naar ik heb vernomen) zelfs de lokale 'spotters' mee uitdagen, om dan doodleuk hun 'oranje band' aan te doen, en nog wat verder te provoceren.
de greize
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: BOOM - KSK HEIST

Bericht door de greize »

Bij K.SK. is Philippe Janssens geel geschorst
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: BOOM - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 17 jan 2020, 13:25 Zondag 19/1 15h00

Yannick Put geschorst.
Hoe kan het dan dat die vrijdag met de beloften mocht meedoen?
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door scheirske »

Weeral 3 punten erbij...
Weeral een clean sheet...nummer 10 op 18.
En ne kakker die scoort.
Mooie binnenkomer mijn gedacht.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door Johan Gazon »

Klassement.png
Klassement.png (111.85 KiB) 10581 keer bekeken

Een wedstrijd met twee heel voorzichtige ploegen. Men voelde al aankomen, dat de ploeg die scoorde de wedstrijd zou winnen.
Ik zou geen man van de match kunnen aanduiden...beter: het is de volledige ploeg die de man van de match zou zijn: heel sterke verdediging van KSK Heist ..heel sterke organisatie...op geen enkele fout te betrappen...sterk middenveld met een sterke Regnier en Banhamou...(bij de tegenstander was Put afwezig ?)..
Aanvallend wat minder goed...Orye had niet zijn dagje.
Verrassende opstelling van onze twee Kakkers (Mechelaars) die een heel goede indruk maakte, spijtig voor Tambeur.
Een beetje geluk bij het missen van de Boomse penalty....en dan een mooie goal van onze nieuweling Arno Van Keilegom !!!
Deze overwinning maakt de volgende thuismatch tegen Patro Eisden heel spannend. Allen er naar toe !!!
Hermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 sep 2017, 21:09

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door Hermans »

Was een zeer leuke pot voetbal op een zondag.
1ste half veel voetbal op het middenveld met weinig kansen langs beide kanten.
2de helft kwam boom beetje gretiger uit de kleedkamers waardoor heist een paar meters terug zakte,daar zijn we goed door gekomen en wel gezegd zijnde,de 2 spelers van kv hebben zeker hun basisplaats niet gestolen en speelde een goede match,gelijkspel had in deze match niemand om gemopperd maar we pakken hier zeker 3 gouden punten mee met het oog op volgende week patro eisden.

Supporters allen op post!!
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door eSKaa »

Niet het eerste ATV verslag dat ik zie, en ze werken nog steeds volgens hun beproefde recept: we vergroten elke mini-kans van de 'Antwerpse' ploegen uit, en steken zo weinig mogelijk van de tegenstander in het verslag.
Laat dan op zijn minst de redding van de Boomse doelman op de uitbraak van Bamona zien. De mogelijke penalty fase op Orye,..

In mijn ogen word hier gedaan alsof Boom de 3 ptn meer dan verdiend had, maar dat is dus niet het geval. Een draw had wellicht correct geweest. Ik weet dat Boom supporters dit forum ook mee volgen, en ik veronderstel dat ook zij hier mee akkoord kunnen gaan.
Voor de rest: ik kom na al die jaren nog steeds ontzettend graag naar dat leuke stadion. Hopelijk kunnen we dat nog jaren blijven doen ook :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef: 20 jan 2020, 08:41 Niet het eerste ATV verslag dat ik zie, en ze werken nog steeds volgens hun beproefde recept: we vergroten elke mini-kans van de 'Antwerpse' ploegen uit, en steken zo weinig mogelijk van de tegenstander in het verslag.
Laat dan op zijn minst de redding van de Boomse doelman op de uitbraak van Bamona zien. De mogelijke penalty fase op Orye,..

In mijn ogen word hier gedaan alsof Boom de 3 ptn meer dan verdiend had, maar dat is dus niet het geval. Een draw had wellicht correct geweest. Ik weet dat Boom supporters dit forum ook mee volgen, en ik veronderstel dat ook zij hier mee akkoord kunnen gaan.
Voor de rest: ik kom na al die jaren nog steeds ontzettend graag naar dat leuke stadion. Hopelijk kunnen we dat nog jaren blijven doen ook :-)
Ik had ook hetzelfde gevoel bij het eenzijdige ATV verslag.
boomkes
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2018, 13:25

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door boomkes »

eSKaa schreef: 20 jan 2020, 08:41 Niet het eerste ATV verslag dat ik zie, en ze werken nog steeds volgens hun beproefde recept: we vergroten elke mini-kans van de 'Antwerpse' ploegen uit, en steken zo weinig mogelijk van de tegenstander in het verslag.
Laat dan op zijn minst de redding van de Boomse doelman op de uitbraak van Bamona zien. De mogelijke penalty fase op Orye,..

In mijn ogen word hier gedaan alsof Boom de 3 ptn meer dan verdiend had, maar dat is dus niet het geval. Een draw had wellicht correct geweest. Ik weet dat Boom supporters dit forum ook mee volgen, en ik veronderstel dat ook zij hier mee akkoord kunnen gaan.
Voor de rest: ik kom na al die jaren nog steeds ontzettend graag naar dat leuke stadion. Hopelijk kunnen we dat nog jaren blijven doen ook :-)
Correct. Kans van Bamona en penaltyfase mochten er van mij ook wel in. Ik ben echter wel van mening dat het een gevleide overwinning was van Heist. Deze match verdiende geen winnaar in mijn ogen en de ploeg die als eerste scoorde zou winnen. Wat mij vooral frustreert is dat Augustynen bij ons een Diagne doet. Polizzi zou de strafschop moeten nemen en Augustynen nam over om dan een rugbytrap te doen. Ben ervan overtuigd dat de eindstand andersom is als het daar 1-0 wordt. Maar het is jullie gegund. Hopelijk krijgen we het niet meer moeilijk...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: BOOM - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

na de match van gisteren heb ik 2 verzoeken:

verzoek 1: stop aub met die lange/hoge ballen op Orye. Kheb ze geteld...op 180 minuten heeft hij welgeteld 3 kopduels gewonnen, helaas waren die 3 ballen teruggekopt in de tegenstander hun voeten. Kzou zeggen, speel over de grond en laat hem meer in de box verschijnen.

Verzoek 2: aan de janetten van boom aan de cornervlag, met hun mieten slagske. Als ge slaagt, slaagt dan tegoei. Menne gel was nog ni uit men haar!!! :geek: En btw...ik kan wel begrijpen da ge naar een vrouw in rok kijkt als die van uw eigen aan de stoof zit. Paljaske...


Voor de rest: i'm ready voor zaterdag!
Plaats reactie