Voorbereiding 2021-2022

Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2021-2022

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad eSkaa...veelzeggende stilte !!!
Wat op dit moment volgens mij ontbreekt in deze ploeg is een speler die opstaat en de ploeg meesleept en opjaagt. Iedereen lijkt wat voor zichzelf te spelen en neemt geen risico's !
Het scoren lijkt een probleem te worden en komt niet alleen door Oreye..Oreye moet goed aangespeeld worden door onze flankspelers..en dat lukt niet altijd. Misschien wat wachten op Carrasco ??
Lichtpunten ?!!! Maxim Nijs vooral , samen met de verdedigers !

Misschien heb ik te weinig geduld...maar alles komt wel wat dichterbij he !!
Komaan KSK !!!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2021-2022

Bericht door DAVILA »

Patro-Heist 3-2
Patro opende met een mooie omhaal vaan oude bekende Mbongo.
Mathieu stelde voor de rust gelijk met een even mooi afstandsschot.
Na de rust domineerde Heist en kwam op voorsprong via Orye op strafschop.
Na de vervanging van 6 Heistse spelers en daarna nog eens twee kwam Patro opzetten.
Steynen wou absoluut winnen en dat gebeurde, Bounou verstuurde enkele mooi aangesneden vrije trappen en het werd 3-2.
Toch een hoopgevende match van ons team.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2021-2022

Bericht door DAVILA »

Heist begon met:

Amenga
Wijns Vande Cauter Englebert Nijs
Benhamou Absisan Lemti
Troonbeeckx Orye Van Keilegom

Halfweg de tweede helft 6 vervangingen:

Quadflieg Gillis Bamona Rosy Jutten Medour kwamen in, even later ook Sabahoui en Vervoort zodat nog enkel Amenga Vd Cauter en Englebert overbleven van de srart opstelling

Ontbraken: Carasco (spierscheurtje) Van Aerschot Erdem
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Voorbereiding 2021-2022

Bericht door Danneman »

Een eerst helft gelijk opgaand met 2 mooie doelpunten en een bedrijvige Orye en twee sterke centrale verdedigers.
Eerste kwart van de 2de helft vond ik ons sterk met zeer veel pressing naar voor,toen kwam Patro er niet meer uit!
Maar na eerst zes en daarna nog eens twee vervangingen veranderde het spelbeeld, met dan nog twee tegengoals tot gevolg.
De drie nieuwkomers konden nog niet overtuigen wat normaal is op zon korte tijd en zonder matchritme!
Plaats reactie