jeugdmatchen

Plaats reactie
hesteneer

jeugdmatchen

Bericht door hesteneer » 17 okt 2018, 22:54

Ook een klein beetje om de moraal bij sommigen op te krikken hier op het forum:

Vandaag 17 oktober gingen wij (U17) op bezoek bij de leider Oostmalle. De ploeg die met 18 op 21 fier aan de leiding staat kondigde zich terecht aan als "moeilijke" verplaatsing, en dat op een gewone werkdag...
Op en top gemotiveerd gingen mijn gasten aan de slag. Na een fantastische eerste helft gingen we rusten met een 1-2 voorsprong. 1 minuut na de rust, hetgeen waar ik voor gewaarschuwd had, werd het 2-2. De coach dacht bij zichzelf: godmiljaar toch!
Echter.....een dikke pluim voor mijn pubers is hier op zijn plaats! We kropen uit ons dalletje, lieten onze tegenstander alle hoeken van het veld 6x zien en scoorden op fantastische wijze de 2-3 en 2-4.
Na het laatste fluitsignaal zetten we het clublied (van de laatste weken) in terwijl de thuisploeg afdroop. Een zalig gevoel was dat!

Waarom post ik dit?

Wij zijn aan ons seizoen begonnen met 0 op 9 en sluiten nu aan bij de top 3 na een over verdiende 10 op 12. Om maar te zeggen dat je met de juiste mentaliteit, veel werklust en een goede groepssfeer ver kan geraken. Dit kan ook met onze eerste ploeg gebeuren potverdekke!!!!

Om af te sluiten: Het is mij een groot genoegen om deze gouden groep te coachen! Niet zozeer omwille van de goede of mindergoede voetballers, maar wel omwille van de topsfeer binnen mijn team. Steevast 17 of 18 man op training, 7 of 8 man die ELKE match (uit en thuis) naar ons 1ste elftal gaat kijken...onder het motto: "zo moesten ze allemaal zijn" !!!!!

#U17TOPPERS

Johan Gazon

Re: jeugdmatchen

Bericht door Johan Gazon » 18 okt 2018, 13:56

hesteneer: "Om af te sluiten: Het is mij een groot genoegen om deze gouden groep te coachen! "

Het is niet alleen een gouden groep ...maar ook een g(-ouden) coach , denk ik !!!
Ene keer bezig gezien, en het ziet er goed uit: streng, afwisselende oefeningen en vol overtuiging en enthousiasme !
En inderdaad hesteneer...het kan vlug veranderen of verbeteren !!!

DAVILA

Bericht door DAVILA » 18 okt 2018, 23:15

Ik ben het niet altijd eens met hesteneer (mijn slecht karakter zeker) maar in dit geval 200% eens !!!
Hopelijk krijgen we navolging van andere jeugdcoaches.

BlauweZwaan

Bericht door BlauweZwaan » 22 okt 2018, 11:32

Hallo beste Heist supps :-)

Ik heb gezien dat de belfoten vandaag spelen in de beker tegen Thes, weet er iemand van jullie of er mannen van de A-ploeg gaan meedoen ? Orye, Emhandi, Sols ? Anderen ?

Plaats reactie