K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door Neutral »

Leuk om te zien dat Heist toch ook nog kan winnen de laatste weken. De injectie van de 3 huurlingen werp vruchten af. Tof voor gasten zoals bv Webers dat ze nog een paar overwinningen kunnen meepakken in 2de. Die mannen die er altijd stonden, verdienen dat.

Enne, als een ploeg zonder ambitie dn zonder degelijk budget wint van een ploeg met ambitie en met geld, dan is de 2de de verliezer van de 2.

Proficiat Heist en jammer dat het volgend jaar zakt naar een amateurreeks.
DAVILA
Berichten: 4143
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door DAVILA »

HEIST-OP-DEN-BERG - Heist heeft zaterdag in eigen huis WS Brussel geklopt met 1-0. Mees maakte het winnende doelpunt pas in het slot van de wedstrijd.

Veel kansen vielen er in deze wedstrijd niet te noteren. Het was al snel duidelijk dat Heist niet moest onderdoen voor het nummer twee in de stand, dat was over de eerste helft het meest opmerkelijke feit.

We noteerden een schot van Webers en voor de bezoekers een vrijschop van Prychynenko. Ook in de tweede helft weinig doelgevaar. Het was al langer duidelijk dat de ploeg die zou scoren ook zou winnen. Mees loste een verre knal waar de keeper in hoekschop moest duwen. Een mooie aanval opgezet door Webers en via Yagan belandde de bal bij Mees die naast de paal de 1-0 scoorde.

Heist: Brughmans?, Webers, Grant, Mees, Van Cleemput, Van Belle (90' Kempeneers), Yagan, Nshole, Tambeur, Van Goethem, Van Asch (72' Santoro).

WS Brussels: Vanhamel,? Soumah, Kone, Grisez (65' Traore), Joachim, Duplus, Huyghebaert, Prychynenko (53' Bailly), Fall, Aerts, Fabris (87' Niankou)

Doelpunten:?88' Mees 1-0.

Gele kaarten:?2' Van Asch, 43' Mees, 52' Kone, 56' Brughmans, 60' Webers, 75' Soumah,

Rode kaarten: geen

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door klenne »

4 gele kaarten ma wel veel terrecht precies :D

Hoe was de prestatie van van belle ?!

Die goal leek mij wel te pakke ma who cares :twisted:

Gopelek kunne we antwerp zaterdag nog is een plezier doen door tubeke te pakke :twisted:
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door will »

klenne schreef: Hoe was de prestatie van van belle ?!

D
Mak ik daar op antwoorden?????????????
Of zegt dit op zich niks zeggend antwoord al genoeg?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door hesteneer »

sorry will, niet akkoord.

Ik (en ik niet alleen) vond hem zijn beste match spelen voor ons tot nu toe (op uitzondering vd match tegen beerschot).

Wij vonden hem degelijk tot goed klenne (en ja die goal was ZEKER te pakken...ma idd..who cares :) )
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door will »

Des goûts et des couleurs on ne discute pas, Hesteneer.
Ik hoor echter andere winden waaien in de tribune.
Niet elke kans is een doelpunt uiteraard, maar in de eerste helft had hij er een moeten inleggen, en in de tweede ook...
De beste match tot nu toe, daar ben ik mee akkoord ze. Hij liep niet in de weg, gewoonlijk spelen we met 10 tegen 12 als hij op het veld staat.
Ik weet het ze, ik zou dat allemaal nie mogen zeggen, het is niet bevorderlijk voor de goeie sfeer, maar ik ben toch al braaf geweest...ik kan wel een geel kaart hebben.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3012
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door Dabo »

Neutral schreef:

Proficiat Heist en jammer dat het volgend jaar zakt naar een amateurreeks.
Wij zakken niet. wij gaan in een andere competitie spelen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3012
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4143
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door DAVILA »

will schreef:Des goûts et des couleurs on ne discute pas, Hesteneer.
Ik hoor echter andere winden waaien in de tribune.
Niet elke kans is een doelpunt uiteraard, maar in de eerste helft had hij er een moeten inleggen, en in de tweede ook...
De beste match tot nu toe, daar ben ik mee akkoord ze. Hij liep niet in de weg, gewoonlijk spelen we met 10 tegen 12 als hij op het veld staat.
Ik weet het ze, ik zou dat allemaal nie mogen zeggen, het is niet bevorderlijk voor de goeie sfeer, maar ik ben toch al braaf geweest...ik kan wel een geel kaart hebben.
Will, ik zeg niet gauw iets negatiefs over spelers of bestuur maar ik zeg je wel dit:
Als Dethier volgend seizoen speelt zoals afgelopen zondag op Berchem dan ga je op je blote knieën smeken dat Van Belle terug komt !!!
Ik ben nu op dinsdag er nog altijd niet van bekomen, die haalde zelfs het niveau niet van de drie Betekom spelers die ik veertien dagen terug zag !!!
Het enige dat mij nog doet hopen is dat hij zo abominabel zwak was dat het niet normaal is: zo iemand kan nooit zoveel goals gemaakt hebben in zijn carrière dus die moet veel beter kunnen !
Misschien is er een verklaring voor: ziekjes ? Gezien zijn status stelt men zo'n speler dan toch nog op.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij volgend seizoen scoort aan de lopende band en dan mag iedereen mij op het sportcentrum elke match uitlachen !
Still in schock !!! :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3012
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - RWS Bruxelles 1-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie