KSK Heist - KFC Oosterzonen 0-3

eSKaa

KSK Heist - KFC Oosterzonen 0-3

Bericht door eSKaa »

Zaterdag 03/09 - 20u - Gemeentelijk Sportcentrum

Ik ben echt benieuwd naar het type elftal. Afgaande op de oefenwedstrijden die ik zag, kan ik al wel enkele namen aanduiden, al is de keuze toch moeilijk. Stel je voor dat er nog 3-4 gekwetsten zijn..
Direct een streekderby, en erop of eronder. Dit zijn de ploegen waartegen we punten moeten pakken. Goed starten en we spelen begin oktober voor de leidingsplaats tegen Wilrijk, om die vervolgens niet meer
af te geven, en... OEI, ik was aan't dromen...

Laat het seizoen terug beginnen, EK of niet, voorbereiding of niet, het heeft lang genoeg geduurd!! Supporters op post!
hesteneer

Re: KSK Heist - KFC Oosterzonen

Bericht door hesteneer »

ik tip op volgende:

-----------------------Laheye (?) --------------
Tambeur--Grant-----Badiane-----ben de naam kwijt
----------------dieje 18-----dieje 22-------------
-----------------Chellouk------------------------
Ventose-------------------------------Deflem-----
---------------------Détier------------------------

ik zeg ook ineens dees: die 4 vooraan gaan Oosterzonen zot spelen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:ik tip op volgende:

-----------------------Laheye (?) --------------
Tambeur--Grant-----Badiane-----ben de naam kwijt
----------------dieje 18-----dieje 22-------------
-----------------Chellouk------------------------
Ventose-------------------------------Deflem-----
---------------------Détier------------------------

Na alle matchen gezien te hebben op Hoogstraten na:

Lahaye
Tambeur, Grant, Badiane, Vrijssen
Ventose, Regnier (22), Challouk, Deflem
Kabeya, Dethier

Rekening houdend met de onbeschikbaren Webers, Nwadikwa, Wijns en Merckx
Nr 18 Marchoul doet het ook goed, de Betekomnaren vallen mij beter mee dan gedacht en de jongeren zoals Troonbeeckx, Santoro, Dams zijn veelbelovend en zijn een wissel op de toekomst.
De centrale verdediging baart mij zorgen: Nwadikwa, Badiane en zoals gezegd eventueel Webers ontbreken ...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

En dan vergeet ik nog Verbist, ook een heel goede, polyvalente speler.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik hoop het. Vooral tussen Dethier en Challpuk lijkt het wel te klikken. Had het al eerder gezien, maar in de herhaling van het doelpunt van Challouk op Tienen, zie je hoe blij Dethier is met zijn assist.. Het viel me gisteren toevallig op, maar dat lijkt me toch een goed teken te zijn.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Bij SK Heist zijn David Wijns (verrekking) en Ugo Nwadikwa (knie) niet klaar voor de competitiestart.

Bij Nwadikwa wordt richting oktober gewerkt. Dries Merckx (hamstrings) drijft de trainingsarbeid op. Bart Webers (lies) sluit volgende week aan bij de groep. Ook Coly Badiane ontbrak in Boom. Een geblokkeerde rug hield hem van het veld, maar dat letsel zou snel moeten verholpen zijn.

In het weekend last Heist geen extra oefenmatch in. Volgende week donderdag 1 september trekt de groep naar de Heizel om België - Spanje te bekijken. Die dag wordt uitzonderlijk in de namiddag getraind.

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Wie tijd en goesting heeft kan Oosterzonen vanavond gaan scouten: Oosterzonen-Union (BvB) om 20h30.
KSKH

Bericht door KSKH »

KFC Oosterzonen heeft de match tegen Virton gewonnen met 3-2.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

KSKH schreef:KFC Oosterzonen heeft de match tegen Virton gewonnen met 3-2.
Hoho, het was wel tegen Union, 1B En niet Virton !
Een fameuze waarschuwing !!!
KSKH

Bericht door KSKH »

DAVILA schreef:
KSKH schreef:KFC Oosterzonen heeft de match tegen Virton gewonnen met 3-2.
Hoho, het was wel tegen Union, 1B En niet Virton !
Een fameuze waarschuwing !!!
Ola :P :P :P idd, Union. En Union is toch echt ni slecht bezig in de prof liga ... 2-2 in Tubeke gaan spelen, 0-3 gaan winne in Leuven
en dan 2-2 tegen Lierse.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Nog straffer !!!

Voor Union Saint-Gilloise zit het bekeravontuur er na één wedstrijd al op. Union verloor vrijdagavond van Oosterzonen Oosterwijk met 3-2
De Brusselaars startten voor het eerst met de Franse aanwinsten Baherlé en Fauré in de basis. Maar het was de derde Fransman van USG die na vijf minuten de score opende: 0-1, Aguemon. Halfweg de eerste helft kwamen de Kempense amateurs langszij. De thuisploeg kreeg ook de beste kansen. Nog in de eerste helft moest Oosterzonen verder met tien na een rode kaart voor de doelman. Union trok in de tweede helft het laken naar zich toe. Dankzij een doelpunt van Fauré, de eerste sinds zijn terugkeer, werd het 1-2. In het slot van de wedstrijd gebeurde het onmogelijke. Oosterzonen profiteerde in de laatste tien minuten van twee flaters in de Uniondefensie: 3-2.

Bron: site Bruzz
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Union trok op vraag van Oosterzonen al op vrijdagavond naar Oosterwijk. De stille Kempen leverden de Brusselaars een kater van je welste op, want het stamnummer tien gaf in de slotfase een 1-2-voorsprong tegen tien man onbegrijpelijk uit handen.
Union-coach Marc Grosjean wijzigde de ploeg die in het Koning Boudewijnstadion gelijkspeelde op slechts twee posities. De herstelde balvirtuoos Baherlé nam op het Brusselse middenveld de plaats in van Massengo en Fauré verving de geblesseerde spits Mombongo. De zomerse bekeravond begon nochtans uitstekend voor de geel-blauwe Brusselaars. De mee opgerukte linksachter Kaminiaris zette een actie op en de Fransman Aguemon verlengde de assist van de bebaarde Griek tegen de touwen. Union vergat door te drukken en ging op zijn lauweren rusten. Dat brak zuur op, want na een slordig ontzetten viel de gelijkmaker.

Onder de indruk

Union bleek onder de indruk en werd gered door de paal na een vrijschop net voor de grote rechthoek. Op het halfuur leek de wedstrijd in Brussels voordeel te kantelen. Thuisdoelman Steven Verheyen stopte buiten zijn backlijn de doorgebroken Rajsel onder de graszoden en kreeg rood onder de neus gestopt. Union creëerden wel veldoverwicht, maar het ontbrak aan precisie bij de laatste pas in de zone van de waarheid. De thuisdoelman pareerde na rust met een knappe save een kopbal van Faure na een gemeten voorzet van Baherlé. Na een poging van Aguemon strandde de rebound van Wallaert op de doelman. Op voorzet van Fixelles leek Faure Union naar de bokaal met de eersteklassers te koppen, maar dat was buiten de Oosterwijkse waard gerekend. Faure mikte een derde treffer rakelings over. Aan de overkant ging een counter wel kinderlijk eenvoudig tegen de netten. Na defensief geklungel viel het voor Union fatale derde doelpunt. Coach Marc Grosjean baalde. “Als je 1-2 leidt tegen tien man, moet je de deur niet openzetten voor counters. We toonde een gebrek aan maturiteit. Jammer voor de uitstraling van de club, want een match tegen een eersteklasser is een surplus.”

SCHEIDSRECHTER: DaemenDOELPUNTEN: 5' Aguemon 0-1, 21’ Janssen 1-1, 70’ Fauré 1-2, 52’ Fall 2-2, 89’ Vervoort 3-2OOSTERZONEN: Verheyen, Schops, Van Veldhoven, Mennes, Van Der Veken, Engelen, Dehond (31’ Panagiotis), Meseure (75’ Vervoort), Janssen, Benhamou, Hoefnagels (69’ Fall)UNION SINT-GILLIS: Sadin; Mpati, Martens, Neels, Kaminiaris; Baherlé (69’ Fixelles), Morren, Wallaert, Aguemon; Fauré, RajselGELE KAARTEN: 7' Meseure, 65’ Van VeldhovenRODE KAARTEN: 30’ Verheyen

Bron: HNB

Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb !!! ;)
klenne

Bericht door klenne »

Ja straffe uitslag.. Maar da gebeurd wel meer in den beker :D nog 1 week se mannekes en we beginne eraan !!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Over de onderlinge waardeverhoudingen in onze nieuwe reeks valt voorlopig weinig te zeggen.
Slechts 5 van de 16 ploegen van de hoogste amateurklasse overleefden de vijfde ronde van de BvB:
- Oosterzonen na een stunt tegen Union waarbij zij een groot deel van de match met tienen speelden
- Sprimont, blijkbaar niet zonder moeite tegen Turnhout, had penalties nodig na een 2-2 gelijkspel
- Hasselt en Geel, beiden met een zuinige 0-1 op verplaatsing
- Dessel tenslotte dat met ruime 0-6 ging winnen bij reeksgenoot Patro dat op zijn beurt in de vierde ronde WS Brussels uitschakelde. WS Brussels heeft een ruime kern (23jr gemiddeld), bevolkt met exotische vogels.
Weten we meer na volgend WE ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

De namen van de Oosterzonen spelers ogen niet spectaculair maar dat deden die van Turnhout ook niet:
De mannen die Union uitschakelden in de BvB:

In doel stond Steven Verheyen 21j , verleden bij de jeugd van Lierse en Beerschot, tweede doelman is een voor mij onbekende Griek Panagiotis.
Verdediger Schops is 27j , verleden bij Lommel, na twee jaar Oosterzonen volgden twee jaar Witgoor en nu al weer twee jaar terug bij Oosterzonen.
Van Veldhoven 22j, tweede jaar Oosterzonen na Bocholter. Middenvelder Wim Mennes, ondertussen 39j, speelde 13 jaar in de hoogste klasse (Lommel, Westerlo).
Van der Veken is een 25 jarige middenvelder. Verdediger Stig Engelen komt uit de beloften van Westerlo, nu al enkele jaren Oosterzonen.
Aanvaller Joren Dehond, nog maar 21j, is een kleine vinnige aanvaller met een verleden bij OHL en Woluwe Zaventem, waar wij hem zagen spelen tegen Heist.
Meseure is een 24 jarige middenvelder, al enkele jaren bij Oosterzonen na een passage bij Dessel. Toon Janssen is een 20 jarige middenvelder.
Benhamou Redouan is een 18 jarige verdediger. Arne Hoefnagels, 24j, middenvelder die actief was bij Geel waar hij afhaakte omdat tweede klasse niet verenigbaar
is met zijn andere activiteiten. Stef Vervoort, 21j, verleden bij Westerlo waar hij proefde van het eerste elftal, daarna naar Dessel waar hij nauwelijks speelde.
Fall Fallou komt ut de B-kern van Geel.

Zoals geweten speelden zij hun koniginnenstukken kwijt aan Beerschot: Vermeiren en Placca.

Een jonge ploeg, bijeen gehaald bij ploegen als Geel, Lommel, Dessel. Ze hebben daar goed werk geleverd.

Van Beckers is blijkbaar nog geen sprake.
Plaats reactie