K.SK. Heist - A.FC.Tubize 3-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK. Heist - A.FC.Tubize 3-0

Bericht door Dabo »

29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

SK HEIST
Yusuf Ozcan (adductoren) hervat mogelijk deze week de loopoefeningen. Roel Grant moet rusten.
Bram Put liep op de vrijdagtraining mogelijk een kruisbandletsel aan de knie op.
Deze drie spelers zullen morgen om 20.30 uur niet aan de aftrap komen tegen Tubize. Er is ook grote twijfel voor Bram Criel, die wegens een enkelblessure nauwelijks kon trainen.
Wel hoopt men Kurt Van Dooren (geblokkeerde rug), Jeroen Vander Putten (hamstringletsel) en Jorn Rijmenams (kniestoot) te recupereren. (lcp)
Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

Voor de spelerskern van Tubize surf naar www.afctubize.be en klik op 'saison', 'équipe 1'

Bekende namen: doelman Lahaeye, Onana (ooit topschutter in tweede bij Waasland), Norman Sylla
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

In de eerste competitiematch speelde Tubize 1-1 gelijk tegen Lommel dank zij een doelpunt in blessuretijd.
In de BvB ging Tubize in de vierde ronde winnen bij derdeklasser Diegem met 0-3 om er in de vijfde ronde (afgelopen zondag) uit te gaan na een 3-1 nederlaag bij Union Sint Gillis (derde klasse). Tubize verdediger Dusenne (uitgeleend door Bergen) kreeg na 10' al de rode kaart te zien zodat Tubize nagenoeg de ganse match met tien speelde. Onze technische staff zal hen wel gescout hebben, hopelijk werden ze er wijzer uit.
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

Tubize speelde op Union in volgende opstelling:

Tubize : Santos Pravos; Posluszny (82e Wallaert), Diawara, Dussenne, Steens; Neels, Vinamont, Kwembeke (66e Camargo), Liard; Ambroise (25e Becker), Onana.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door eSKaa »

We moeten uiteraard niet naar Tubize zien, maar naar onszelf. Wij kunnen van elke ploeg winnen, net zoals dat vorig seizoen was, en aangezien het voetbal op Westerlo toch al beter was, moet er maar van de eigen sterkte uitgegaan worden. Een overwinning zet ons direct terug op het spoor, en dan zijn we vertrokken om wat ex 1e klassers in te maken :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3009
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

TIJD VOOR DE FRANSE LES... ;)

Après la déconvenue vécue à l’Union, les Sang et Or se replongent dans le bain du championnat. Mais Brogno doit composer avec les absences!

Aussi décevante qu’elle soit, l’élimination en Coupe face à l’Union, dimanche, présente au moins un petit avantage. Tubize n’a plus qu’un seul lièvre à courir. Car là où en cas de qualif' ils auraient peut-être pu se laisser déconcentrer par la perspective d’affronter un gros poisson de D1, les joueurs n’ont, désormais, qu’une seule chose à penser : faire un bon championnat. Point barre.

Cela passe par une récolte fructueuse, ce soir, à Heist, où les Sang et Or se déplacent pour le compte de la deuxième journée. Ce qui n’est pas nécessairement gagné d’avance malgré ce que pourrait faire croire le standing de l’adversaire. D’une part parce que la formation anversoise est difficile à manier chez elle – «sur un petit terrain», dixit Dante Brogno – et puis parce qu’elle n’a pas la réputation d’encaisser facilement. Les Tubiziens y avaient d’ailleurs partagé la mise, 0-0, la saison dernière au terme d’une rencontre pauvre en occasions.

Mais le plus gros souci de l’AFC, ce sont sans nul doute les forfaits enregistrés en zone offensive. Ainsi, Gary Ambroise (élongation) est d’ores et déjà out pour dix jours et on sait ce qu’il en est pour Norman Sylla. Le tout alors que Jimmy Mulisa n’était toujours pas qualifié (!) ce mardi après-midi (ce qui peut avoir changé depuis, NDLR). Bref, le T1 de Tubize ne disposerait, a priori, que d’un Hervé Onana relevant de blessure et de Quentin Becker, un jeune qui semble indéniablement avoir des qualités mais qui découvre seulement les exigences du foot made in D2. "«C'est assez compliqué de trouver les bonnes options devant, reconnaît l’entraîneur carolo. Mais face à ça, il n’y a qu’une chose à faire : se montrer solidaire et jouer avec une bonne organisation face à un adversaire qui se caractérise par son jeu athlétique et engagé.»

Le point positif dans tout cela, c’est que l’ex-attaquant des Zèbres récupérera Sami Lkoutbi et sans doute Raffaele Chiarelli, tous deux ménagés dimanche dernier.

Ce ne sont certes pas des attaquants mais leur créativité dans le milieu pourrait certainement apporter un petit quelque chose. Surtout face à une opposition telle que celle de Heist. Dans la situation actuelle, c’est toujours ça de pris…

Dussenne, qui a vu rouge à l’Union, s’est vu proposer un match de suspension mais a fait appel. Du coup, il devrait pouvoir jouer. Camargo, exclu contre Lommel, est en revanche suspendu alors que Leclercq ne l’est plus et entre, pour la première fois de la saison, en ligne de compte. Ambroise (élongation) est out pour dix jours, Sylla (dos) est toujours indisponible et Mulisa n’était pas encore en ordre d’affiliation mardi après-midi.

Lahaye, Santos Pravos, Chalon, Posluszny, Leclercq, Diawara, Dussenne, Steens, Liard, Vinamont, Neels, Lkoutbi, Chiarelli, Diogo, Kwembeke, Onana, Becker, Laloux, Wallaert, Lufimbu, Garlito, Vandeville
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

Kort samengevat: Dusenne, rood op Union, kreeg één strafdag maar ging in beroep en kan dus spelen, rechtsback Camargo is geschorst (2 x geel), verdediger Leclercq komt terug uit schorsing. In het aanvallend compartiment ontbreekt nogal wat volk: Amboise (verrekking, 10 dagen out), Sylla (out met rugproblemen), Mulisa was gisteren namiddag nog niet speelgerechtigd. Brogno zal enkel kunnen beschikken over de aanvallers Onana, terugkomend uit blessure en de jonge Becker
Ik heb zo het gevoel dat die niet het spel gaan komen maken...
.
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

DILBEEK - Met zijn rode kaart tegen Union Sint-Gillis was kersvers Tubekenaar Noë Dussenne de oorzaak van de bekeruitschakeling.


‘Nochtans trek ik die speler van Union niet neer’, aldus Dussenne. ‘Ik geef wel toe dat er contact was maar hij kwam voor mijn voeten lopen. Hij laat zich dan vallen en het kwaad was geschied. In de minuut daarop scoorde Union en dat bleek de doodsteek voor ons.’

’Men zegt dat iedereen leert uit fouten. Wel dit was een goede les voor mij. Ik heb heel het team en de club in de steek gelaten. In de volgende ronde van de beker zouden we tegen een eersteklasser uitkomen. Wie wil er nu niet tegen Anderlecht, Standard of Club Brugge spelen? Dat is altijd een feest voor een tweedeklasser en bovendien kon de club financieel ook een zaakje doen.’

Door die rode kaart kreeg Dussenne een wedstrijd schorsing voorgesteld. Hij mist dus het duel tegen Heist van vanavond. ‘Het zou goed zijn, mochten we Heist verslaan’, sprak Dussenne. ‘Op die manier blijft die bekeruitschakeling niet te lang in onze hoofden spelen. Ons seizoensbegin kan nog slagen maar dan moeten we eerst van Heist winnen. Na vijf wedstrijden kunnen we een eerste balans opmaken.’

Bron: HNB

Volgens HNB zou Dusenne dan toch geschorst zijn tegen Heist... Wait and see tonight...
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

KSK Heist ontvangt na de nederlaag van vorige week Tubeke. De thuisploeg gaat momenteel gebukt onder een ware blessureplaag.

Onder meer sterkhouder en aanvoerder Roel Grant is er niet bij. En dus krijgt Limburger Bart Webers meer verantwoordelijkheid toegewezen. "Ik maak me weinig zorgen over de geblesseerden. De vervangers hebben tijdens de bekerwedstrijd in Westerlo laten zien dat ze kwaliteiten hebben. Wie van hen tussen de lijnen komt, moet dat kunnen bevestigen. Ik reken op een gezonde mix tussen ervaring en jeugd", aldus de vlotscorende middenvelder in Het Nieuwsblad.

Een week geleden gingen de Zwanen nog vrij roemloos onderuit tegen Boussu Dour. "We zijn de competitie met een valse noot gestart. Maar in Westerlo hebben we in moeilijke omstandigheden toch best een hoopgevende prestatie neergezet. Ook de sfeer in de groep is intact gebleven. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we er tegen Tubeke volle bak tegenaan zullen gaan."

Wat verwacht Webers eigenlijk van de Waals-Brabanders? "We moeten ervan uitgaan dat we die ploeg aankunnen. We moeten het thuisvoordeel maximaal benutten. Ik verwacht een wedstrijd in evenwicht, waarbij de ploeg met de meeste inzet en efficiëntie voor doel het zal halen. Ik ga ervan uit dat wij dat zullen zijn", klinkt het optimistisch.

Bron: site nr10
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door DAVILA »

Scheids vanavond is Roel Bensch bijgestaan door Dirk Gilon en Yves Kenens.
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door Naas »

Ben wel blij dat Amboise er niet bij is vanavond...heeft ons int verleden toch al een aantal keer pijn gedaan.
Verder ben ik het eens met Davila dat Tubeke niet naar Heist komt om met open vizier te strijden. Zij zullen het spel aan ons overlaten en een muurtje optrekken, mijn gedacht...
Aan onze jongens om deze vakkundig te slopen dan... :D
Laatst gewijzigd door Naas op 29 aug 2012, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door eSKaa »

Ne muur kunde het best afbreken met... Dynamiet :-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 29/8 - 20u30 : K.SK. Heist - A.FC.Tubize

Bericht door hesteneer »

of me de webers...
Plaats reactie