KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Doef

Re: KSK HEIST - RAF ANTWERP 1-2

Bericht door Doef »

Ik was wel degelijk aanwezig :)

Mijn mening: Wel wat kansen in de beginfase maar dan teveel de lange bal gezocht en vaak niet aangekomen. Man Utd huurlingen waren zeker een meerwaarde voor Antwerp, dat dan Roelandts nog kan laten invallen. Was die niet fit of gwoon naast de 11?
Verder een goeie invalbeurt van Reynders (hoewel ik hem tegen KV in de voorbereiding wat licht vond uitvallen), hij was bij de les, stevig en met veel inzet!

Zeker ook onder de indruk van het Antwerp-publiek. Alleen wa jammer dat het nogal veel "Come on cheer the boys" ofzoiets was :P
Naas

Bericht door Naas »

Klopt Dabo, dat heb ik mij ook afgevraagd, waar het Heistse publiek zat??? :roll: Nog niet vaak zo veel plaats gehad en dat tegen 'den aantwaarp'
Ben ook paar minuten voor affluiten moeten doorgaan en einde van de wedstrijd langs andere kant gevolgd. Toen viel me ook pas op dat het achter het doel eveneens een magere opkomst betrof én zelfs op de zittribune was er nog redelijk wa plek vrij...
Oké het was 'super sunday' in de Jupiler League én het was nog steeds vakantie voor velen, maar toch...raaaaaaar!!!
Eerste vergelijk, zaterdag 22/9 thuismatch tegen Westerlo!! ;)

Wat de match betrof, kan ik vele opmerkingen/uitlaten steunen. Er was beterschap tgo Boussu en zelfs tgo Tubeke doch waren er nog steeds pijnpunten, maar die zal iedereen wel gezien hebben, inclusief technische staf, dus ga ik daar niet meer op terugkomen. ;)
1 ding wás voor mij al duidelijk en is nogmaals bevestigd...Degeling moet ten allen tijde op het middenveld spelen en niet op den back!
Pittoors is idd goed bezig en met Reynders hebben we op die plek een waardige doublure.
Invalbeurt van Van Roosbroeck, maar vooral van Criel bracht heel veel gevaar en kan me alleen maar plezieren, net zoals de inzet van Stevens.
Als iedereen tegen Eupen zijn borst natmaakt, brengen we zeker iets terug mee ...hopelijk zelfs de vólle buit!??!!
klenne

Bericht door klenne »

Idd weineg volk van onze kant... tis triesteg tegewoordeg..

Match jah , ze hebbe hun best gedaan he , twas ni super ma nu ok ni zo slecht !!

Ploeg wa tijd geve en hope da onze gekwetste stillekes aan gaan trug komen !!

Op naar eupen !!
hesteneer

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:Waar zit iedereen hier ???
Doef, Ackx, Bartolo, Fredje, Pé en al de anderen ???
Ik begin nog heimwee te krijgen naar Heisterboy om er hier wat leven in te blazen :D

Ik ben hier nog steeds hoor davila (bartolo) :)
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik was aan't scouten in Marokko :-)
Peter

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:Ik was aan't scouten in Marokko :-)
en ik heb op corsica rondgekeken of er voetbaltechnisch talent te vinden was...maar mutu wilt blijkbaar nog steeds in witte lijnen betaald worden...
Plaats reactie