K.SK Heist - FC SERAING 1-1

Plaats reactie
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

K.SK Heist - FC SERAING 1-1

Bericht door Johan Gazon »

Wat kunnen we verwachten van Seraing ?
Onderschat ze zeker niet ! Als je de doelpunten voor en tegen vergelijkt :
K.SK Heist: D+ 39 D- 27
FC Seraing: D +33 D- 27
Ze komen met hun 32 punten bijna niet meer in aanmerking een rol te kunnen spelen in de play-off's .
Maar pas op ! Als ze met zoveel supporters komen zoals opgemerkt op hun site
FC Seraing_Fotor.jpg
FC Seraing_Fotor.jpg (54.2 KiB) 7288 keer bekeken
Daar komt zelfs nen cowboy mee !!! :o
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: K.SK Heist - FC SERAING

Bericht door Raul »

Wij hebben ook ene (den Aimé)!
en vroeger ook nen Indiaan...
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: K.SK Heist - FC SERAING

Bericht door Raul »

Dat is toch vandaag, hè?!

Hopelijk zijn de spelers er meer mee bezig dan de supporters... ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - FC SERAING

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Ploegnieuws: Lokando is geschorst. Kabeya (dij) is twijfelachtig. Englebert (contractuur) en Bounou (revalidatie) geraken niet speelklaar.

Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers,Tambeur, Wijns, Engelen, Roosen, Verbist, Regnier, Troonbeeckx, Ventose, Matterne, Napoléone, Kabeya, Nzanga, Orye, Sols, Claes

Bron: HNB

Seraing:

Mignon – Djoujou – Sambu Mansoni – Pierrot – Bonemme – Wagane Faye – Kilota – Impagnatiello – Turco – Lahssaini – Al Badaoui – Cascio – Deville – Ibou Faye – Schenk – Hanrez – Gueye – Mouhli
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - FC SERAING

Bericht door hesteneer »

------------Stroobants----------------
Wijns----Engelen---Roosen---Tambeur
----------Regnier----Webers---------
Mathieu-------Luca----------Matterne
-------------Ventose--------------------

Bats => 4-0, 3x Luca en 1x Ventose

Let the Beast(s) go!!!!!
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - FC SERAING

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:------------Stroobants----------------
Wijns----Engelen---Roosen---Tambeur
----------Regnier----Webers---------
Mathieu-------Luca----------Matterne
-------------Ventose--------------------

Bats => 4-0, 3x Luca en 1x Ventose

Let the Beast(s) go!!!!!


Ik kan me neerleggen bij deze opstelling .(vroeger zei mijn lief dat ook altijd :roll: ) Misschien zou ik Matterne iets meer naast Webers laten spelen zodat we een 4 - 3 - 3 hebben. En persoonlijk zou ik Troonbeeckx niet de volledige match laten spelen na zijn kwetsuur , maar wie moeten we daar dan zetten ? Zou Verbist met zijn dribbelkunsten dat niet aankunnen ? Oreye daar plaatsen is moeielijk denk ik, daar Luca en Oreye hetzelfde soort spelers zijn !

Allee...het zal wel belangrijk zijn dat we deze match winnen, want vorige wedstrijd tegen Oudenaarde , hebben we 2 punten verkwanseld ! FC C'est Rien...of FC Seraing zal het moeten bekopen !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist - FC SERAING 1-1

Bericht door hesteneer »

moeilijke match op een heel moeilijk bespeelbaar veld. De spelers van Serain waren technisch beter waardoor ze "baas" waren, maar eigenlijk zonder echte kansen te creeeren.
BIj ons een aantal bepalende spelers onder hun gebruikelijke niveau en een match zonder Curtis is toch een pak moeilijker voor ons...
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist - FC SERAING 1-1

Bericht door Johan Gazon »

hesteneer schreef:moeilijke match op een heel moeilijk bespeelbaar veld. De spelers van Serain waren technisch beter waardoor ze "baas" waren, maar eigenlijk zonder echte kansen te creeeren.
BIj ons een aantal bepalende spelers onder hun gebruikelijke niveau en een match zonder Curtis is toch een pak moeilijker voor ons...



Inderdaad hesteneer (ook gekend als vlotte en commerciele barman) .. Seraing was heer en meester over ons middenveld. Ons middenveld dat misschien iets te weinig er kon tegen in brengen.
Geen "man van de match" vind ik. Onze verdediging deed wat het moest doen, maar ook niet meer, en een fout vanuit het middenveld was de oorzaak van het doelpunt van Seraing.
Voor Troonbeeckx kwam de invalbeurt nog iets te vroeg en Napoleone, Ventose en Oreye liepen elkaar in de weg. Had het beter geweest met Curtis ...??
Gelukkig dat Engelen zijn goaltje meepikte, want anders had het maar zuur geweest ! Goede invalbeurt van onze reserve-doelman...wat is of was er aan de hand met Stroobants ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist - FC SERAING 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie