KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door DAVILA »

Gaan we zaterdag eens zot doen ?
hesteneer zorgt voor de booze, Gazon voor euh... het gras, ik krijg het gemakkelijkste: de opstelling
Rest nog: wie betaalt de winstpremie ? Volgens Dabo is de kas leeg... Iemand ? :D
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:Gaan we zaterdag eens zot doen ?
hesteneer zorgt voor de booze, Gazon voor euh... het gras, ik krijg het gemakkelijkste: de opstelling
Rest nog: wie betaalt de winstpremie ? Volgens Dabo is de kas leeg... Iemand ? :D


KOEKE !!!
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Raul »

Deze week nog maar eens bewezen: Mirakels bestaan in voetbal!

Dessel moet naar Seraing en zou daar best wel eens kunnen verliezen. ALS wij zelf 9 op 9 halen (en ons doelpuntensaldo flink opkrikken...), moet Dessel 6 op 6 halen thuis tegen Deinze en op Hamme (die de laatste speeldag waarschijnlijk met het mes op de keel spelen om barrages te vermijden). Ik zou er dus toch nog alles aan doen... :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

Stig Engelen (lies) heeft op de dinsdagtraining voor het eerst weer meegetraind. Stef Verbist is out met een kneuzing aan de ribben.

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Heist

Ploegnieuws: Tambeur is geschorst. Engelen (lies) hervatte de training. Verbist (gekneusde ribben) is out.
Kern: Stroobants, Van Aerschot, Webers, Matterne, Ventose, Kabeya, Nzanga, Orye, Sols, Claes, Englebert, Regnier, Lokando, Napoléone, Troonbeeckx, Wijns, Engelen.

ASV Geel

Ploegnieuws: Iedereen is beschikbaar.
Kern: Mantel, Jaspers, Van den Ackerveken, Vanaken, Vanderheiden, Robin, Reuten, Hoefnagels, Nick Hulsmans, Dries Hulsmans, Carrasco, Vandermeulen, Toure, Thuwis, Seykens, Seyen, Arozola de Onate.

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

2-2
Eerste helft pover.
Tweede helft start verschroeiend: 1-0 Napoleone, 1-1, 2-1 Napoleone, alles binnen het eerste kwartier !
We domineren maar verzuimen te scoren, we geven veel ruimte weg en tien minuten voor tijd 2-2.
In de slotseconde staat de Geelse lat de 3-2 in de weg.
Theoretisch kunnen we nog over Deinze :)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Johan Gazon »

DAVILA schreef:2-2
Eerste helft pover.
Tweede helft start verschroeiend: 1-0 Napoleone, 1-1, 2-1 Napoleone, alles binnen het eerste kwartier !
We domineren maar verzuimen te scoren, we geven veel ruimte weg en tien minuten voor tijd 2-2.
In de slotseconde staat de Geelse lat de 3-2 in de weg.
Theoretisch kunnen we nog over Deinze :)


Inderdaad Davila...wij kunnen nog over Deinze die nog naar Dessel ! moeten en thuis tegen Dender. KSK Heist naar Dender en thuis tegen Chatelet-Farciennes . Theoretisch gemakkelijker voor KSK Heist , indien Dessel en Deinze niet , zoals in de wielerkoers, beginnen te "klappen" !!??

Het was gisteren niet zo'n mooie wedstrijd en vooral verdedigend niet 100 % ! Spijtig dat we niet gewonnen hebben , dan hadden we iets meer vooruitzichten.
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door Johan Gazon »

Ksk Heist-Geel.png
Ksk Heist-Geel.png (166.6 KiB) 8516 keer bekeken
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door DAVILA »

Toch een gemiste kans: bij winst gisteren en bij verlies zaterdag van Deinze (Dessel won thuis 12 x en speelde 2 x gelijk enpakte 38 op 42 ), hadden we ons lot in eigen handen.
Positief: we doen mee tot het einde voor de knikkers !
Negatief: Niels die steeds weer de bal bij gedekte verdedigers inspeelde, Geel loerde daar echt op en het liep enkele keren bijna mis... overigens een prima seizoen van onze goalie !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door hesteneer »

hetgeen mij dwars zit is het gebaar van Kurtis na het 2de doelpunt van Luca. Onnodig en zonder enig respect voor onze supporters.
Foei foei foei
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door eSKaa »

Net beelden gezien. Van het hier eerder genoemde gebaar geen spoor. Jammer dat Curtis iets zou doen tegen de eigen supporters, die hem steeds op handen hebben gedragen.

Voor de rest: Deze match had gewonnen moeten worden zonder meer. Zoveel kansen, zoveel missers. Die 2e van Geel, ok, proper geshot, maar die eerste is absoluut te vermijden. Het lijkt mij dat het vat af is, en dat de spelers en staf nood hebben aan vakantie. Er is nog kans op eindronde, al hoeft dat voor mij nu niet echt. Lommel is te ver, buiten bereik. Ik gun hen die vakantie zeer, zodat er snel kan gewerkt worden aan een competitieve kern voor volgend seizoen. We spelen reeds 2 jaar aan kop, zonder enig 'resultaat'. Als we nog iets willen doen, zal het komend seizoen moeten gebeuren. Gaan we de ambitie aan om uit te spreken dat we willen meedoen voor de titel?

Ik ben er al terug gereed voor! De Wereldbeker kan mijn ****** kussen ;-)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door Raul »

eSKaa schreef:al hoeft dat voor mij nu niet echt
:mrgreen:

Voor mij was zaterdag een beetje de bevestiging van de laatste weken: veel goeie wil en inzet, maar vooral mentaal lijken mij tal van spelers niet zo fris meer te zitten...

De tegendoelpunten, tja... elk tegendoelpunt wordt voorafgegaan door een fout. Kansen uitspelen en afmaken is even belangrijk.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: HNB
Plaats reactie