Voorbereiding 2018-2019

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

22/08/2018 woensdag KFC Duffel-KSK Heist 19u00
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

KSK Heist hervat de trainingen op zaterdag 16 juni. Op woensdag 20 juni om 20 uur speelt Heist zijn eerste oefenwedstrijd thuis tegen KV Mechelen. Op zaterdag 23 juni om 19 uur komt Anderlecht naar Heist. Op woensdag 4 juli om 19.30 uur wordt thuis tegen Lommel gespeeld. Na die wedstrijd is de groep twee weken vrij. Op dinsdag 31 juli om 19.30 uur speelt Heist vriendschappelijk tegen RC Mechelen. (Gf)

Bron: HNB
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door eSKaa »

9 maand zonder voetbal gezeten... Anderlecht speelt op de eerste dag na men SV op Heist... Wat zou ik doen???


Naar de Braderij gaan begot!
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Anderlecht begint het seizoen op 22 juni met een oefenmatch bij de buur RWDM.

Bron: HNB


Af te wachten met welke spelers ze gaan afkomen de dag daarop.
Ik verwacht in beide matchen de uitgebreide A-kern.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Anderlecht begint het seizoen op 22 juni met een oefenmatch bij de buur RWDM.

Bron: HNB


Af te wachten met welke spelers ze gaan afkomen de dag daarop.
Ik verwacht in beide matchen de uitgebreide A-kern.
Zal zo zijn. Zij komen zoals 3 jaar geleden met de volledige A kern naar ons.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door hesteneer »

super dat je deze ploeg kan strikken, spijtig dat dit gelijk valt met de nationale feestdag voor de heistenaren...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:super dat je deze ploeg kan strikken, spijtig dat dit gelijk valt met de nationale feestdag voor de heistenaren...
Zie geen probleem, daar kunt ge tot kot in de nacht naartoe. :D :lol: :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Inkomprijs vrienden wedstrijden

KV Mechelen

€10 Staanplaats
€ 5 Staanplaats (vanaf 6 tot en met 15 jaar)
€15 Tribuneplaats

VIP + diner: 70€ (inclusief tribuneplaats) info en inschrijvingen dirk.poortmans@hotmail.com of bart.van.echelpoel1@telenet.be

Facebookevent: https://www.facebook.com/events/460256741079068/

RSC Anderlecht

Tribuneplaatsen: 20€ (voor iedereen)
Staanplaats: 10€
- 12 jaar staanplaats 5€
- 6 jaar gratis

VIP + diner: 70€ (inclusief tribuneplaats) --> info en inschrijvingen dirk.poortmans@hotmail.com of bart.van.echelpoel1@telenet.be

Facebookevent: https://www.facebook.com/events/2014943698834840/

Voorverkoop voor beide matchen:

Dinsdag 05/06/2018 -> Gero lounge, nieuwe tribune terrein K.SK Heist vanaf 19u
Zondag 10/06/2018 -> Feestzaal Kasteelhoeve, Hofdreef 1, 2221 Booischot vanaf 11u30h op evenement nief patatten.
Woensdag 13/06/2018 -> Gero lounge, nieuwe tribune terrein K.SK Heist vanaf 19u.
Woensdag 20/06/2018 (match tegen KVM)
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

K.SK. Heist - YRKV Mechelen 2-3

Bericht door Raul »

Dat is toch vandaag, hè?! :roll:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20.06.2018: K.SK. - YRKVM

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: HNB
Raul
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: K.SK. Heist - YRKV Mechelen 2-3

Bericht door Raul »

Voilà, we zijn terug vertrokken!
2-3 verloren, maar dat was zeker niet verdiend.
De tegenpartij was zwak; wij eerste helft zeer degelijk met een soort typeploeg, tweede helft verdienstelijk met heel wat jongeren/testers.

Belangrijkste conclusie voor mij: de ploeg staat er al! Janssens en Adesanya naadloos ingepast, Webers kan centraal achterin overnemen van Claes (overigens niks op aan te merken). Dit moet een enorm voordeel zijn en biedt de kans om tijdens de voorbereiding anders te werken.

Ik zou Wijns rechtsback zetten en Tambeur linksback; centraal kan je misschien voor Englebert kiezen ipv Verbist (keuze tussen voetballend vermogen of duelkracht). Van Aerschot heeft zich getoond, maar ik veronderstel dat Stroobants wel de voorkeur zal krijgen.

Degenen die ik nog niet vernoemd heb, zullen moeten laten zien wat ze in hun mars hebben. Daar is natuurlijk nog tijd genoeg voor... ;)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist - YRKV Mechelen 2-3

Bericht door Johan Gazon »

Raul schreef:Voilà, we zijn terug vertrokken!

Belangrijkste conclusie voor mij: de ploeg staat er al!



Inderdaad Raul..het verbaasde me dat KSK al zo ver stond om KV Mechelen, toch geen kleine naam, af te houden en zelfs tweemaal op voorsprong te komen.
Opvallende spelers voor mij: Janssens en Regnier ! Adesanya heeft zijn stevige body als sterk punt, maar er ontbreekt nog een beetje techniek !
Van Aerschot vond ik overtuigend..zeer goede vervanger voor eerste keuze Stroobants, die wel rondliep tussen de supporters met een dikke vinger. Hoelang voor herstelling ??
Voor de rest volgens een betrouwbare bron (zijn naam begint met een D) zijn tussen die vele nieuwe testers niet altijd mogelijk aan te werven spelers voor KSK !
Maar inderdaad: ik heb een goed gevoel bij dit new-KSK Heist !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door Dabo »

Heet van de naald:

22/07/2018 zondag K.SK Heist - Racing Genk 16u
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Oefenprogramma voorbereiding 2018-2019

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Heet van de naald:

22/07/2018 zondag K.SK Heist - Racing Genk 16u
Mooie affiche na KVM en Anderlecht !
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

23/06 19u00 - KSK Heist - RSC Anderlecht

Bericht door DAVILA »

In het vooruitzicht van de match tegen de Brusseleirs morgen en onze matchen tegen RWDM in de competitie kan het geen kwaad ons brussels wat bij te spijkeren, hierbij een stukje geplukt van de site van RWDM die vandaag tegen Anderlecht spelen. Raymond Goethals vanuit het graf :D

EHLA (20/06/2018)
Dag Kameroeden !
Excuseit moe k ben en taake parti geweest, après le titre j’ai pris un peu de recul fieu, ik ben een beitje goen rusten op Jupiter, la grosse planète qu’on dit, mais je dois dire, das serieus teigegevalle, azu koud man, je pensais que j’étais en Siberie chez les détracteurs de Poutine ma gedacht.
Pendant ce temps là zen ze ni blaave stil zitten à Meuilebeik hein maa gedacht, t’as vu mon musée fieu ?
Un espace Goethals. Astaablief !
Mei de ministers en bourgmestres ginaugurateird hein !
Ik paas da zelf Vandenbouillenants jaloes es.
I m’a pas encore dit bonjour deis weik. Haha !
Et quelle équipe on va avoir kameroed. Wie gout er ons arreteire ? Zeg maa da neki ?
En geluuf ma, den Dailly, das andere coeck as Tapie hein fieu, tu vas voir qui va encore arriver ne klane surprise hein maa gedacht.
Tes Raymond dat zeit hein, ici en haut weite we veil hein copain.
Mais ma devise, da changeit ni , huure, zien, en zwaage.
A part ca, depuis que je suis rentré j’ai a nouveau beaucoup de problèmes avec onze Constant ici.
Aa wilt absoleut Vendredi noer den derby goen zien mais Saint-Pierre veut pas le laisser partir want aa zegt da da ni goe es veui zaanen tikker.
Die Saint-Pierre kan ie wel e stukske zoge je dois dire, parfois i travaille sérieusement sur mon systèm moek zegge.
Comme si un infractusse peut changer quequechose hie boeve !
Depuis 3 semaines Constant fait des cauchemars.
Gistere stond hem om 3 uur snachts oen maan bed. Raymond zegt hem, es da just ? Hebbe ze de noom va maan ploeg gechangeird ? J’ai rêvé que mainant c’est le Royal Sporting Coeke d’Anderlecht !
Aa was azu bliek as de tanden van Annie Cordy.
Martinez.
Wat es da jong ? Il pense qu’on va à la coupe du monde de minivoetbal of wa ?
On gagne 4 bros teige Costa Riga en aa paast da we champion du monde zaan ?
Ni zieveren hein !
En draa bros teige die Panama gamins, wa es da fieu ? Die winne teige Racing Jet nog ni !
Nagolan das den ieste da ik zou mei pakken et il le met mêm pas dans les 23 ? Es da om te lachen of wa ? Mainant je dois dire, die autocollants op zaan bienen en zaa laaf die moeste er veui maa uk af hein.
Mais allé fieu, op azu een tournoi hedde manne mei kl.... excuseit, mei caractère nuudeg hein !
Pourquoi je mettais Vanbinst en Thissen dedans peisde ? Pour faire des petits ponts ?
Serieus blaaven hein.
Il fume en aa drinkt ne ki ne jupiter ?
Et alors fieu, in maanen taad zag de ze ni ligge in aale komer van de fumée, et à 3 heure du matin fallait pas aller voir hein, daan woere ze nog oen’t danse.
Allei, Tu vas jouer contre l’Allemagne avec des salon voetballers ? Die goe lachen hein kameroed. La dernière fois qu’on les a battu da was in vaaf en vierteg heein !
En wa woere ni allien hein !
Of est ni just messchien ?
Allei, tot vraadag veui den derby
Plaats reactie